به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۱۸۵۶۱۳

اجرای خدمات بازسازی ساختمان

گروه خدماتی: کومه سرا با یک تیم حرفه ای از کارشناسان از صفر تا صد بازسازی ساختمان در کنار شماست؛ تمام اعضای تیم تخصصی مجموعه ی کومه سرا به شما کمک خواهند کرد که بدون هیچ زحمت و نگرانی با مطلوب ترین کیفیت به بازسازی ساختمان خود بپردازید و همچنین ضمانتی معتبر برای دریافت بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت‌ها را دریافت خواهید کرد.
اجرای خدمات بازسازی ساختمان
انتخاب طرح و نقشه ی درست مهم ترین بخش یک پروژه ساختمانی است. طرح اساس پروژه شماست و برای توسعه کار شما در آینده تعیین کننده است. اینکه در نظر داشته باشید که علاوه بر زیبایی ظاهری ساختمان رعایت چه مواردی برای انجام کار ضروری است؛ به طور مثال بهترین مکان برای استفاده از سقف و دیوار کاذب کدام قسمت است، و یا بهترین مواد و مصالح که متناسب با طرح و بودجه ی شما باشد چه چیزهایی هستند.
ما به شما طیف وسیعی از طرح‌های ساختمانی را ارائه می‌دهیم و طرح شما براساس خواسته‌ها، مکان، دیدگاه، امکانات موجود در منطقه و بودجه کلی شما ساخته می‌شود.
بر اساس انتخاب طرح و فهرستی از خواسته‌های شما، تیم خلاق ما مشغول به کار بر روی طرح‌های اولیه طراحی خواهد شد و در مرحله بعدی از نظر فنی توسط معماران ما با طرح بندی‌های دقیق و واقع گرایانه (3D) نقشه ی کلی کار ترسیم خواهد شد.
ما در نوسازی انواع ساختمان‌ها با کیفیت بالا تخصص داریم:
آپارتمان‌ها، ساخت ویلا‌ها، ساختمان‌های اجاره ای، خانه‌ها، ساختمان‌های اداری، دفاتر، محل‌های تجاری، رستوران‌ها و...
 

طراحی داخلی
خانه شما بدون یک طراحی داخلی مناسب هرگز کامل نخواهد بود. ما می‌توانیم به صورت کاملا سفارشی بر اساس سبک شخصی، نیازها و بودجه شما، دکوراسیون داخلی خانه ی شما را انجام دهیم.
بازسازی ساختمان یا ساخت ویلا باید یک تجربه سرگرم کننده و آرامش بخش برای شما باشد. ما همه چیز را انجام خواهیم داد تا مطمئن شویم رویای شما کابوس نیست. بازسازی ساختمان شما یک تجربه فشرده و وقت گیر است، مخصوصا زمانی که وقت و تخصص کافی نداشته باشید. ما آن را یک تجربه لذت بخش خواهیم کرد، بنابراین شما به زودی کلیدی خانه رویایی خود را در دست خود خواهید داشت و می‌توانید از زندگی شگفت انگیز و دوست داشتنی خود لذت ببرید!

ایجاد فضای جدید برای زندگی بهتر
آیا فضای موجود محل زندگی با نیازهای شما متناسب نیست؟ شاید شما  نیاز به یک دفتر آرام و یا اتاق بیشتر برای فرزندان، کار و سرگرمی و حتی ساخت ویلا داشته باشید. دلایل فراوانی برای گسترش و بازسازی ساختمان وجود دارد. شاید تغییری کوچک مانند افزودن یک سقف و دیوار کاذب بتواند این فضای اضافی را فراهم کند اما بسیار مهم است که این بازسازی و تغییر در راستای بهره وری انرژی و رعایت استانداردهای ایمنی و در جهت طول عمر بیشتر ساختمان انجام پذیرد. به همین دلیل ما برای اجرای تخصصی این کار به کمک شما خواهیم آمد.

تعمیر ، نگهداری و نوسازی
پروژه‌های موفقیت آمیز بازسازی ساختمان، نیاز به تجربه ، برنامه ریزی و اجرای دقیق دارد. عوامل مختلفی باید مورد توجه قرار گیرند و در نتیجه، چنین پروژه‌هایی اغلب پیچیده هستند و ممکن است از عناصری مانند:
تجزیه و تحلیل، نوع تعمیر و نگهداری، سطح تعمیر و نگهداری، طراحی پیشنهادی، مشخصات فنی و اسناد مناقصه، هزینه‌ها و انتخاب پیمانکار حرفه ای تشکیل شوند.
همچنین، چنین پروژه‌هایی نیاز به خدمات مشاوره در حین ساخت و ساز، از جمله مدیریت ساختمان، نظارت و ارزیابی دارند. کنترل هزینه یکی از پیش نیازهای لازم برای ساخت و ساز موفق است و مدیریت جامع ساخت و ساز، دیدگاه کامل را برای تمام مراحل ساخت و ساز تضمین می‌کند.
تجزیه و تحلیل و طراحی سازه‌ها یک جنبه اساسی در بازسازی ساختمان است و منجر به توسعه کار و اثربخشی هزینه‌ها و کیفیت آن است. علاوه بر این، مدت زمانی که یک بازسازی ساختمان طول می‌کشد، تا حد زیادی به انتخاب مواد مورد استفاده در ساخت و ساز و سازه‌های پشتیبانی آن مربوط است. در نظر داشتن تمام این جنبه‌ها در رابطه با هر پروژه ساختمانی موفق حایز اهمیت می‌باشد.
 
همراه با شما از صفر تا صد اجرای کار
ما در کل روند از ابتدا تا انتها به شما کمک می‌کنیم. مجموعه ی کومه سرا با یک تیم حرفه ای از کارشناسان از صفر تا صد بازسازی ساختمان و ساخت ویلا در کنار شماست؛ از معماران و پیمانکاران گرفته تا مشاوران مالی و قانونی و طراحان دکوراسیون داخلی.
تمام اعضای تیم تخصصی مجموعه ی کومه سرا به شما کمک خواهند کرد که بدون هیچ زحمت و نگرانی با مطلوب ترین کیفیت به بازسازی ساختمان یا ساخت ویلای خود بپردازید و همچنین ضمانتی معتبر برای دریافت بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت‌ها را دریافت خواهید کرد.