به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۱۸۴۸۳

مشتریان ناراضی iOS 7 از اپل شکایت کردند

گروه علمي وفناوري: برخی از مشتریان اپل که ابزار آن‌ها به نسخه جدید سیستم عامل iOS بروز شده است، از این شرکت شکایت کرده‌اند. دلیل نارضایتی آن‌ها بروز رسانی خودکار سیستم عامل به نسخه 7 و عدم امکان بازگشت به نسخه قبلی، است.
مشتریان ناراضی iOS 7 از اپل شکایت کردند
برخی از کاربران اپل، از رابط کاربری جدید و ظاهر و امکانات تازه iOS 7 خوشحال نیستند و آن‌ها را آزار دهنده می‌پندارند. از طرفی وقتی به نسخه جدید سیستم عامل iOS بروز رسانی می‌کنید، بازگشت به عقب و نصب سیستم عامل iOS 6 کاری بس دشوار خواهد بود. بعضی از کاربران اپل نیز پس از بروز رسانی به iOS 7 با افت شدید بازده و طول عمر باتری مواجه شده‌اند، این موضوع مخصوصا برای کاربران آیفون 4 محسوس‌تر است.

برخی از کاربران آیفون از بابت بروز رسانی خودکار تلفن خود به iOS 7 ناراحت هستند و از این رو در دادگاه عالی سن‌دیگو از اپل شکایت کرده‌اند. یکی از افرادی که از اپل شکایت نموده، گفته است که به دلیل عدم پشتیبانی اپل از باز گردادن آیفون از iOS 7 به iOS 6 مجبور به پرداخت 50 دلار به شخص دیگری شده تا بصورت غیررسمی و از روش‌های غیرمعقول این کار را برای او انجام دهد. آن‌ها در شکایت خود ابراز داشته‌اند که اپل نباید نصب iOS 7 را به کاربران خود تحمیل کند. آن‌ها به این موضوع اشاره کرده‌اند که در زمان استیو جابز، اپل تلاش می‌کرد تا کاربران خود را خوشحال نگاه دارد، اما تیم کوک بیشتر به منفعت شرکت فکر می‌کند. آیا شما آیفون، آیپد یا آیپاد خود را به iOS 7 بروز کرده‌اید؟ تجربیات خود را با ما و دیگران درمیان بگذارید.
مرجع : زومیت