کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ذوب‌آهن 3- الاتحاد 4؛

ذوب‌آهن حذف شد؛ خداحافظی ایران باACL2019

22 مرداد 1398 ساعت 1:51

گروه ورزشی: شاگردان علی منصوریان در دیدار برگشت هم مغلوب الاتحاد عربستان سعودی شدند تا از صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا باز بمانند و فوتبال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۹ هیچ نماینده‌ای نداشته باشد.


به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن ایران بعد از دو برد موفقی که در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا داشت، در دور گروهی نیز فوق‌العاده عمل کرد و بالاتر از النصر عربستان، الزوراء عراق و الوصل امارات در صدر جدول گروه A قرار گرفت، اما شاگردان علی‌منصور در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی نتوانستند برابر الاتحاد عربستان روند خوب خود را حفظ کنند و با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند؛ سبزپوشان فوتبال ایران که امشب سعی در جبران باخت اخیرشان و صعود آسیایی بودند، با اشتباهات فردی فراوان 4 بار دروازه خود را باز شده دیدند تا 3 گلی هم که در این بازی زدند، بی‌ثمر باشد.
مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا- دور برگشت
دوشنبه: 98/05/21 ؛ ساعت 23:30
استادیوم: العربی- دوحه قطر
داور: ادهم مخادمه؛ کمک‌ها: احمد مونس و محمد بکار/داور چهارم: احمد فیصل.
ذوب‌آهن ایران
محمدباقر صادقی
هادی محمدی
وحید محمدزاده(67- میلاد فخرالدینی)
دانیال اسماعیلی‌فر
حمید ملکی
قاسم حدادی‌فر
حمید بوحمدان
ماکالی کریستانوس
مهدی مهدی‌پور
احسان پهلوان(51- محمدرضا عباسی)
امیرارسلان مطهری(53- علیرضا چراغعلی)
سرمربی: علیرضا منصوریان
الاتحاد عربستان
فواز القرنی
عبدالمحسن الفلاته
زیاد الشافی
سعود عبدالحمید
حمدان الشمرانی
عبدالله المالکی(90- منصور الحربی)
خالد السمیری
امیلیانو وکیو
کارلوس ویلانوئوا(78- عبدالرحمن العبود)
لوئیز خیمنز
رومارینهو(79- عبدالعزیز البیشی)
سرمربی: خوزه لوئیز سیرا
 
شرح گل
 
ذوب‌آهن صفر- الاتحاد 1 (دقیقه 1+45: امیلیانو وکیو): پاس در عمق کارلوس ویلانوئوا از سمت چپ زمین به محوطه جریمه ذوب‌آهن را امیلیانو وکیو بدون مکث و با شوت زمینی پای چپ زد تا توپ دور از دستان صادقی تبدیل به گل اول الاتحاد شود.
 
ذوب‌آهن 1- الاتحاد 1 (دقیقه 53: گل به خودی لوئیز خیمنز): ارسال حدادی‌فر از روی ضربه ایستگاهی سمت چپ زمین را لوئیز خیمنز، ستاره الاتحاد به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا امید به صعود برای نماینده ایران زنده شود.
ذوب‌آهن 1 - الاتحاد 2 (دقیقه 54: گل به خودی محمدباقر صادقی): هنوز یک دقیقه از گل تساوی ذوب‌آهن نگذشته بود که پاس در عمق کارلوس ویلانوئوا از میانه زمین را محمدباقر صادقی در زمان دفع توپ به اشتباه به عقب زد تا توپ به شکل عجیبی وارد دوازه ذوب‌آهن شود.
 
ذوب‌آهن 1 - الاتحاد 3 (دقیقه 64: رومارینهو): نفوذ حمدان الشمرانی از سمت چپ محوطه جریمه ذوب‌آهن و پاس در عرض او به رومارینهو رسید که این بازیکن با سر توپ دیدنی، محمدزاده را جای گذاشت و توپ را از بین پاهای محمدباقر صادقی عبور داد تا گل سوم الاتحاد به نام او ثبت شود.
 
ذوب‌آهن 1 - الاتحاد 4 (دقیقه 70: رومارینهو): وکیو با پاس در عمق، خیمنز را در محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب توپ کرد که او نیز بدون وقفه توپ را به رومارینهو رساند تا این بازیکن با شوت زمینی گل دوم خود و چهارم الاتحاد عربستان را بزند.
ذوب‌آهن 1 - الاتحاد 4 (دقیقه 72: هادی محمدی): سانتر زیبای قاسم حدادی‌فر از روی کرنر سمت راست زمین را هادی محمدی پیشتاخته با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا اختلاف به دو گل کاهش پیدا کند.
 
ذوب‌آهن 3 - الاتحاد 4 (دقیقه 84: ماکالی کریستانوس): پاس حدادی‌فر و در ادامه پاس رو به جلوی اسماعیلی‌فر را علیرضا چراغعلی با شوت محکم زد که ضربه او با واکنش فواز القرنی همراه بود، اما در برگشت کریستانوس دروازه الاتحاد را باز کرد.
 
اخطار
عبدالله المالکی(89) از الاتحاد
هادی محمدی(4+90) از ذوب‌آهن


کد مطلب: 185106

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/185106/ذوب-آهن-حذف-خداحافظی-ایران-باacl2019

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir