به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۱۸۵۸۳۴
روز دوم هفته اول لیگ برتر؛

رونمایی از تیم ایتالیایی استقلال تهران در تبریز

گروه ورزشی: دومین روز از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر با انجام سه بازی دنبال می‌شود که در حساس‌ترین این بازی‌ها استقلال خارج از خانه مقابل ماشین سازی به میدان می‌رود.
رونمایی از تیم ایتالیایی استقلال تهران در تبریز
به گزارش مهر، دومین روز از هفته اول رقابتهای لیگ برتر با انجام سه بازی دنبال می‌شود که طی این بازی‌ها ماشین سازی میزبان استقلال است، شهر خودرو در تهران به مصاف پیکان می‌رود، در دربی خوزستان هم فولاد از صنعت نفت پذیرایی می‌کند.
ماشین سازی - استقلال؛ رونمایی از تیم ایتالیایی
استراماچونی این شانس را ندارد که اولین حضورش روی نیمکت آبی پوشان را در تهران و مقابل هواداران استقلال تجربه کند و اگر می‌خواهد هفته دوم هواداران استقبال خیلی خوبی از وی به عمل بیاورند، باید از این دیدار خارج از خانه دست پر خارج شود.
رسول خطیبی هم یکبار دیگر به نیمکت ماشین سازی رسید و اینبار جانشین رضا مهاجری شد و باید در اولین تجربه جدیدش با این تیم از آبی پوشانی که پیش فصل خوبی را سپری کردند، میزبانی کند.
پیکان - شهر خودرو؛ جدال شاگرد و استاد
تقابل یک مربی کهنه کار به اسم حسین فرکی با یک مربی جوان به اسم یحیی گل محمدی می‌تواند جذابیت‌های خودش را داشته باشد. شهر خودرو بعد از آن که اسکلت فصل قبلش را حفظ کرد، چند بازیکن بزرگ و باتجربه را هم به خدمت گرفت تا انتظارات از این تیم که برای اولین بار قرار است در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد بالا برود.
فولاد - صنعت نفت؛ جدال هم استانی ها
اولین دربی فصل جدید را باید به دربی خوزستان تخصیص داد. در این بازی فولاد با جوان ترین مربی لیگ که جواد نکونام باشد به مصاف صنعت نفت و اسکوچیج می‌رود. هر دو تیم نسبت به فصل گذشته در کادر فنی تغییراتی داشته‌اند و با تفکراتی جدید نسبت به گذشته به میدان خواهند رفت که این باعث می‌شود تا اتفاقات فنی این بازی غیر قابل پیش بینی باشد.
برنامه بازیهای روز دوم از هفته اول لیگ برتر به شرح زیر است:
جمعه اول شهریور ۹۸
*ماشین‌سازی تبریز-استقلال تهران؛ ساعت ۱۸/ ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
داور: پیام حیدری کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – مهدی الوندی کمک داوران اضافی: بیژن حیدری – علی صفایی داور چهارم: فرهاد مروجی ناظر: فریدون اصفهانیان
*پیکان تهران-شهر خودرو مشهد؛ ساعت ۱۹:۱۰/ ورزشگاه شهدا شهرقدس
داور: سیدرضا مهدوی کمک ها: امیررضا آشور ماهانی – احد سلطانی کمک داوران اضافی: علی اصغر مومنی – حسین زمانی داور چهارم: محمد عطایی ناظر: یدالله جهانبازی
*فولاد خوزستان-صنعت نفت آبادان؛ ساعت ۲۰:۱۵
داور: امیر عرب براقی کمک ها: سعید علی نژادیان – علیرضا ایلدروم کمک داوران اضافی: مهدی سیدعلی – امیرسامان سلطانی داور چهارم:مهدی عالیقدر ناظر:محسن ترکی
در آخرین دیدار هفته نخست که روز شنبه برگزار می شود هم شاهین میزبان سپاهان است
* شاهین شهرداری بوشهر – فولاد مبارکه سپاهان؛ ساعت ۲۰:۱۵
داور: وحید کاظمی کمک ها: حسن ظهیری – علی اکبر عظیم پور کمک داوران اضافی: علی بای – حسین زیاری داور چهارم: هادی طوسی ناظر: رحیم رحیمی مقدم
برچسب ها: استقلال تهران