به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۱۸۵۷۵۳

بلاتکلیفی تیم‌ها یک روز مانده به آغاز لیگ برتر

گروه ورزشی: در فاصله یک روز تا آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال، سازمان لیگ هنوز اسامی ورزشگاه‌های چهار دیدار هفته نخست لیگ برتر را اعلام نکرده است.
بلاتکلیفی تیم‌ها یک روز مانده به آغاز لیگ برتر
در حالی که تنها یک روز تا آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زمان باقی مانده، هنوز تکلیف محل برگزاری چهار مسابقه مشخص نیست.مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در ماه‌های گذشته تأکید کردند که لیگ برتر، تنها با آماده‌سازی شرایط لازم برای تماشاگران برگزار خواهد شد. فراهم کردن بلیت‌فروشی الکترونیکی، شماره‌گذاری صندلی ورزشگاه‌ها، گیت‌های ورودی و نصب دوربین در ورزشگاه، موارد مورد تأکید فدراسیون‌نشینان برای آغاز مسابقات بود.با این حال مدیران با کمی عقب‌نشینی از این موضع خود، اعلام کردند در صورتی که 6 ورزشگاه‌ برای شروع مسابقات آماده شوند، لیگ نوزدهم برگزار خواهد شد. ورزشگاه‌های آزادی تهران، شهدای شهر قدس، بنیان‌دیزل تبریز، امام علی (ع) سیرجان، شهید وطنی قائمشهر و یادگار امام (ره) تبریز، شش ورزشگاهی هستند که توسط سازمان لیگ برای دو هفته ابتدایی به صورت رسمی تأیید شده‌اند.

با این حال ورزشگاه‌های خانگی تیم‌های نفت مسجدسلیمان، شهرخودروی مشهد، سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان، پارس جنوبی جم، شاهین شهرداری بوشهر، سایپا، صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان مشخص نیست. این در حالی است که نفت مسجدسلیمان، ذوب‌آهن، فولاد و شاهین، تیم‌هایی هستند که در هفته نخست میزبان رقبای خود خواهند بود و از این میان، نفت و ذوب‌آهن باید فردا (پنجشنبه) به میدان بروند. اگر چه مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرده‌اند که آمادگی لازم برای میزبانی در هفته اول را دارند اما سازمان لیگ چیزی در این باره به صورت رسمی اعلام نکرده است.

اکنون در فاصله یک روز تا شروع مسابقات، هنوز ورزشگاه محل برگزاری چهار دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و حتی تیم‌های میهمان نیز تکلیف خود را برای رزرو هتل نمی‌دانند. اعضای تیم تراکتور که فردا باید با مسجدسلیمان بازی کنند، نمی‌دانند باید در هتلی در اهواز اسکان یابند یا مسجدسلیمان و حتی نمی‌دانند می‌توانند از حمایت تماشاگران خود در این مسابقه بهره ببرند یا خیر.حتی هنوز سایتی برای تهیه بلیت تماشاگران تیم‌ها طراحی نشده است. باشگاه نفت مسجدسلیمان تنها سامانه‌ای برای ورود تماشاگران طراحی کرده که آن هم به درستی کار نمی‌کند. نکته مشخص در این موضوع این است که سازمان لیگ باید ورزشگاه‌های همه دیدارها را زودتر اعلام می‌کرد تا تیم‌ها و تماشاگران تکلیف خود را بدانند. اتفاقی که هنوز رخ نداده است.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: لیگ برتر فوتبال