به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۱۸۴۹۰۰

فرشتگان گمنام سلامت

عکاس: پانته آ نیکزاد
فرشتگان گمنام سلامت
گروه عکس: صعب العبور بودن جاده های دهستان موگویی سبب شده است که کمتر کسی جرات تردد در این جاده ها را به خود بدهد اما هنوز هستند افرادی که انسانیت را از یاد نبرده و برای یاری رساندن به انسانی در دور دست ها، از جان خود مایه می گذارند. به همت سازمان علوم پزشکی حتی در دوردست ترین نقاط استان چهارمحال و بختیاری نیز خدمات پزشکی ارائه می شود و حتی در برخی روزهای هفته پزشک  و ماما نیز در این مناطق حضور پیدا می کنند.
 ابوذر درخشان، بهورز روستای صالح کوتاه در دهستان موگویی است که سال هاست خود را وقف خدمت به اهالی مناطق محروم نموده است. او تنها نیروی ثابت خانه بهداشت روستای صالح کوتاه است که نه تنها به اهالی این روستا، بلکه به چندین روستای دور دست و عشایر منطقه نیز خدمات پزشکی ارائه می دهد. او برای رسیدگی به وضعیت سلامت اهالی برخی روستاها و عشایر این منطقه، حتی مجبور است ساعت ها با چهارپایان در جاده های صعب العبور تردد کند.

جهادگران گمنام سلامتجهادگران گمنام سلامتجهادگران گمنام سلامتجهادگران گمنام سلامتجهادگران گمنام سلامتجهادگران گمنام سلامتجهادگران گمنام سلامتجهادگران گمنام سلامتجهادگران گمنام سلامتجهادگران گمنام سلامتجهادگران گمنام سلامتجهادگران گمنام سلامتجهادگران گمنام سلامتجهادگران گمنام سلامتجهادگران گمنام سلامتجهادگران گمنام سلامتجهادگران گمنام سلامت