به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۱۸۳۵۴۹
پرسپولیس صفر- سایپا ۲؛ تقدیم فینال به نارنجی

کالدرون با باخت شروع کرد؛ تركیب متفاوت

گروه ورزشی: سرخ پوشان پایتخت دیدار برابر سایپا را با ۲ گل واگذار کردند تا شاگردان ابراهیم صادقی راهی فینال جام شهدا شوند.
کالدرون با باخت شروع کرد؛ تركیب متفاوت
در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام شهداء ، تیم‌های پرسپولیس و سایپا از ساعت ۲۰  دیشب در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف هم رفتند تا تکلیف دیگر تیم فینالیست این رقابت‌ها را مشخص کنند.
  
علیرضا بیرانوند، محمد حسینی، محمد انصاری، احسان حسینی، محسن ربیع‌خواه، سعید حسین‌پور، سعید کریمی، امید عالیشاه، محمدامین اسدی، آدام همتی و مهدی شریفی ۱۱ بازیکنی بودند که با نظر گابریل کالدرون ترکیب پرسپولیس را برابر سایپا تشکیل می‌دادند و سرمربی آرژانتینی تصمیم گرفته بود بیشتر از نفرات جوان بهره ببرد.
 حامد فلاح‌زاده، مجتبی لطفی، طاها شریعتی، سعید محمدفرد، کمال‌الدین نیک‌خوی، روزبه شاه‌علی‌دوست، امیرحسین حسین‌زاده، محمد شریفی، مجید علیاری، محمدرضا سلیمانی و آرمان رمضانی نیز بازیکنان سایپا بودند که با تصمیم ابراهیم صادقی از ابتدا برابر پرسپولیس به میدان رفتند.
 
بازی با حملات سایپا شروع شد و شاگردان صادقی تا قبل از دقیقه ۱۰ حدود پنج موقعیت در مقابل تنها یک فرصت جدی پرسپولیس داشتند که حملات سایپایی‌ها خیلی زود نتیجه داد و آنها توانستند روی تعلل خط دفاعی سرخ پوشان به گل برسند. در دقیقه ۱۳ پاس روی پای روزبه شاه‌علی‌دوست از میانه زمین را محسن ربیع‌خواه به اشتباه با ضربه سر به عقب پاس داد تا محمدرضا سلیمانی در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار بگیرد و با ضربه سر دروازه او را باز کند.
 
در ادامه پرسپولیس برای جبران گل خورده تلاش کرد و سه موقعیت جدی هم داشت که دو واکنش خوب حامد فلاح‌زاده، دروازه‌بان باتجربه سایپا مانع از پرسپولیس شاگردان کالدرون شد و البته محمدامین اسدی نیز نتوانست در زدن ضربات آخر دقت لازم را به خرج دهد تا نیمه اول با برتری نارنجی پوشان به اتمام برسد.
 
 با شروع نیمه دوم پرسپولیس بازهم به سمت سایپا حمله کرد که در دقیقه ۵۲ ارسال امید عالیشاه و ضربه قیچی برگردان اسدی را فلاح‌زاده از زیر طاق بیرون کشید و دراختیار گرفت و پس از آن نیز یک شوت راه دور سرخ پوشان بی‌حاصل به بیرون رفت. در دقیقه ۶۷ روی پاس بلندی که طاها شریعتی از زمین خودی به مقابل محوطه جریمه پرسپولیس فرستاده بود، مدافعان این تیم ناهماهنگ کار کردند و در ادامه پاس به عقب احمد نوراللهی با ضربه سر را علیرضا بیرانوند با اشتباه عجیبی نتوانست مهار کند تا توپ وارد دروازه پرسپولیس شود.
 
با وجود اینکه سایپا با ۲ گل از پرسپولیس جلو افتاده بود، اما می‌توانست به گل‌های بیشتر نیز برسد که بی‌دقتی مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر موجب شد تا دو فرصت جدی هدر برود و در آن سوی میدان نیز پرسپولیس در زدن حتی یک گل ناکام بود تا شاگردان ابراهیم صادقی فینالیست جام شهداء شده و حریف شاهین شهرداری بوشهر شود.
برچسب ها: پرسپولیس تهران