به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۱۸۵۸۹
همه از ایران رفتند جز عادل فردوسی پور؛

پژمان جمشیدی در 90 از "پژمان" گفت

گروه ورزشي: برنامه ورزشی نود، دوشنبه شب بار دیگر همچون برنامه های گذشته خود روی آنتن شبکه سوم سیما رفت و به پخش بازی های هفته سیزدهم لیگ، دیدار تیم های ایران و تایلند و حواشی موجود در فوتبال پرداخت.
در این برنامه همچنین فردوسی پور اعلام کرد که به خاطر قرار گرفتن در بین دو عید، یک مهمان ویژه دارد. این مهمان ویژه پژمان جمشیدی بازیگر امروز و فوتبالیست سابق کشورمان بود که در سریال "پژمان" ایفای نقش می کند. در بدو گفتگو، عادل فردوسی پور بابت شوخی های جمشیدی در سریال پژمان از وی این سوال را کرد که آیا واقعا برای آمدن به نود پول دادی، که پژمان جمشیدی در پاسخ گفت: من برای اینکه پول به حساب نود بریزم تلاش کردم تا بتوانم بیایم اما نشد که پول را کارت به کارت کنم، اما حالا اینجا هستم.بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جایگاه سریال پژمان در بین مردم اعلام کرد: این همه اقبال درخصوص سریال پژمان توسط مردم برای من خیلی عجیب است. وی در خصوص آینده فوتبالی یا هنری خود اظهار داشت: یک تله فیلم جدید را آغاز کرده ام و این فیلم برای موسسه رسانه تصویر است. نقش من هم در این فیلم نقشی کاملا جدی است. تا زنده ام خودم را یک ورزشکار و فوتبالیست می دانم. سال 69 اولین قرارداد ورزشی را داشتم و سال 89 آخرین قرارداد را بستم. فوتبال همیشه برای من عشق بوده و من خودم را همیشه یک فوتبالیست می دانم.

پژمان جمشیدی درباره شوخی هایی که در مورد یک گل ملی وی نیز مطرح می شد، عنوان کرد: به برادران قاسم خانی گفتم که دنی آلوز که دفاع راست برزیل است گل ملی نداشته و همین خسرو حیدری هم که کلی از او حرف می زنیم فکر نمی کنم گل ملی داشته باشد. جمشیدی از همبازی شدنش با مهدوی کیا و ماندن پشت سر وی خبر داد و گفت: من 21 بازی ملی دارم و بدشانسی من به این دلیل بود که به دوران مهدی مهدوی کیا خوردم. وی در خصوص سوال نظرسنجی برنامه نود نیز اینگونه پاسخ داد: تیم ملی برای همه مردم است و حق همه مردم است. شهرهای دیگر هم استادیوم های خوبی دارند و می توانند میزبان بازی های تیم ملی باشند. بازیکن سابق تیم ملی از دوران مدرسه و تحصیل خود اینگونه گفت: حفظیات من از اول خوب بود و حتی درس هندسه را هم حفظ می کردم. در سریال پژمان هم همه دیالوگ ها را حفظ کردم. جمشیدی در خصوص نحوه حضورش در سریال پژمان گفت: یک روز پیمان قاسم خانی به من زنگ زد و گفت که می خواهیم یک فوتبالیست این سریال را بازی کند، من هم ابتدا خیلی شوکه شدم و آماده شدم که خیلی شوخی ها را با من کنند. اما تا بحال حتی یک لحظه هم از کاری که کردم پشیمان نشدم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: نقدها به سریال پژمان خیلی کم بود و در جامعه بحث طنز جا افتاده است. یک کار هنری طبیعی است که مورد انتقاد قرار گیرد اما همه نقدها سرشار از احترام و نظرات محترمانه بوده است. جمشیدی در پاسخ به این سوال فردوسی پور که آیا واقعا با کشمش هم روپایی می زنی، عنوان کرد: شما خودت را که نباید با من مقایسه کنی. من با کشمش هم می توانم روپایی بزنم. پژمان جمشیدی در بخش پایانی اظهارات خود گفت: در طول ساخت این فیلم خیلی ها به من زنگ زدند. از پرویز پرستویی و تهمینه میلانی تا علی پروین که در طول دوران بازیگری اصلا به من زنگ نزد و در طول این فیلم با موبایل شخصی خود به من زنگ زد و با هم خوش و بش کردیم.

تیکه فردوسی پور در خصوص فرار مغزها
در بخشی از گفتگوی فردوسی پور با پژمان جمشیدی، بحث بر سر همکلاسی بودن برادر پژمان جمشیدی با عادل فردوسی پور در دانشگاه صنعتی شریف مطرح شد. فردوسی پور از حال هومن جمشیدی پرسید که در پاسخ پژمان جمشیدی اعلام کرد که وی ایران را مانند اکثر دانشجویان دانشگاه شریف ترک کرده و به خارج رفته است. در این لحظه مجری برنامه نود عنوان کرد که خیلی خوب است کسانی که خوب هستند در ایران بمانند. البته این مسئله ربطی به نود ندارد.پس از این جمله فردوسی پور، پژمان جمشیدی گفت: من از بین تمام دوستان برادرم هومن که همکلاسی او در دانشگاه شریف بودند، فقط شما را می شناسم که در ایران ماندید و همه حتی هومن هم از ایران رفتند.

۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۱:۰۳
خوشم امد از پژمان جواب عادل و داد عادل به فوتبال ایران وفوتبالیستهای ایران بی احترامی میکنه خیلی پروست (151786)
يكي
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۱:۵۷
من نديدم كسي جواب كسي رو بده، آقاي جمشيدي هم خيلي مؤدبانه جواب سؤالات آقاي فردوسي‌پور را دادند.هر دو با احترام با هم صحبت كردند. من نمي‌دونم چرا همه منتظرند كسي با جواب تو دهني به كسي بزنه؟ بابا هر دو انسان متمدني هستند و هر دو نظرات خود را بيان كردند. بهتر است به جاي اين‌كه منتظر باشيم كسي جواب كسي را بدهد منتظر باشيم تا نظرات يكديگر را بشنويم. (151841)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۲:۴۱
عادل فردوسی پور خودشم میدونه برای او وامثال اوکجابهترازیران.پول ،شهرت و..بره خارج چیکار کنه.اینجا فردوسی پوره..ولی نخبگان این کشور خیلیاشون درحقشون اجحاف شد ومیشه وگرنه براهرکی کجا بهتر تراز مملکت خودش. (151874)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۴:۰۸
خوشبحال تو آقای یکی
فکر کنم فشارخونت نرمال
کیف کن (151939)
لر ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۴:۴۶
چقد تلخ بود وقتی پژمان گفت همه نخبه ها رفتند جز شما آقای فردوسی پور ! (151977)