به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۱۸۴۸۲۶

گل‌محمدی: قرعه خوب و بد نداریم

گروه ورزشی: سرمربی تیم شهرخودرو می‌گوید برای تیمی که رویاهای بزرگی در سر دارد، قرعه خوب و بد معنا ندارد و تمام مسابقات سخت و همچون یک فینال است.
گل‌محمدی: قرعه خوب و بد نداریم
یحیی گل‌محمدی در خصوص قرعه تیم شهرخودرو خراسان در لیگ برتر نوزدهم اظهار کرد: با توجه به تیم‌های حاضر در لیگ برتر نوزدهم، به معنای واقعی کلمه بازی آسان نداریم و هر رقابتی سختی‌های خاص خودش را دارد. به همین خاطر قرعه‌ای که برای شهرخودرو رقم خورد، خیلی تاثیری در برنامه‌ریزی‌های ما ندارد.وی افزود: فصل گذشته در شرایطی که کمتر کسی فکرش را هم می‌کرد موفق شدیم به نتایجی تاریخ در فوتبال خراسان دست یابیم. امسال هم می‌خواهیم به نتایج خوب فصل گذشته استمرار بخشیم و حتی رتبه‌ای بهتر کسب کنیم، پس باید به هر دیدار خود به چشم یک فینال حساس نگاه کنیم و برای برد قدم به میدان مسابقه بگذاریم. واقعیت این است که رویاهای بزرگی در سر داریم.گل‌محمدی در خصوص صحبت‌های رییس فدراسیون که گفته‌بود برگزاری قرعه‌کشی الزامی برای آغاز لیگ ایجاد نمی‌کند، تاکید کرد: مهمترین مساله برای تک‌تک ما، حفظ سلامت بازیکنان و هواداران است. اگر فدراسیون به خاطر برقراری امنیت هرچه بیشتر هواداران چنین تصمیمی گرفته از آن حمایت می‌کنیم.

سرمربی تیم شهرخودرو خراسان در خصوص جذب سروش رفیعی گفت: رفیعی از جمله بازیکنان صاحب کارنامه‌ فوتبال ایران است و از اینکه توانستیم جذبش کنیم، خوشحالم. امیدوارم او بتواند در لیگ نوزدهم دوباره کیفیت بالای خود را با لباس شهرخودرو به نمایش بگذارد.وی در رابطه با جذب بازیکن خارجی گفت: به دنبال جذب بازیکن خارجی هستیم، اما می‌خواهم بازیکنی به تیم اضافه شود که تواناییش از بازیکنان ایرانی بالاتر باشد، اگر قرار باشد بازیکن خارجی باری از روی دوش ما برندارد، کار را با همین بازیکنان خوب داخلی خودمان ادامه می‌دهیم.گل‌محمدی در خصوص عملکرد شهرخودرو در فصل نقل و انتقالات گفت: خوشبختانه با تلاش دکتر حمیداوی و سایر مدیران باشگاه، وطنخواه و سرآسیایی توانستیم به بخش بزرگی از لیست مدنظرمان دست یابیم. باید از این افراد بابت تلاش و زحماتشان تشکر کنم. تک‌تک بازیکنانی که جذب شدند بر اساس پازل تاکتیکی مدنظرمان برای لیگ نوزدهم بود. در کنار رفیعی، رحمتی، منادی، محمدی‌مهر، باقری و فرجی را به عنوان سهمیه لیگ برتری جذب کردیم و لیست لیگ برتری‌های ما پر شد. همچنین چند بازیکن خوب مثل خراسانی، فرامرزی و … را هم از لیگ پایین‌تر جذب کردیم.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: یحیی گل محمدی