به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۱۸۴۹۰
رئیس هیئت مدیره کانون داوران:

مدعیان‌فوتبال‌پاک، بیش از همه مشکل دارند

گروه ورزشی: رئیس هیئت مدیره کانون داوران گفت: آنهایی که مدام دم از پاک بودن در فوتبال می‌زنند بیشتر از همه مشکل دارند.
مسعود عنایت در مورد اتهام‌هایی که در روزهای اخیر به داوران می‌زنند، گفت: من رئیس هیئت مدیره کانون داوران هستم و همان موضع کانون موضع من است. من می‌گویم رشوه و تبانی بحث عمومی است و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که زندانی ندارد که بخواهد با متخلفین اینچنینی برخورد کند بنابراین از قوه قضائیه خواسته‌ایم که با این ادعای ارتشاء در فوتبال برخورد کند و متخلفان را به اشد مجازات برساند. وی ادامه داد: متأسفم که بگویم برخی از اعضای خانواده داوری که اسمشان را هم پیشکسوت داوری می‌گذارند اعضای خانواده خود را متهم می‌کنند و جلوتر از دیگران حرکت می‌کنند. در ایتالیا و آلمان که با بحث تبانی داوران برخورد شد هیچ صحبتی در رسانه‌ها در مورد این مسئله نبود و پلیس این کشورها با اجازه قوه قضائیه استراق سمع کرد و سر قرار مچ متخلفان را گرفت. در اینجا هم باید همین اتفاق بیفتد.

عنایت تصریح کرد: در ایران اما وقتی تیم می‌بازد می‌گویند داور به سمت تیم دیگر غش کرده است می‌خواهم بپرسم چرا همین داور که در هفته اول به اشتباه به سود پرسپولیس در دیدار با تراکتورسازی سوت زد و پس از آن هم عذرخواهی کرد نمی‌گویند که به طرف پرسپولیس غش کرده بود؟ مولایی بدنساز که می‌گوید قهرمانی 5 میلیون از پولش مانده بود چرا همان زمان این مسئله را اطلاع نداد و به مراجع ذیصلاح این مسئله را نگفت؟ می‌گوید من به دایی گفتم و دایی هم گفته است ولش کنید. پس چرا به مقامات ذیصلاح این مسئله را اطلاع ندادید.

رئیس سابق کمیته داوران در مورد اینکه زینی‌زاده مدعی شده داوری را می‌شناسد که به تیم‌ها بازیکن معرفی می‌کند، گفت: اسم این داور را بگوید تا حسابش را برسند. همه مدام می‌گویند می‌شناسیم، می‌شناسیم اما حرفی نمی‌زنند اما اسمی نمی‌آورند، به نظر من آنهایی که مدام دم از پاکی و پاک بودن در فوتبال می‌زنند بیشتر از همه مشکل دارند. برخی می‌گویند فوتبال کثیف است پس اگر فوتبال کثیف است تو در آن چه می‌کنی. عنایت با اشاره به انتقادهایی که در زمان خودش از داوران انجام می‌شد، گفت: زمانی که من مسئول کمیته داوران بودم مدام می‌گفتند این آقا پشت میزش نیست و سر کارش حضور ندارد حالا می‌خواهم بپرسم این آقایان که مدام پشت میزشان نشسته‌اند چه گلی بر سر داوری فوتبال زده‌اند؟

رئیس هیئت مدیره کانون داوران در مورد اینکه در گذشته کسی از او خواسته بود که یک بازی را به نفع تیم دیگری دربیاورد، گفت: به شرفم می‌گویم نه، کسی از من چنین درخواستی نداشت البته این را هم بگویم آنها آدم‌های خودشان را خوب می‌شناسند، من در زمانی که رئیس کمیته داوران بودم گاهی اوقات برخی تیم‌ها با ارسال فیلم داوری از داوران انتقاد می‌کردند من با انتقاد مشکلی ندارم اما تهمت و افترا بحثش فرق می‌کند. عنایت در مورد اینکه از قهرمانی نقل قول شده که اگر بخواهند او را محروم کنند می‌گوید چه پشت پرده‌هایی وجود داشته، گفت: آیا واقعا این نقل قول از خودش است؟ اگر واقعا چنین حرفی زده پس خودش مشکل دارد.
مرجع : فارس

۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۷:۵۴
حرف مفت نزنید
اینقدر تو زمان ریاستت سفر مفت و الکی رفتی کسی به حسابت نرسید (150702)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۸:۵۳
اینا تاثیر بگم بگم های محمود جون که هنوز نشئگی اش در فوتبال ایران کاملا از بین نرفته
همه میخوان بگن اما هیچی نمیگن
به خدا یه بار مثل ایتالیا مج همشونو بگیرن فوتبالو از پای بست جارو کن دوباره بسازن ببین چه پیشرفتی بکنه فوتبال ایران (150748)
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۹:۰۰
يعني ميگي از دايي نا پاك تر ديگه كسي نيست . (150762)