به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۱۸۳۷۵۰

عزیزی: امیدوارم تاج پای تصمیمش بایستد

گروه ورزشی: مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: شنیده‌ام خیلی از باشگاه‌ها با اولتیماتوم فدراسیون به خودشان آمدند و الان می‌بینیم برخی ورزشگاه‌ها دارای صندلی،گیت و ...شده‌اند.‌
عزیزی: امیدوارم تاج پای تصمیمش بایستد
خداداد عزیزی درباره اینکه مهدی تاج امروز در مراسم دانش افزایی داوران گفته تا محقق نشدن استانداردهای ورزشگاه‌ها لیگ برتر آغاز نخواهد شد اظهار داشت: از دید من، این اتفاق بهترین تصمیم رئیس فدراسیون بود و دم آقای تاج گرم که پای این کار درستش ایستاد. برای من جای سوال دارد که چرا این موضوع به ذهن مدیران سابق فوتبال نرسیده بود.حرف های تاج درباره الزامات ورزشگاه‌ها، سال‌هاست در فوتبال جهان شاخص است اما مدت‌ها بود عادت کرده بودیم در شرایطی لیگ را آغاز کنیم که حداقل ضرورت‌ها را در آن می‌بینیم. آن هم لیگی که عنوان حرفه ای را یدک می‌کشد اما در عمل فاقد حداقل‌ها بود.واقعا امیدوارم رئیس فدراسیون پای تصمیمش بایستد و در نهایت شاهد یک لیگ با کیفیت و پرطراوت باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شنیده‌ام خیلی از باشگاه‌ها با اولتیماتوم فدراسیون به خودشان آمدند و الان می‌بینیم برخی ورزشگاه‌ها دارای صندلی،گیت و ...شده‌اند. این موضوع جای خوشحالی دارد. متاسفانه یک جاهایی تا زور بالای سرمان نباشد کار پیش نمی‌رود مثل فینال لیگ قهرمانان آسیا که دیدیم در نهایت با فشار فدراسیون با چه وضع خوبی برگزار شد.عزیزی خاطرنشان کرد: شکی نیست این انقلاب که در ورزشگاه‌ها به وجود آمده در نهایت به نفع خود باشگاه‌ها و هواداران آنهاست. واقعیت این است کاری که برای ورزشگاه‌ها توسط آقای تاج انجام شد، باعث اعتبار بخشی به هواداران بود و این موضوع در نهایت به نفع فوتبال است.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: خداد عزيزي