به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۱۸۵۵۴۳

خطیر: استراماچونی به خاطر من استعفا نمی‌دهد

گروه ورزشی: معاون پیشین باشگاه استقلال می‌گوید که ذی‌حساب این باشگاه در جلسه دیروز به او توهین کرده است.
خطیر: استراماچونی به خاطر من استعفا نمی‌دهد
علی خطیر، معاون پیشین باشگاه استقلال درباره اخباری که مبنی بر درگیری لفظی او با ذی‌حساب باشگاه برای تعیین و تکلیف خانه پادوانی که در حال حاضر خطیر در آن اسکان دارد، اظهار کرد: واقعیت این است که من نمی‌خواستم صحبت کنم ولی برای حقانیت خودم و این که هواداران بفهمند جریان چیست، صحبت می‌کنم. من به خاطر یک سری فشارهایی که از طرف برخی رسانه‌ها و جریان‌ها ایجاد شد از استقلال رفتم ولی نمی‌دانم چرا این موضوع همچنان ادامه دارد و واقعیت را واژگون جلوه می‌دهند.او افزود: دیروز بعد از ۱۰ دقیقه یک رسانه خاص، موضوع مطرح شده در جلسه که خلیل‌زاده هم در آن حضور داشت را وارونه نشان دادند. این رسانه مدعی شده که فتحی و خلیل‌زاده نخواستند من را ببینند اما ما با هم برخورد گرمی داشتیم و خلیل‌زاده خواست که در جلسه من و ذی‌حساب حضور داشته باشد.معاون مستعفی باشگاه استقلال گفت: من قصد بازگشت به سوئیس را دارم و به همین دلیل از باشگاه خواستم که اگر مسئله مالی‌ای وجود دارد با هم حل کنیم. این جلسه به شخصه از سوی خودم ترتیب داده شد. در این جلسه، من، آقای خلیل‌زاده و خانم خلیلی حضور داشتند. من نمی‌خواهم راجع به جزئیات صحبت کنم اما بلافاصله پس از حضور در جلسه متوجه شدم که این خانم نسبت به من زاویه دارد و به من هم یک حرف بی‌ادبانه زد. من خودم از این قضیه جا خوردم ولی بعدها که پیگیر شدم، متوجه شدم که شرایط روحی و روانی خوبی نداشته و دخترش مریض بوده است.

خطیر خاطرنشان کرد: من اگر می‌دانستم دختر او مریض است، به او جواب نمی‌دادم. در خبر آن خبرگزاری نوشته شد که من وسایل روی میز را پرتاب کردم اما این قضیه برعکس است. آقای خلیل‌زاده در جلسه از برخورد خانم خلیلی جا خورده بود. دوست عزیزی که در خبرگزاری مذکور علیه من سه مطلب نوشته است، یک ماه قبل به واسطه یکی از دوستان در جلسه‌ای یکدیگر را دیدیم که من حتی با او سلام و علیک نکردم. وقتی دوست من پیگیر این اقدام من شد، به او گفتم که این فرد وجدان ندارد. همین خبرگزاری در ماجرای پاتوسی فشارهای زیادی به باشگاه و من آورد. در ادامه جلسه به این دوست عزیز در حالی که من به او هم نگاه نمی‌کردم پرسیدم که چرا این کار را می‌کنید، گفت که دلم می‌خواهد تو را بزنم.او ادامه داد: یک خبرگزاری و یک خبرنگار وقتی اعلام کند که دوست داشتم بزنمت، این یک فاجعه است. دوست عزیز، بازیکنی که دیشب در صداوسیما علیه خطیر صحبت کردی. عزیز دل من، واضح صحبت کن. شما چندین بار پیش من آمدی تا به استقلال بیاورمت ولی الان علیه من صحبت می‌کنی. اگر به استقلال می‌آمدی این حرف‌ها را می‌زدی؟

معاون پیشین باشگاه در ادامه گفت‌وگویش با برنامه "تهران ورزشی" بیان کرد: آقای بازیکن چرا شما واضح صحبت نمی‌کنی؟ من یادم نمی‌آید در استادیوم راجع به بازیکنی صحبت کرده باشم چون وقتی به استادیوم می‌روم، حس نمی‌کنم که مدیر باشگاه هستم. من در فضای هواداری فوتبال را نگاه می‌کنم و فتحی چندین بار به من گفت که در ورزشگاه کنار من ننشین چون وقتی استقلال گل می‌زند، آنقدر بالا و پایین می‌پری که آبروی من را می‌بری.علی خطیر درباره وابستگی استراماچونی به او گفت: این موضوع حقیقت ندارد. اگر او می‌خواست با رفتن من استعفا بدهد، یک روز بعد از آن اتفاق، استعفا می‌داد. استراماچونی آنقدر مربی بزرگی است که به خاطر یک شخص، باشگاه را رها نکند. حالا یک سری امکانات و انتظارات برای او فراهم نشده که او ناراضی است. مدیران باشگاه اینطور نیست که نخواهند امکانات را فراهم کنند. آمدن استراماچونی به ایران مانند آوردن ماشین بنز به جاده خاکی است. من تلاش‌های هیات مدیره را دیدم که منابع مالی لازم را برای باشگاه فراهم کنند. اگر منابع مالی نباشد، مشکل پیش می‌آید. مدیریت در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس سخت است چون حجم انتظارات هواداران بالا است. ۱۰ روز دیگر هم بحث مجوز حرفه‌ای است که کار باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس سخت است.

او در واکنش به اخباری مبنی بر مذاکره‌اش با مصطفی محمد، بازیکن عراقی در دورانی که از سمتش در استقلال استعفا داده است، توضیح داد: این دروغ محض است. این هم ماحصل کارهای دوستانی است که درباره آن‌ها در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کردم. به خدا من از استقلال رفتم و نمی‌دانم آن‌ها از چه می‌ترسند که علیه من جریان‌سازی می‌کنند؟من دست این افراد را در دوران حضورم قطع کردم. این بازیکن چون شیعه است، رابطه خوبی با ایرانی‌ها دارد. یکی از اقوام او مریض می‌شود و برای درمانش به تهران می‌آیند. در ادامه به واسطه رابطه نزدیک من با بازیکنان عراقی به خاطر همام، با محمد دیدار داشتم. این دیدار به واسطه درخواست یکی از دوستان اتفاق افتاد و مصطفی محمد به خانه من آمد. البته این را بگویم که مصطفی محمد با باشگاه الزورا قرارداد دو ساله دارد و نمی‌تواند به استقلال بیاید. این بازیکن زیر ۲۳ سال است و ترانسفرش به جای دیگر دردسر دارد.معاون پیشین استقلال ادامه داد: من از استقلال رفتم و دلیلی نمی‌شود که در حال حاضر هر بازیکنی به خانه‌ام بیاید، جواب بدهم. من چه کاره باشگاه هستم که بخواهم قرارداد ببندم؟
مرجع : ایسنا
برچسب ها: باشگاه استقلال