به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : ۱۸۴۵۹۳

مهدی تاج: تاریخ شروع لیگ‌ برتر مشخص نیست

گروه ورزشی: در حالی که مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر فرداشب در مشهد مقدس برگزار می‌شود اما هنوز تاریخ شروع این رقابت‌ها به دلیل آماده نبودن همه شرایط مشخص نیست.
مهدی تاج: تاریخ شروع لیگ‌ برتر مشخص نیست
به گزارش" ورزش سه"، برگزاری لیگ برتر نوزدهم هنوز در هاله ای در ابهام قرار دارد و حرف های مهدی تاج در حاشیه نخستین نشست ستاد دومین کنگره شهدای ورزشکار درباره شروع مسابقات ، این ابهام را پررنگ تر می کند. تاج در ارتباط با نگرانی مربیان تیم های لیگ برتری نسبت به عدم وجود تاریخ مشخص برای شروع مسابقات گفت:« مربیان در این زمینه باید با مدیران باشگاه‌های خود هماهنگ شوند تا لیگ را برگزار کنیم. بسیاری از مدیران کل، مسئولیت این کار را برعهده گرفتند که شرایط برگزاری لیگ را فراهم کنند.» او در ادامه گفت: «من عکس هایی از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را دیدم که صندلی های آن شماره گذاری شده بود با اینحال این به آن معنا نیست که فردا چون قرعه کشی برگزار می شود یعنی لیگ هم آغاز می شود. باشگاه ها باید یک مراحلی را طی کنند تا بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم. امیدوارم این ورزشگاه ها آماده شوند تا بازی ها هم شروع شوند.»

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: «هیچ نماینده‌ مجلسی نمی‌گوید که لیگ را بدون امکانات آغاز کنیم. مردم هم این نظر را دارند و می‌خواهند استادیوم‌ها تجهیز شوند. همه می دانند آغاز لیگ بدون امکانات به مصلحت نیست. اگر مربیانی هم ناراحت هستند باید به مدیر باشگاه و استان خود فشار بیاورند. اگر لیگ را آغاز کنیم آن تیم‌هایی که استادیوم‌شان آماده نیست، باید بدون تماشاگر در استان همجوار دیدار خود را برگزار کنند.»
مهدی تاج در بخش دیگری از صحبت هایش درباره پست سرپرستی دبیرکل و ابراهیم شکوری گفت:« مشکلی وجود ندارد و بحث اساسنامه است اما ان‌شاءالله در شرایطی مناسب دبیرکل معرفی می‌شود.» او با اشاره به برنامه بازی های دوستانه تیم ملی گفت:« این دیدارهای تدارکاتی انجام می شود اما باید بازی هایی داشته باشیم که مفید باشند.» رئیس فدراسیون درباره پول های بلوکه شده هم گفت: «متاسفانه هنوز پولی نتوانسته ایم بگیریم و وزارت ورزش هم 9 ماه است به ما پولی نداده است.» او همچنین تایید کرد که با مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی قرارداد منعقد کرده است اما هنوز نتوانسته اند مشکلات مالی مربوط به قرارداد مرد بلژیکی را حل کنند.