به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۱۸۳۴۹۵

اقامت اروپا را توسط تک دژ پارس بدست بیاورید

اقامت اروپا را توسط تک دژ پارس بدست بیاورید
گروه گردشگری: این روزها اگر گذرتان به سفارت خانه‌های کشورهای اروپایی افتاده باشد، صف‌های طولانی از متقاضیانی را مشاهده کرد که به دنبال رفتن و مهاجرت به یکی از کشورهای اروپایی مانند هستند. شرایط بد اقتصادی و دیگر مسائل باعث شده تا مردم بیشتر از هر چیزی به فکر اقامت اروپا باشند. گرفتن اقامت اروپا مانند گذشته به این راحتی‌ها نیست و برای مثال اگر حداکثر 6 ماه باید در صف مصاحبه سفارت آلمان منتظر می‌ماندید، الآن این مدت به 2 سال هم رسیده است. از این رو همه به دنبال روشی هستند تا بتوانند  موفق به اخذ اقامت اروپا شوند. خوشبختانه برای رفتن به اروپا، روش‌های مختلفی وجود دارد که هرکسی بر اساس شرایط خود می‌تواند یک مورد را انتخاب کند. البته هرچند که دریافت تأییدیه بسیاری از این روش‌ها بسیار سخت‌تر شده است؛ اما در صورت داشتن حداقل بعضی شرایط می‌توان امیدوار به اخذ اقامت اروپا بود. ما در موسسه بین المللی حقوقی مهاجرتی تکین دژ پارس تمام پروسه لازم جهت اخذ اروپا را از طریق وکیل مهاجرت به اسلواکی برای شما انجام می دهیم.

روش‌های اخذ اقامت اروپا

1.    اقامت اروپا از طریق تحصیل
اولین روشی که بسیاری از جوانان اقدام به رفتن و اخذ اقامت اروپا می‌کنند، دریافت بورس یا پذیرش دانشگاهی است. این روش برای بعضی از کشورهای اروپایی بسیار کم هزینه بوده و خیلی سریع‌تر از دیگر روش‌ها از سفارت می‌توان پاسخ دریافت کرد. تحصیل رایگان، دریافت امکانات رفاهی و دریافت مجوز کار بین 10 تا 30 ساعت و اقامت بعد از تمام شدن تحصیل دلایلی است که افراد را ترغیب به تحصیل در اروپا می‌کند.  شما می توانید توسط تک دژ پارس موفق به اخذ اقامت اسلواکی از طریق تحصیل شوید.

2. اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت
اقامت از طریق ثبت شرکت این روزها طرفداران زیادی بین اهالی کسب‌وکار پیدا کرده است. در این روش شما با بررسی شرایط کشورهای مختلف، اقدام به ثبت شرکت و شروع فعالیت تجاری در کشور هدف خود می‌کنید. در صورتی که فعالیت شرکت شما از نظر قانونی در کشور مورد نظر شما مشکلی نداشته باشد، به راحتی می‌توانید هم برای خود و هم برای خانواده‌تان مجوز اقامت اروپا را دریافت کنید. یکی از بهترین کشورها برای اخذ اقامت از این طریق اسلواکی است. ما در تکین دژ پارس، اخذ اقامت دائم اسلواکی با ثبت شرکت را تنها با 6000 یورو انجام می دهیم.

3. اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری
این هم روشی است که در چند سال گذشته مورد توجه بسیاری از شرکت‌ها یا افراد با فکر تجاری و دارای سرمایه بوده است. در این روش شما حداقل باید سی هزار یورو در کشور مورد نظر خود سرمایه گذاری کرده یا با خرید اوراق بهادر خود را سهامدار اصلی شرکت‌های بزرگ کنید. مهم‌ترین نکته اینکه شما باید ثابت کنید که تمکن مالی برای پرداخت هزینه‌ها و سرمایه گذاری بیشتری را دارید.

4. اقامت اروپا از طریق خرید ملک
متأسفانه جو دروغین که در این خصوص راه افتاده، دریافت اقامت اروپا با خرید ملک است. هیچ کشور اروپایی فقط با خرید ملک خالی به افراد جواز اقامتی نمی‌دهد و لازم است که شما شرایط دیگری را هم داشته باشید. فقط نکته مهم در خصوص خرید ملک، کمک کردن این روش به فرآیند اقامتی شما است. ما در تک دژ پارس از طریق خرید ملک اقدام به اخذ اقامت اسلواکی برای شما می نماییم.

5. اقامت اروپا از طریق تمکن مالی
در اروپا اگر قصد دریافت اقامت راحت و بدون دردسر را داشته باشید، باید تحصیلی بروید یا پول داشته باشید و سرمایه گذاری کرده یا تمکن مالی داشته باشید. اولین سؤالی که هم از شما در مصاحبه سفارت پرسیده می‌شود، در خصوص تمکن مالی است. در صورت اثبات تمکن مالی و داشتن تخصص در کنار آن می‌توانید مجوز اقامت اروپا را دریافت کنید.

6.اقامت اروپا از طریق کار
اقامت اروپا از طریق کار یکی از پرطرفدارترین روش‌ها بین افراد متخصص است. البته پیدا کردن کار در کشورهای اروپایی خیلی سخت است و شما باید از طریق سفارت و شرکت‌های خارجی به دنبال موقعیت‌های شغلی مناسب برای خود باشید. هرساله بعضی کشورها در سایت سفارت اقدام به انتشار تقاضای نیروی کار می‌کنند و متقاضیان با توجه به دارا بودن شرایط می‌توانند اقدام به پر کردن فرم و درخواست دریافت اقامت کنند. در صورتی که تخصص و تجربه شما در فهرست باشد، شانس شما برای دریافت اقامت اروپا افزایش پیدا خواهد کرد. شما می توانید توسط تک دژ پارس موفق به اخذ اقامت اسلواکی از طریق کار شوید.
 
7. اقامت اروپا از طریق ازدواج
ازدواج مانند خرید ملک تضمین کننده اقامت دائم اروپا برای شما نیست. قانون اقامت اروپا از طریق ازدواج در هر کشوری متفاوت است و شما باید قبل از هر اقدامی در خصوص این نوع اقامت تحقیق کنید؛ اما قانون کلی این است که هر فرد خارجی در صورت ازدواج با یک دختر اروپایی شانس دریافت اقامت اروپا بیشتر از بقیه خواهد داشت.

8.اقامت اروپا از طریق تولد فرزند
تولد فرزند دیگر روشی است که از طریق آن علاوه بر دریافت تابعیت برای فرزند خود، شانس دریافت اقامت اروپا برای والدین هم وجود خواهد داشت؛ برای مثال، در کشورهایی که جمعیت پیری دارند، در صورت تولد فرزند، دولت به والدین تسهیلات ویژه‌ای می‌دهد که در نهایت به مجوز اقامت اروپا تبدیل خواهد شد.
9. اقامت اروپا از طریق پناهندگی
این روش به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. اقامت اروپا از طریق پناهندگی برای هرکسی مناسب نیست. دولت‌های اروپایی به هر فردی چنین نوع اقامتی را نمی‌دهند و در صورتی که مجبور به دادن چنین کاری شوند، افراد پناهنده را در کمپ‌های مخصوصی نگهداری می‌کنند که باید گفت زندان‌های روستاهای دوردست ایران شرایط خیلی بهتری از کمپ‌ها دارد. افراد جنگ زده، افرادی که جان آن‌ها به دلایل سیاسی در خطر است، افرادی که مورد تعرض جنسی قرار گرفته‌اند، دوجنسه‌ها و در حالت کلی، افرادی که جانشان در خطر است، باید اقدام به دریافت مجوز اقامت از طریق پناهندگی کنند و این هم باید در دادگاه اثبات شود.

چرا افراد به فکر اقامت اروپا هستند؟
زندگی در اروپا سختی و شیرینی خودش را دارد. هرکسی در چند سال اول زندگی خودش باید سختی‌های زیادی را تحمل کند؛ نداشتن پول کافی، نداشتن سرپناه، مورد بی‌احترامی قرار گرفتن توسط افراد بومی و غیره از جمله مشکلاتی که بسیاری از ایرانیان خارج از کشور را اذیت می‌کند. هرکسی بسته به دلایل خودش سفر می‌کند؛ اما مهم‌ترین دلایل یا بهتر بگوییم مزیت‌های اقامت اروپا شامل موارد زیر است:
•    سفر بدون ویزا به تمامی کشورهای عضو شینگن
•    تحصیل رایگان
•    بهداشت رایگان
•    استفاده از خدمات رفاهی رایگان
•    امکان خرید خانه و ملک و اتومبیل
•    امکان دریافت اقامت از دیگر کشورهای اروپایی ساده از زمان اولیه
•    امکان دریافت اقامت آمریکا راحت از زمانی بودن شما در ایران
•    سفر و گردش آزادانه به کل اروپا
•    امکان تحصیل فرزند در تمامی کشورهای اروپایی