به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ساعت ۰۰:۳۳
کد مطلب : ۱۸۳۶۶

روایت بختیاررحمانی از نرفتن‌به‌اردوی‌تیم‌ملی

گروه ورزشی: کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان معتقد است نرفتن او به اردوی تیم ملی پس از دعوت کی روش یک سوء تفاهم بوده است.
بختیار رحمانی  اظهارکرد: سال گذشته زمانی که تیم فولاد در شیراز مقابل فجرسپاسی بازی داشت، به دلیل این که کمی کمر درد داشتم، فرکی به من گفت که نمی‌خواهد در این دیدار بازی کنی و لطف کرد و به من استراحت داد. وی ادامه داد: همان موقع بود که پزشک تیم ملی با پزشک تیم ما تماس گرفت تا جویای وضعیت من شود که پزشک تیم ما که در جریان این داستان نبود، به او گفت که بختیار امروز به دلیل مصدومیت نتوانست برای ما بازی کند. بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: به هر حال این موضوع یک سوء تفاهم بوده است و من همان موقع هم به پزشک تیم مان گفتم که چرا این موضوع را به من نگفتید. البته پس از آن تماس، خودم با پزشک تیم ملی تماس گرفتم و گفتم که موضوع از چه قرار بوده است.

وی بیان کرد: پس از بازی تیم در شیراز، علی منصوریان با من تماس گرفت و به من گفت که هماهنگ کرده ام که تو برای تیم ملی امید که قرار است در یک تورنمنت چهارجانبه در قطر شرکت کند، بازی کنی که من هم برای آن‌ها بازی کردم. رحمانی خاطر نشان کرد: اگر کی روش از من ناراحت بود، در اردوی بعد من را به تیم ملی دعوت نمی‌کرد. من فکر می کنم، کی روش از این موضوع که باشگاه ما نامه‌ای به فدراسیون درخصوص دعوت نشدن بازیکنان فولاد داده است، کمی ناراحت است اما امیدوارم این مسایل برطرف شود. وی در ادامه در پاسخ به این سوال که باتوجه به این که هنوز لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی کاملا بسته نشده است، آیا امید دارید به تیم ملی دعوت شوید؟ گفت: باتوجه به این که در سیستمی که تیم ملی بازی می‌کند، من راحت می‌توانم در سه پست بازی کنم، صد درصد امیدوارم که دعوت شوم.