به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۱۸۵۲۹۵

پیشنهادهایی برای گالری‌گردی

گروه فرهنگ و هنر: گالری‌ها تهران این هفته نسبت به هفته‌های گذشته روزهای کم‌رمقی را پشت سر می‌گذارد. بر این اساس کمتر از ۱۰ نمایشگاه هنری در روزهای پایانی هفته افتتاح می‌شوند.
پیشنهادهایی برای گالری‌گردی
 برخی از نمایشگاه‌هایی که در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۴ و ۲۵ مرداد ماه) افتتاح می‌شوند و در این ایام برقرار هستند:
******
گالری ای‌جی
سری سوم از نمایشگاه انفرادی عکس «استعداد ای. جی.» روز جمعه (۲۵ مرداد ماه) در این گالری افتتاح می‌شود و تا ۳۱ مرداد نیز برقرار است. گالری ای‌جی در خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی، پلاک ۴۳ واقع شده است.همچنین امکان بازدید از این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ فراهم است.
 
گالری دستان +۲ 
نمایشگاه انفرادی الیکا هدایت با عنوان «نان و سیرک» روز جمعه (۲۵ مرداد ماه) در گالری دستان + ۲ افتتاح می‌شود و این نمایشگاه تا ۲۲ شهریور ماه برپاست. این گالری در خیابان فرشته، خیابان بیدار، شماره ۶ واقع شده است. ساعات بازدید از این نمایشگاه نیز از ۱۱ تا ۱۹ اعلام شده است و مراسم افتتاحیه نیز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برگزار می‌شود.بازدید از این نمایشگاه در روزهای شنبه، یکشنبه و تعطیلات رسمی با تعیین وقت قبلی امکان‌پذیر است. 
 
گالری ساربان 
نمایشگاه انفرادی مجسمه حمیدرضا فتوحی و حمین هوالی به کیوریتوری عیسی جباری از روز جمعه (۲۵ مرداد ماه) تا تاریخ ۴ شهریور ماه در گالری ساربان برپاست. گالری ساربان در خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، پلاک ۱۳۰ واقع شده است.همچنین ساعات بازدید از این نمایشگاه هر روز به غیر از سه‌شنبه‌ها از ۱۶ تا ۲۰ اعلام شده است.
 
گالری طراحان آزاد 
نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «آدم _گیاه» روز جمعه (۲۵ مرداد ماه) در گالری طراحان آزاد افتتاح می‌شود و تا ۳۰ مرداد نیز ادامه دارد. در این نمایشگاه آثار سمیرا اسکندرفر، رزیتا شرف جهان، حامد صحیحی و فرهاد فزونی به نمایش گذاشته شده است. گالری طراحان آزاد در میدان فاطمی، میدان گل‌ها، میدان سلماس واقع شده است.گالری پنج‌شنبه‌ها تعطیل است.
 
گالری شیرین
نمایشگاه انفرادی نقاشی امیر راهساز با عنوان «ساسپیریا» تا تاریح ۳۰ مرداد در گالری شیرین برگزار است. همچنین در همین تاریخ نمایشگاه انفرادی شبه مجسمه الهام خاکپاش در گالری شیرین برپاست. گالری شیرین در خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه‌ ۱۳، شماره ۵ واقع شده است.ساعات بازدید از این نمایشگاه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۹ اعلام شده است. گالری دوشنبه‌ها تعطیل است.
 
گالری اُ
نمایشگاه گروهی با عنوان «فاصله» تا ۳۰ مرداد ماه در گالری اُ برگزار است.  در این نمایشگاه آثار هنرمندانی همچون آرفه آراد، آریا تابندهپور، پیام مفیدی، شیدا عرب یزدی، مریم اشکانیان، مهسا کریمی‌زاده، مهسا مرسی و مهدی دندی به نمایش گذاشته شده است. ساعات بازدید این نمایشگاه یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ۱۶ تا ۲۱ اعلام شده است. گالری روزهای شنبه تعطیل است.گالری اُ در خیابان خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸ واقع شده است.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: گالری