کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دهکردی: پاسخ تراکتورسازی را نمی‌دهم

مهر , 28 مهر 1392 ساعت 17:10

گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه مهاجم برزیلی این تیم در بازی با تراکتورسازی قصد بی احترامی نداشته است، گفت: فولاد و تراکتورسازی دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود و من صحبتی نمی‌کنم که فاصله این دو باشگاه بیشتر شود. ما به عنوان دو نماینده ایران در این رقابت ها باید یکدیگر را تقویت کنیم نه اینکه وارد مسائل حاشیه‌ای شویم.


سیف‌الله دهکردی در خصوص صحبت‌های ادامه دار مدیران باشگاه تراکتورسازی و مسئولان فوتبال استان آذربایجان شرقی مبنی بر "زننده بودن شادی گل" لوسیانو پریرا مهاجم تیم فولاد اظهار داشت: ما قبلا از این نوع شادی گل را در همین لیگ برتر و از یکی از بازیکنان مطرح دیده بودیم که به معنای پدر شدن بازیکن است. وقتی هم بازیکن، این توپ را از زیر پیراهنش در می‌آورد و آنرا شوت می‌کند، یعنی آنرا به همسرش تقدیم می‌کند. وی افزود: ما نمی‌گوییم حرکت پریرا قشنگ بوده است. به هر حال بعضی‌ها برداشت درستی از این حرکت نداشته‌اند و نمی‌شود آنرا کاری کرد. متاسفانه ما همیشه در مورد بازیکنان خارجی به مسائلی اهمیت می‌دهیم که در فرهنگ‌مان متفاوت است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با تاکید بر اینکه پریرا قصد بی احترامی نداشته است، گفت: من برای مسئولان باشگاه تراکتورسازی احترام قائلم و دلمان نمی‌خواهد با این باشگاه وارد حاشیه شویم. دهکردی درباره اینکه مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفته بود باشگاه فولاد خودش پریرا را اخراج کند، تصریح کرد: چون نمی‌خواهم این حاشیه‌ها ادامه یابد مجبورم که صحبت نکنم. دوست داشتم دوستان در باشگاه‌های دیگر سعی کنند روی کار خودشان تمرکز کنند. در هر صورت باشگاه‌های ایرانی هیچ فرقی با هم ندارند. ما باید همدیگر را تقویت کنیم. وی ادامه داد: ما باید طوری رفتار کنیم که فوتبالمان لطمه نخورد. به هر حال من صحبتی نمی‌کنم که فاصله‌مان با باشگاه‌های دیگر مثل تراکتورسازی بیشتر شود.


کد مطلب: 18491

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/18491/دهکردی-پاسخ-تراکتورسازی-نمی-دهم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir