به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۱۸۳۹۱

تکذیب حضور مهران مدیری در «شاهگوش»

گروه فرهنگ و هنر:​ طی چند روز گذشته خبری مبنی بر حضور مهران مدیری در نقش یک روحانی در سریال «شاهگوش» روی سایت چند خبرگزاری قرار گرفت و با واکنش‌های بسیاری مواجه شد، چرا که در متن خبر‌ها آمده بود این اولین همکاری مدیری با میرباقری و اولین باری است که او در نقش یک روحانی بازی می‌کند.
تکذیب حضور مهران مدیری در «شاهگوش»
روابط عمومی این سریال با تکذیب خبری که توسط بعضی سایت‌ها منتشر شده اعلام کرد:تاکنون هیچ گفت‌وگویی برای حضور این هنرمند در سریال داوود میرباقری انجام نشده است.
این خبر در حالی منتشر شد که مهران مدیری و گروهش در حال ساخت سریال «شوخی کردم» برای شبکه نمایش خانگی‌اند و داوود میرباقری هم اولین تجربه‌اش در شبکه نمایش خانگی را با «شاهگوش» تجربه می‌کند.
توزیع این اولین قسمت این سریال از اول آبان ماه آغاز می‌شود و تصویر برداری آن هم چنان ادامه دارد. سریال «شاهگوش» با بازی اکبر عبدی، محسن تنابنده، فرهاد اصلانی، طناز طباطبایی، الهام پاوه‌نژاد، احمد مهران‌فر، شهرام حقیقت‌دوست، مرجانه گلچین، حمیدرضا آذرنگ، رسول نجفیان، حامد میرباقری، سیروس گرجستانی و... در حال تولید است.
مرجع : بانی فیلم

۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۱:۵۳
اه...حیف شد...اقای مدیری حقیقتا خوب هستند .....مخصوصا که خودشان هم دوست دارند بازیگری بذری کارگردانی غیر از خودشان هم تجربه کنند (149229)
ایرج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۱:۵۸
من عاشق مهران مدیری ام.خداییش طنز تو وجود این هنرمنده (149232)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۳:۰۲
خدارو شکر که نیست چون فکر نمیکنم سریال شاهگوش فیلم خوبی از کار در بیاد (149293)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۷:۱۵
چرا باید این سریال ها از شبکه نمایش خانگی پخش شوند. چرا صدا و سیما برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از طریق ماهواره ، با خرید و پخش این سریالها اوقات فراغت مردم را پر نمی کند ؟ (149469)