کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مخالفت با‌استفاده از تصاویر‌آیت‌الله‌سیستانی

27 مهر 1392 ساعت 12:38

گروه بين الملل: مرجع عالیقدر شیعیان ضمن اعلام مخالفتش با نصب تصاویر وی در ادارات دولتی و اماکن عمومی از مردم عراق خواست تا برای پایان دادن به خشونت‌ها با دستگاه‌ امنیتی همکاری کنند.


دفتر آیت الله العظمی سید علی سیستانی، در نامه‌ای خطاب به رئیس شورای استانداری نجف اعلام کرد که آیت الله سیستانی با استفاده از تصاویر وی بر دیوارهای اماکن و ادارات دولتی و نیز برخی از خیابان‌ها و معابر عمومی مخالف است. در این بیانیه آمده است که آیت الله سیستانی هرگز از این مساله رضایت نداشته و تاکید دارد که تصاویر وی در اماکن عمومی یا ادارات دولتی استفاده نشود.
در همین حال، عبدالمهدی الکربلایی، نماینده آیت الله سیستانی از همه مردم عراق خواست تا برای پایان دادن به عملیات مسلحانه و اقدامات خشونت‌آمیز در این کشور با نیروهای امنیتی همکاری کنند. وی گفت: عملیات تروریستی امروز در عراق به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود و مدارس و گروه‌های علمی را هدف قرار داده است و اقداماتی که هدفی جز مبارزه با آموزش و تعلیم و گسترش فضای رعب و وحشت میان مردم عراق دنبال نمی‌کند. لذا از شهروندان عراقی می‌خواهیم که همکاری کامل را با نیروهای امنیتی در تمامی مناطق برای متوقف شدن این خشونت‌ها به عمل آورند.


کد مطلب: 18404

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/18404/مخالفت-با-استفاده-تصاویر-آیت-الله-سیستانی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir