به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : ۱۸۴۰۵۵

تیم منتخب ستاره‌های جامانده لیگ برتری!

گروه ورزشی: به روزهای آغازین لیگ برتر نزدیک می شویم اما نگاهی به بازیکنان حاضر نشان می‌دهد خیلی بیشتر از 11 ستاره هنوز نتوانستند تیمی برای خود پیدا کنند. 
تیم منتخب ستاره‌های جامانده لیگ برتری!
به گزارش "ورزش سه"، هر چه به آغاز بازی های لیگ نوزدهم نزدیک می شویم وضعیت بازیکنان و ستاره های حاضر در فوتبال ایران مشخص می شود اما در این میان تعدادی از نام های معتبر هنوز موفق به معرفی تیم فصل آینده خود نشدند تا در روزهای باقیمانده در انتظار اخباری درباره پیراهن فصل آینده آنها باشیم. بازیکنانی که می توانیم آنها را به صورت یک تیم کامل در این مطلب معرفی کنیم. با بررسی بازیکنانی که هنوز موفق به حضور در لیگ نوزدهم نشدند همراه "ورزش سه" باشید:

دروازه بان: حامد لک
 28 ساله، حضور مستمر 9 ساله در لیگ برتر با تیم های صبا، تراکتور؛ سایپا، فولاد و نساجی
حامد لک قطعا یکی از مهمترین نام های حاضر در لیگ برتر است که علیرغم حرف و حدیث های مطرح شده هنوز نتوانسته نام تیم آینده خود را اعلام کند. در یک ماه اخیر درباره حضور این بازیکن در تیم های مختلف اخباری به گوش می رسید که مهمترین آن را می توان در تمایل استقلالی های تهران برای جذب وی دانست اما هر آنچه که هست تاکنون چیزی درباره لک اعلام نشد تا وی همچنان به بررسی راه های پیش رو برای  ادامه حضور در لیگ برتر بپردازد. 
 

دفاع وسط: روزبه چشمی 
26 ساله، حضور مستمر 5 ساله در لیگ برتر با تیم های صبا، استقلال
روزبه که در سال های اخیر و توسط مربیان متفاوت در تیم های امید، بزرگسالان، استقلال و صبا در پست های هافبک دفاعی و دفاع میانی به بازی گرفته شده این روزها هنوز تکلیف تیم آینده خود را تعیین نکرده است. روزبه که پیش از این عنوان شد از لیگ قطر پیشنهاد دارد در هر صورت راهی این کشور نشد تا همچنان درباره تیم آینده او همه چیز مبهم باشد. عدم پذیرش و توافق با استقلالی ها باعث شده تا این به ذهن برسد که وی به دنبال جذب یک پیشنهاد خوب خارجی است تا در خارج از ایران به بازی بپردازد که این اتفاق تاکنون نیفتاده و باید دید در روزهای باقی مانده تا آغاز لیگ نوزدهم وی رضایت به ادامه حضور در استقلال خواهد داد یا نهایت پیراهن تیم دیگری (البته لیگ های خارجی) را به تن خواهد کرد.
 
 
دفاع راست: پژمان منتظری 
35 ساله، حضور 15 ساله در فوتبال ایران و حوزه خلیج فارس با تیم های فولاد، ام صلال قطر، الاهلی قطر و استقلال 
با توجه به شرایطی که تیم مورد نظر ما از بازیکنان بیرون مانده داشت باید از پژمان منتظری در پست دفاع راست استفاده می کردیم و به این ترتیب بازیکنی که بارها توسط مربیان مختلف در پست های دفاع میانی و کناری به میدان رفت پس از پایان بازی های استقلال در لیگ هجدهم اعلام کرد از این تیم جدا شده و به این ترتیب به پیشنهادات دیگر خود فکر خواهد کرد. جدایی که بدون حاشیه نیز اتفاق نیفتاد و جدلی به همراه داشت در نهایت باعث شده تاکنون منتظری  خبری از آینده خود در لیگ برتر را رسانه ای کند. 
 

دفاع چپ: شایان مصلح
26 ساله، حضور مستمر 4 ساله از لیگ دسته اول و لیگ برتر با تیم های سپیدرود رشت و پرسپولیس 
مدافع گیلانی فوتبال ایران که پس از دو فصل حضور در تیم سپیدرود رشت و بازی های خوبی که به نمایش گذاشت توانست خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران معرفی کند خیلی زود توانست هر دو تیم بزرگ پایتخت را خواستار خود ببیند و در نهایت پرسپولیسی شود. او دو فصل پس از حضور در تیم پایتخت نشین به طور عجیبی راه جدایی در پیش گرفت. او در حالی که قرارداد جدید خود را بسته بود کاملا ناگهانی خود را در لیست خروجی های باشگاه دید. مصلح که بدش نمی آمد یک فصل پیش رو را خارج از ایران سپری کند این روزها سپاهان و شهرخودرو را به عنوان سفت و سخت ترین طرفدارهای خود می بیند که  باید دید در نهایت پیراهن کدام یک از این دو تیم را به تن می کند. 
 

هافبک دفاعی: آندرانیک تیموریان
36 ساله، حضور 16 ساله در فوتبال ایران و حوزه خلیج فارس با تیم های ابومسلم، بولتون، فولام، بارنزلی، تراکتور، استقلال، الخریتیات، ام صلال، سایپا، ماشین سازی، نفت تهران، گسترش فولاد
بازگشت یکی از مهمترین هافبک های یک دهه اخیر تیم ملی فوتبال ایران را می توان یکی از جذاب ترین اخباری دانست که می تواند لیگ پیش رو به گوش می رسد. آندو که خود پیش از این عنوان کرده تمایل دارد به فوتبال بازگردد این روزها سرگرم تمرین است تا باز هم با قالب همان کاپیتان تیم ملی پا به لیگ بگذارد. او آخرین بار در لیگ هفدهم برای تیم ماشین سازی تبریز به میدان رفت تا  یک سال پس از خداحافظی از تیم ملی به طور کامل از حضور در مستطیل سبز خسته شود و خداحافظی کند. او حالا می خواهد در صورت توان باز هم با یک تیم لیگ برتری در فوتبال ایران حضور پیدا کند.
 

 
هافبک: رضا اسدی 
23 ساله، حضور 3 ساله و موثر در لیگ برتر با تیم های نفت تهران و سایپا 
قطعا نام رضا اسدی را می توان یکی از عجیب ترین نامهایی است که می توان در این لیست آورد. او که خواهان بسیاری در تیم های مختلف برای خود می دید فعلا به عضویت هیچ کدام از آنها درنیامده تا همه چیز در عجیب ترین حالت ممکن به چشم بیاید. از اسدی به عنوان یکی از قطعی ترین بازیکنان حاضر در تیم های استقلال، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و ... برای حضور در لیگ نوزدهم نام می بردند اما این اتفاق در نهایت نیفتاد تا همه چیز درباره این بازیکن مبهم باشد و البته واضح است که با توجه به تحرکت تیم هایی مانند استقلال و پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات و جذب و یا تمدید بازیکنان حاضر در پست رضا اسدی، احتمال حضور او در این تیم ها تقریبا نزدیک به صفر است. 
 

هافبک: حکیم نصاری 
32 ساله، حضور 8 ساله در لیگ برتر با تیم هایی همچون نفت مسجدسلیمان، فولاد، پیکان، سایپا؛ استقلال خوزستان، صنعت نفت. 
حکیم که از او همیشه به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جنوبی فوتبال ایران نام برده می شد آخرین بار به همراه تیم نفت مسجد و در لیگ هجدهم برای فوتبال ایران می دوید امسال هنوز نتوانسته درباره آینده خود تصمیم گیری کند. البته درباره حکیم نصاری که فصل گذشته نیز کیفیت بالایی از خود به نمایش گذاشت گفته می شود وی همچنان در مسجدسلیمان به میدان خواهد رفت و در حال حاضر به دنبال بهتر کردن اوضاع قراردادی خود با تیم زردپوش است. هرچند او اگر نخواهد در مسجدسلیمان به میدان برود قطعا می تواند با پیراهن تیم دیگری در لیگ نوزدهم حضور پیدا کند. 
 

هافبک: سروش رفیعی
29 ساله، حضور مستمر 8 ساله در لیگ برتر با تیم هایی همچون فجرسپاسی، فولاد، تراکتور و پرسپولیس 
سروش هم یکی از عجیب ترین نام هایی است که این روزها در لیست بازیکنان بلاتکلیف می بینیم. رفیعی که پیش از ادامه حضور خود در پرسپولیس مطمئن بود به ناگاه و به همراه شایان مصلح در لیست خروجی این باشگاه قرار گرفت و در یکی دو روز اخیر نیز جدایی خود را قطعی کرد تا در نهایت به دنبال تیم جدید باشد. سروش البته هنوز درباره ادامه حضور خود در لیگ برتر و یا خروج از ایران اظهارنظری نکرده اما چیزی که درباره ادامه حضور او به چشم می خورد پر بودن لیست هافبک های هجومی تیم های صدرنشین فوتبال ایران است که باید دید رفیعی و احتمالا مدیربرنامه های وی در این باره چه تصمیمی خواهند گرفت. 
 

هافبک: محمدمهدی مهدی‌خانی
21 ساله، درخشش با پیراهن تیم پدیده مشهد و تیم ملی جوانان ایران در جام جهانی 
هافبک – مهاجم کرد فوتبال ایران که توانست به همراه تیم ملی جوانان ایران در جام جهانی بدرخشد و خود را به عنوان یکی از جوانان فوق العاده فوتبال ایران معرفی کند در نیم فصل دوم فصل هجدهم توانست خود را به ترکیب اصلی پدیده برساند و با پیراهن این تیم خود را تبدیل به یکی از شانس های حضور در تیم ملی معرفی کند. مهدی خانی که تصور می شد در لیگ نوزدهم نیز با پیراهن شهرخودرو در رقابت های لیگ حضور پیدا کند هنوز با این تیم به توافق مالی نرسیده و به همین دلیل نمی توان وی را همچنان شهرخودرویی دانست. مسئولان این تیم همچنان به دنبال این هستند تا بتوانند وی را در تیم نگه دارند اما در این میان احتمال می رود مهدی خانی را به عنوان یکی از لژیونرهای فوتبال ایران نیز ببینیم. 
 

مهاجم: مهدی شریفی 
26 ساله، حضور مستمر و پنج ساله در فوتبال ایران با تیم های سپاهان، تراکتور و پرسپولیس
شریفی که فصل قبل با پیراهن تیم پرسپولیس در لیگ حضور یافت و به دنبال این بود تا بتواند در تهران احیا شود و باز هم به سطح اول فوتبال ایران بازگردد در نهایت نتوانست بیشتر از یک فصل در این تیم حضور پیدا کند و به همین دلیل لیگ نوزدهم را باید در تیمی غیر از پرسپولیس بگذراند. شریفی که پس از درخشش با پیراهن سپاهان حتی توانست رضایت کی روش را نیز به دست بیاورد و خود را به اردوهای تیم ملی نیز برساند در حال حاضر، که در جمع پرسپولیسی ها جایی ندارد به دنبال این است که با انتخابی خوب باز هم نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. 
 

مهاجم: آرش افشین 
29 ساله، حضور مستمر در لیگ برتر از 8 سال پیش با تیم های فولاد، سپاهان، استقلال تهران، استقلال خوزستان، ملوان بندرانزلی
 
یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایران که می توانست اوضاعی بسیار بهتر از شرایط فعلی داشته باشد آرش افشین است. افشین که در سال های ابتدایی معرفی خود موفق شده بود به عنوان یکی از بهترین های فوتبال ایران معرفی شود در حال حاضر اوضاعی بهتر از مهدی شریفی، دیگر مهاجم مورد نظر ندارد. افشین که پس از چند فصل ناکامی در یکی دو فصل اخیر توانست باز هم اعتماد تیم های لیگ برتری را کسب کند و اخرین بار نیز با پیراهن تیم فولاد در لیگ هجدهم حضور  پیدا کند. افشین که پیش از این برای تیم ملی در جام ملت های آسیا دوحه نیز به میدان رفته است این روزها به دنبال انتخابی مهم است تا بتواند باز هم در قامت یک مهاجم گلزن شناخته شود. افشین در سال های اخیر که از بند مصدومیت رهایی یافته است موفق شده خود را از شرایط نامناسبی که داشت دور کند تا با کمترین فشار به فکر احیای خود باشد.
 

 
نیمکت نشینان:
محسن فروزان: علیرضا حقیقی، اسماعیل شریفات، احمد آل نعمه، سیامک کوروشی، رحیم زهیوی، آرمان قاسمی، میلاد میداوودی، امین منوچهری، پیمان میری و ...
این بازیکنان نیز به عنوان نفراتی که روی نیمکت می نشینند می توانستند در ترکیب اصلی ستاره هایی که هنوز تیم فصل آینده خود را انتخاب نکردند به میدان بروند.
برچسب ها: لیگ برتر