به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : ۱۸۵۸۶۸

داد و فریاد استراماچونی در نشست مطبوعاتی

گروه ورزشی: آندره استراماچونی سرمربی استقلال پس از شکست مقابل ماشین سازی با عصبانیت و شکایت در کنفرانس خبری حاضر شد و از یک نفر که نمی داند منتسب به کجاست، شکایت کرد.
داد و فریاد استراماچونی در نشست مطبوعاتی
به گزارش "ورزش سه"، استراماچونی که اجازه حضور مترجمش را در کنار خط نداده بودند، تنها و بدون همراهی او وارد سالن کنفرانس مطبوعاتی شد و با عصبانیت در جای خود نشست. او بخش عمده ای از صحبت هایش را به گلایه از فردی اختصاص داد که نمی دانست منتسب به باشگاه استقلال است یا فدراسیون فوتبال. استراماچونی پس از اینکه برای اولین مرتبه در نشست مطبوعاتی پس از یک بازی رسمی حاضر شد، با عصبانیت نشست را ترک کرد. سرمربی استقلال که هنوز با شرایط فوتبال ایران خو نگرفته، پس از شکست در ثانیه های پایانی حرف هایش را اینگونه آغاز کرد: به همه خسته نباشید می گویم. این چیزی هست که اصلا برای من قابل قبول نیست. بازی اول یک مربی ایتالیایی در ایران بعد از دو ماه کار و نمی دانم این شخص مال فدراسیون بود یا استقلال؟ اما یک مربی ایتالیایی در ایران بدون حضور مترجم روی نیمکت. این یک بی حرمتی به من است. من نمی دانم این شخص از فدراسیون یا استقلال چه مشکلی با من دارد ولی آنها باید رو بازی کنند، نه اینکه با این کلک ها مقابل من قرار بگیرند. بازی اول یک مربی ایتالیایی در آسیا بدون مترجم؟ این یک بی احترامی به من است. این چه چیزی است؟! این یک بی احترامی است.
 
مربی 40 ساله ایتالیایی در مورد بازی و شکست نیز صحبت کرد و گفت: در مورد بازی اگر بخواهم صحبت کنم، همه چیز ساده است. ما خیلی بد شروع کردیم و ماشین بهتر بود. آنها در دقایق اول شانس بسیار خوبی داشتند و حسینی واکنش خوبی داشت، اما به نظرم ما واکنش و بازگشت خوبی داشتیم و خوب بازی کردیم. در نیمه دوم، ماشین سازی حتی از خط نیمه جلوتر نیامد، اما با اشتباه ما بازی را یک بر صفر برد. ما شایسته و مستحق باخت نبودیم. ضمن اینکه من از رفتار بعضی بازیکن ها در تلف کردن وقت خوشم نیامد. این چیزی است که در فوتبال باید از آن پرهیز کرد؛ به هر حال اما این چیزها در فوتبال هست. اگر این مسائل برای داور مسئله نیست، پس برای ما هم نیست! استراماچونی سپس اینگونه حرف هایش را از سر گرفت و افزود: من دو ماه پر از مشکل را در اینجا پشت سر گذاشته ام، اما تسلیم نمی شوم. اما چیزی که امروز برای من اتفاق افتاد، بی احترامی به من و حرفه ام بود. این چه معنی ای می دهد که من از حضور مترجمم در بازی محروم باشم. این چیزها اما باعث نمی شود، تسلیم شوم. من اینجا می مانم و تسلیم نمی شوم، چون استقلال بهترین تماشاگران را دارد. تبریک به ماشین سازی. همین و بس ...

غفوری: استقلال قطعا در آینده بهتر می شود
مدافع باتجربه استقلال به هواداران این تیم بابت نگرانیشان حق داد و گفت که استقلال در هفته های آتی قطعا بهتر می شود. 
وریا غفوری پس از شکست استقلال مقابل ماشین سازی گفت: فصل بدنسازی خوبی داشتیم و انتظار خودمان این بود که خیلی بهتر از این شروع کنیم. نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم ولی نیمه دوم شرایطمان بهتر شد و بر خلاف جریان بازی روی یک ضدحمله خطا دادیم و گل را خوردیم. قطعا در ادامه بهتر خواهیم شد و شرایط ما به سطح ایده آل می رسد. او در مورد نگرانی طرفدران استقلال از این نتیجه گفت: هواداران حق دارند. نمی خواهم بهانه بیاورم ولی یک مقدار به حمایت نیاز داریم. این تیم تغییرات زیادی داشته و نیاز به حمایت دارد تا در سریع ترین زمان به هماهنگی برسد و نتایج خوبی بگیرد.کاپیتان استقلال درباره توپ های جدید لیگ برتر گفت: من نمی دانم این توپ ها را چه کسی آورده است. آیا کارشناسی شده و این توپ ها اصلا درجه یک هست یا نه؟ توپ ها نسبت به توپ های پارسال که همه راضی بودند، خیلی سنگین است و اصلا طوری که بازیکن می خواهد به توپ ضربه بزند، نمی شود. قطعا همه تیم ها و بازیکنان همین نظر را دارند. اگر سازمان لیگ به نظر بازیکنان احترام می گذارد و می خواهد مردم شاهد فوتبال بهتری باشند، قطعا باید این توپ ها عوض شود.