به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۱۸۳۹۸۱

بازسازی ۲۱ خانه سیل‌زده توسط سینماگران

گروه فرهنگ و هنر: نامزدهای بیست و یکمین جشن بزرگ سینمای ایران در حالی تجلیل شدند که مدیرعامل خانه سینما از همیاری سینماگران برای بازسازی ۲۱ خانه در مناطق سیل‌زده تا ۸ شهریور خبر داد.
بازسازی ۲۱ خانه سیل‌زده توسط سینماگران
آیین تقدیر از نامزدهای بیست و یکمین جشن بزرگ سینمای ایران شامگاه دوشنبه ۷ مرداد ماه با حضور سینماگران در تالار پذیرایی ماهان در تهران برگزار شد.در ابتدای این مراسم کامران ملکی عضو هیات مدیره خانه سینما گفت: امسال قرار شد بیست و یکمین دوره جشن خانه سینما با یک ضیافت و تقدیر از نامزدهای جشن برگزار شود، این مراسم یک دورهمی برای اهالی سینما است.رامین حیدری فاروقی رییس انجمن عالی هنرها و فنون سینمایی در ادامه بیان کرد: اتفاق خوبی است که این جشن با چنین مراسمی شروع شده است، انجمن عالی با هدف درک بهتر تولید و داوری مناسب فعالیت خود را ادامه می‌هد. اگر در طول اکران، فیلم‌ها دیده شوند روند داوری‌ها بهتر خواهد شد و این شرایط سال آینده و برای جشن بیست و دوم برای اعضای آکادمی فراهم می‌شود.وی تاکید کرد: امیدوارم امسال با برگزاری جشن در یک مسیر درست که شاخصه سینمای ایران است، قرار گیریم. فراموش نکنیم برندگان جشن خانه سینما نامزدهای این رقابت هستند.

منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما گفت: ما اهالی سینما باید بدانیم بنیان تمدنی جهان از تصویر است و بدون تصویر معنا نداریم، امیدوارم امشب که جمعی از نامزدهای جشن بیست و یکم دور هم جمع شده‌اند شب خوبی داشته باشیم.وی ادامه داد: امسال بیش از ۴۰۰ رای جمع‌آوری شده که نشان دهنده حضور ۴۰ درصدی سینماگران است. همچنین امشب بی‌مقدمه و بی‌حاشیه از رامین حیدری فاروقی به‌عنوان رییس انجمن عالی هنرهای علوم و فنون سینمایی پرده‌برداری کردیم.شاهسواری گفت: ما یعنی همه سینماگران، در خانه سینما در ایام سیل جنوب و شمال کشور به سهم خود کار کردیم، امشب آرزومندیم در ۸ شهریور ۲۱ خانه را در مناطق سیل‌زده بازسازی کنیم. هیچ امری بدون حضور تک‌تک ما شکل نمی‌گیرد. ما در سینمای ایران با تولیدات خود برای هموطنان آرزوی هیجان و شادی می‌آوریم.در پایان این مراسم از همه نامزدهای بیست و یکمین جشن سینمای ایران تقدیر شدند.
مرجع : مهر
برچسب ها: سینماگران