به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب : ۱۸۳۶۴۵

تیم فوتبال سایپا، قهرمان جام شهدا شد

گروه ورزشی: شاگردان ابراهیم صادقی با برتری مقابل شاهین شهرداری بوشهر به قهرمانی در جام شهدا رسیدند.
تیم فوتبال سایپا، قهرمان جام شهدا شد
به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های سایپا و شاهین شهرداری بوشهر که به ترتیب برابر پرسپولیس و نیروی زمینی تهران به برتری رسیده بودند، از ساعت ۲۰ امشب در مسابقه فینال جام شهداء مقابل هم قرار گرفتند.
 حامد فلاح‌زاده، مصطفی نائیج‌پور، مهیار جباری، دانیال جهانبخش، سید ابوالفضل جلالی، سعید بیگی، فرشاد هاشمی، مجید علیاری، معین عباسیان، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی ۱۱ بازیکنی بودند که با تصمیم ابراهیم صادقی ترکیب سایپا برابر شاهین شهرداری را تشکیل می‌دادند.
 عبدالله ویسی نیز ماکسیم ویلیتایا، مرتضی غلامعلی‌تبار، بهروز نوروزی‌فرد، حسن جعفری، پیمان شیرزادی، امیرحسین موسی‌زاده، محمدصادق بارانی، ابوذر صفرزاده، میلاد صارمی، شهرام سالاری و حسین مالکی را به‌عنوان نفرات اصلی شاهین شهرداری مقابل سایپا معرفی کرد.
 
سایپا مثل دیدار با پرسپولیس، امروز هم بازی را هجومی و با گلزنی محمدرضا سلیمانی آغاز کرد؛ نارنجی پوشان در دقیقه ۷ روی ارسال زیبای رضا جعفری از جناح راست زمین با ضربه سر سلیمانی به گل رسیدند.  نارنجی پوشان که بیشتر نفراتشان را بازیکنان کم تجربه و جوان تشکیل می‌دادند، در دقیقه ۲۰ روی تعلل خط دفاعی و پاس حسین مالکی، با ضربه عجیب شهرام سالاری گل تساوی را دریافت کردند و نیمه اول با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید. در دقیقه ۶۰ نفوذ تند و تیز معین عباسیان از جناح چپ زمین و ارسال پای چپ او به دست مدافع شاهین شهرداری برخورد کرد تا به سود سایپا اعلام پنالتی شود و محمد شریفی این توپ را تبدیل به گل کند.
  
سایپا که روی ضد حملات خطرناک نشان داده بود، باز هم روی سرعت بالای معین عباسیان موقعیت خوبی به دست آورد و در دقیقه ۶۸ با پاس در عمق این بازیکن و حرکتی که امیرحسین حسین‌زاده آغاز کرده بود، با ضربه او و برخوردی که توپ با صفرزاده داشت، سومین گل را به ثمر رساند. نارنجی پوشان بعد از آماده‌سازی مناسبی که پیش از شروع فصل با ابراهیم صادقی داشتند، امشب موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک برابر شاهین شهرداری بوشهر به برتری برسند تا نخستین جام را با سرمربی جوان خود در چهارمین دوره جام شهدا کسب کنند.