به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۱۸۵۴۸۴

واکنش علی مطهری به انتقادات آیت‌الله یزدی

گروه سیاسی: علی مطهری، در واکنش به انتقاد تند یزدی از آملی لاریجانی، گفت: بهتر است روحانیون انتقادات‌شان را خصوصی مطرح کنند.
واکنش علی مطهری به انتقادات آیت‌الله یزدی
نماینده تهران، در واکنش به انتقادات آیت‌الله یزدی از آیت‌الله آملی لاریجانی، گفت: مطرح شدن این حرف‌ها از سوی روحانیون و مقامات عالی کشور خوب نیست. او ادامه داد: بهتر است روحانیون انتقادات‌شان را خصوصی مطرح کنند. مطرح شدن این صحبت‌ها در فضای رسانه‌ای بر روحیه مردم اثر می‌گذارد و شائبه رقابت بین آنها- آیت‌الله یزدی و آیت‌الله آملی لاریجانی- را ایجاد می‌کند. مطهری همچنین درباره بخش دیگری از انتقادات آیت‌الله یزدی، مبنی بر اینکه رئیس سابق رئیس قوه قضاییه رفتن به نجف به دلیل دستگیری رئیس دفترشان را تکذیب کرده‌اند، گفت: وقتی ایشان تکذیب کرده‌اند، باید اعتماد کنیم.
آیت‌الله یزدی در انتقاداتی تند خطاب به آیت‌الله صادق آملی لاریجانی گفته است: هرچند در مساله‌ای نظر ولی‌فقیه خلاف عقیده من باشد، موظفم که اطاعت کنم؛ چون ضررش کمتر از شکستن حرمت ولایت و حاکمیت است. فلانی می‌گوید اگر این کار را نکنید به نجف می‌روم! خب بروید، آیا با رفتن شما قم به‌ هم می‌خورد؟ شما در قم بودن‌تان هم خیلی موثر نبود؛ چه رسد که نجف بروید. رئیس دفتری که 10 سال، جای مهمی را اداره کرده دستگیر می‌شود، بعد اعتراض می‌کند که چرا گرفتید؟! به اسم مدرسه علمیه، کاخ ساختند! آیا ارث پدرت بود؟ از کجا آوردی ساختی؟