به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۱۸۴۲۶۸
دلال‌ها برای تراکتور تصمیم نمی‌گیرند

بررسی ۱۰۰ بازیکن خارجی از سوی دنیزلی

گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه تراکتور با تعریف فعالیت‌های این باشگاه در فصل آماده‌سازی و همچنین نقل و انتقالات، گفت که تاخیر در آغاز لیگ برتر اگر به تکمیل ورزشگاه‌ها منجر شود، ارزش دارد.
بررسی ۱۰۰ بازیکن خارجی از سوی دنیزلی
غلامرضا صادقیان، مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره شرایط تیم تراکتور پیش از آغاز لیگ نوزدهم اظهار کرد: تیم شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد. با جذب رضا اسدی، ۹ ملی پوش در تراکتور توپ خواهند زد. دنیزلی تاکتیک خاص خود را دارد و تفکرات جالبی دارد. قرار است به زودی دو بازی دوستانه دیگر برگزار کنیم که ترجیح می‌دهیم با تیم‌های آذربایجانی باشد.او افزود: اردوی خوبی در ترکیه داریم و تیم با وجود دنیزلی هجومی کار خواهد کرد. در دیدار با ریزه اسپور علی رغم این که پیش بودیم، باز هم حمله می‌کردیم و این برای من نه به عنوان مدیرعامل بلکه به عنوان هوادار تراکتور جذاب بود.صادقیان درباره مربی تیمش ادامه داد: نمی‌خواهم با سایر مربیان مقایسه کنم اما دنیزلی مربی‌ای است که از هر بازیکن در چند پست بازی می‌گیرد و این نکته شیرینی نسبت به سایر مربیان است. مثلا در تمرین دیروز، دنیزلی از شجاعی در نوک خط حمله استفاده کرد که برای همه عجیب بود. بعضی از دوستان می‌گویند تراکتور ۱۰ هافبک دارد اما این دنیزلی است که هنرش را در استفاده از همه این بازیکنان نشان می‌دهد.

مدیرعامل تراکتور درباره نقل و انتقالات این تیم در ادامه این پنجره توضیح داد: با اعلام کمیته فنی، دیگر بازیکن داخلی به خدمت نخواهیم گرفت و کمیته فنی که بازیکنان خارجی را بررسی می‌کند، چهار بازیکن را مدنظر دارد. البته دنیزلی به دنبال این بود بازیکنی جذب کند که با آب و هوا، امکانات و فوتبال ایرانی تطابق داشته باشد. ۱۰۰ بازیکن از اروپا، آفریقا و برزیل بررسی شدند، با ۱۶ بازیکن مذاکره شد و چهار نفر انتخاب شدند. از این چهار نفر نیز، دو بازیکن مد نظر کادر فنی بودند که در حال مکاتبه با باشگاه‌های قبلی‌شان هستیم تا در نهایت یک مهاجم نوک خارجی جذب کنیم.وی درباره این شائبه که مدیران فعلی تراکتور با دلال‌های مختلفی همکاری می‌کنند و حتی برای باشگاه تصمیم می‌گیرند تصریح کرد: من این صحبت را تکذیب می‌کنم. معاون باشگاه یعنی میرمعصوم سهرابی به صورت مستقیم با مدیربرنامه‌های اسدی مذاکره کرد که حتی صحبتشان به شش ساعت هم کشید و در مواردی من هم مجبور به دخالت شدم. به هر حال من هم اختیارهایی دارم که از طریق زنوزی به من داده شده و خدا را شکر توانستیم به توافق برسیم.

او ادامه داد: آرامش هواداران مهم‌ترین نکته برای ماست و دوست داریم در سالم ترین فضا کار کنیم. تراکتور می‌خواهد همیشه مدعی قهرمانی باشد و برنامه‌های ویژه‌ای دارد. حق ما قهرمانی است. نمی‌خواهم بگویم در سال‌های قبل از ما گرفته شده اما به دنبال این هستیم که حق خود را بگیریم.صادقیان درباره تاخیر در شروع لیگ و آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام اظهار کرد: برنامه‌هایی که از سوی فدراسیون و وزارت ورزش به ما گفته می‌شود برای استاندارسازی باشگاه‌ها و فوتبال ماست. هوادار باید امکانات رفاهی مناسب و نظم و انضباط برای حضورش در استادیوم‌ها داشته باشد. تاخیر در شروع لیگ این ارزش را دارد که ورزشگاه‌ها تکمیل و آماده شوند تا هوادار در آرامش کامل شاهد بازی‌های لیگ برتر باشد. کارهایی که به ما سپرده شده نظیر بلیت فروشی اینترنتی و شماره گذاری صندلی‌ها انجام شده و در حال کامل شدن است و تنها گیت‌گذاری و نصب دوربین‌ها باقی مانده است که بر عهده مسئولان مربوطه است.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: تراکتور سازی