به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۱۸۵۶۷۱

جونیور براندائو با پرسپولیس یكساله بست

گروه ورزشی: جونیور براندائو مهاجم 24 ساله برزیلی با عقد قراردادی یک ساله به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست.
جونیور براندائو با پرسپولیس یكساله بست
به گزارش "ورزش سه"، خوزه جونیور براندائو مهاجم مدنظر گابریل کالدرون بامداد دوشنبه وارد تهران شد و پس از استراحت چند ساعته به ایفمارک رفت تا تست پزشکی را پشت سر بگذارد. برخلاف مادیبو مایگا، پاسخ تست او سریع تر اعلام و چند ساعت بعد مشخص شد که براندائو مشکلی برای حضور در پرسپولیس ندارد. بنابراین مهاجم 24 ساله برزیلی به باشگاه پرسپولیس رفت تا به همراه مدیر برنامه اش، مذاکرات نهایی را با ایرج عرب انجام دهد. این در حالی است که توافقات ابتدایی با براندائو انجام شده بود اما در نهایت باشگاه پرسپولیس با براندائو به توافق نهایی نیز دست یافت و قرارداد با این بازیکن امضا شد.
او که تحت قرارداد باشگاه لودوگورتس بلغارستان، به عنوان بازیکن قرضی راهی پرسپولیس شده و تا پایان فصل پیراهن تیم سرخپوش پایتخت را برتن خواهد کرد. مشخص نیست که آپشن خرید قطعی در صورت رضایت، در قرارداد این بازیکن گنجانده شده یا خیر.
براندائو جونیور فوتبال حرفه ای خود را سال 2015 و با پیراهن تیم یوونتوس برزیل آغاز کرد. در ادامه بازی در تیم های مختلف برزیلی را تجربه کرد و در نهایت به لیگ بلغارستان رفت. او در لودوگورتس به توفیقی دست نیافت و راهی گویاس برزیل شد که آنجا هم نتوانست گلزنی کند.
 
آخرین بار که این بازیکن موفق به گلزنی شد در سال 2018 بود. جایی که با پیراهن تیم اتلتیکو گویانینس موفق به دبل برابر اوسته شد. او در همان سال هفت گل دیگر هم به ثمر رساند تا آماری قابل توجه را در لیگ سری B برزیل ثبت کند. جونیور قرار است در تیم پرسپولیس پیراهن شماره 7 را برتن کند. پیراهنی که روزگاری بر تن علی پروین بود و فصل گذشته نیز سروش رفیعی آن را در اختیار داشت. حالا باید دید مهاجم جدید سرخ ها با این پیراهن چه عملکردی را از خود نشان می دهد؛ بازیکنی که امسال در سایت ترانسفر مارکت دچار افت ارزش نیز شده است.
 
در سال های اخیر جری بنگستون، وولودیمیر پریموف، گادوین منشا و ماریو بودیمیر بازیکنانی از کشورهای مختلف بودند که لحظات تلخ و شیرین بسیاری را با پرسپولیس سپری کردند اما همیشه زیر سایه علی علیپور و مهدی طارمی قرار می‌گرفتند. در این بین گل بنگستون به استقلال، گل منشا به الدحیل و گل بودیمیر به پارس جنوبی سبب شد تا آن ها در ذهن هواداران سرخپوش ماندگار شوند.
 
بی تردید بزرگترین چالش براندائو شکستن رکورد آلن ویتل خواهد بود. مهاجم انگلیسی که 41 سال پیش توانست 16 گل با پیراهن پرسپولیس بزند و تا همین حالا آقای گل خارجی های پرسپولیس باشد. اکنون مهاجم شماره هفت پرسپولیس امیدوار است تا به جایگاه او برسد. باید دید روند صدور کارت بازی برای مهاجم جدید سرخپوشان به چه شکلی پیش می رود و آیا او می تواند در بازی با پارس جنوبی روی نیمکت بنشیند یا خیر. هرچند که بعید است باتوجه به عدم حضور در تمرینات، کالدرون فعلا براندائو را در ترکیب قرار دهد.