به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۱۸۵۷۸۵

دو نماینده مجلس در پرونده خودرو بازداشت شدند

گروه اقتصادی: عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: تا این لحظه مدارک لازم و اسناد مرتبط با بازداشت ۲ نماینده مجلس توسط قوه قضاییه به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نرسیده است.
دو نماینده مجلس در پرونده خودرو بازداشت شدند
حجت الاسلام علیرضا سلیمی گفت: تا این لحظه مدارک لازم و اسناد مرتبط با بازداشت ۲ نماینده مجلس توسط قوه قضاییه به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نرسیده است. وی افزود: هفته آینده و با تکمیل مدارک و اسناد تخلف و مباشرت آنها در برخی اقدامات، جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برگزار خواهد شد. عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: بعد از رویت اسناد و مدارک، بسیار سریع درباره عدول از وظایف نمایندگی را بررسی کرده و درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنیم. همچنین سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در واکنش به خبر بازداشت نمایندگان مجلس گفت: تاکنون هیچ گزارشی در خصوص بازداشت وکلای ملت به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نیامده است. روز گذشته فریدون احمدی و محمد عزیزی نمایندگان زنجان و ابهر به دلیل اخلال در بازار خودرو بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند.
یک عضو هیأت رئیسه مجلس که نخواست نامش فاش شود گفته برای این دو نماینده مجلس قرار وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی تعیین شده بود اما آن‌ها "زمان لازم و توانایی تامین" این میزان وثیقه را نداشتند و قاضی حکم به انتقال آن‌ها به زندان اوین داده است.