به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۱۸۳۷۷۷

خبر استعفای وزیر بهداشت فعلا تکذیب شد

خبر استعفای وزیر بهداشت فعلا تکذیب شد
گروه سیاسی: علی ربیعی سخنگوی دولت، شایعه استعفای وزیر بهداشت را تکذیب کرد و گفت سعید نمکی به فعالیت حرفه ای خود ادامه خواهد داد. گفتنی اینكه، در پی اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر اینكه رواج عزاداری‌ها در كشور یكی از علل اصلی افسردگی‌ها و خودكشی‌ها است، طیف‌های مذهبی به شدت علیه او فضاسازی كرده و خواستار بركناری‌ نمكی شدند.

شورای هیئت‌های مذهبی: نمکی عذرخواهی کند
 رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: آنچه که باعث افسردگی جامعه و مردم شده است گرانی و تورم افسار گسیخته و سوء مدیریت دولتمردان بی تدبیر است. وزیر بهداشت هرچه سریع‌تر عذرخواهی کند.
نوشاد نوشادی در واکنش به اظهارات وزیر بهداشت اظهار داشت: دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت (ع) همواره با دو قشر مواجه بوده که کمر به تخریب و تحریف احکام و آموزه‌های دینی و مذهبی بسته‌اند. این دو گروه شامل دشمنان اسلام که بی پروا همه تلاش خود را در مسیر ضربه زدن به این شجره طیبه به کار می‌برند، و افراد ساده لوح و بی اطلاع از معارف آسمانی دین و مذهب است که همچون گرگ‌هایی در لباس میش خواسته و ناخواسته با اظهار نظرهای بی جا و نسنجیده خود خوراک خبری رسانه‌های معاند را فراهم می‌آورند. اظهار نظر عجیب و تأسف بار وزیر بهداشت با هر هدفی که صورت گرفته باشد نشان از عمق بی‌سوادی و بی‌اطلاعی ایشان از آئین‌های مذهبی و سوگواری‌های عاشقانه و همراه با شور و شعور و آگاهی امت اسلام و شیعیان راستین اهل بیت (ع) است.  
نوشادی اظهار داشت: افسردگی جامعه به علت تورم افسارگسیخته و گرانی‌های اخیر و فشار اقتصادی است که با بی تدبیری دولت مردان به وجود آمده است. اقتدار امروز نظام در برابر استکبار جهانی به برکت مکتب عاشورا و مجالس حسینی است و آنچه که باعث افسردگی جامعه و مردم شده است گرانی و تورم افسار گسیخته و سو مدیریت دولتمردان بی تدبیر است. وی تصریح کرد: وزیر بهداشت هرچه سریع‌تر عذرخواهی کند، هیئت‌های مذهبی در دفاع از اهل بیت علیه السلام و مکتب عاشورا با هیچکس تعارف ندارند.
برچسب ها: وزیر بهداشت