به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۱۸۵۹۰

روحانی سفرهای استانی را آغاز می‌کند

گروه سياسي:​ عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به دیدار امروز این مجمع با حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، اظهار داشت: تمامی اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان در دیدار امروز با رئیس‌جمهور حضور داشتند و این دیدار بسیار مفصل به مدت 2 ساعت به طول انجامید. در دیدار امروز محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و مجید انصاری معاون پارلمانی نیز حضور داشتند. ولی به دلیل حضور دو تن از معاونان رئیس‌جمهور در استان اصفهان، استاندار موفق به حضور در این جلسه نشد.
روحانی سفرهای استانی را آغاز می‌کند
عوض حیدرپور افزود: در این دیدار مسائل کلان ملی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و نمایندگان نقطه‌نظرات خود را ارائه کردند. رئیس‌جمهور نیز طی سخنانی مباحثی را در خصوص نیم وضعیت فعلی کشور و نوع تعامل کشورمان در عرصه بین‌المللی مطرح کرد.عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان افزود: رئیس‌جمهور تاکید داشت، امیدی که در سطح بین‌المللی بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به وجود آمده، موجب شده تا شاهد استقبال بسیار خوبی در سطح منطقه و سطح بین‌الملل از دولت یازدهم باشیم. رئیس‌جمهور همچنین تاکید کرد، امیدواری ما دوچندان است تا بتوانیم با تقویت مناسبات با کشورها مشکلاتی که در سطح بین‌المللی دچار آن هستیم، حل شود و یا به حداقل ممکن تقلیل پیدا کند.حیدرپور خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور همچنین در دیدار امروز اعلام کرد که بنا دارد سفرهای استانی دولت را آغاز کند و تاکید کرد که دولت ممکن است تا پایان سال به 2 یا 3 استان سفر کند و در این زمینه در حال برنامه‌ریزی هستند. نمایندگان استان اصفهان نیز از رئیس‌جمهور دعوت کردند تا دولت در اولین سفر استانی به این استان سفر کند و آمادگی کامل خود را برای این موضوع اعلام کردند.
مرجع : تسنيم

۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۰۹:۳۳
بازم از 8 سال گذشته یاد گرفتید!!! (151739)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۲:۰۹
خرج سفرهای بی مورد را صرف کارهای اساسی تر کنید. (151851)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۰۹:۳۶
اطمینان دارم که منافعی که از سفرهای استانی شاهزاده دوران نهم و دهم به وجود آمد را به نسبت هزینه های مترتبه یک بررسی کامل کارشناسی و علمی میکنند و بعد از آن هر چه به صلاح مردم است انجام میدهند.
خواهشمند است چنانچه مطالعه شد و نتایج آن استخراج گردید. آمار کل مصوبات تصویب شده در این سفرها .در صد پیشرفت هر یک از این مصوبات و هزینه های سفرهای استانی به سمع و نظر مردم برسد . البته چنانچه نتیجه مثبت بوده است که فبهاالمراد و در غیر این آزموده را آزمودن خطاست. البته نباید منکر شد که سفرهای گاه و بیگاه به تمام نقاط ضروری بسیار به جا و سودمند هم خواهد بود. ولی نه مانند دوره قبل در یک استان دو شبه 500 طرح تصویب و بعد از سالها هنوز 30 در صد آنها هم به اتمام نرسیده باشد. تبلیغ مردم فریبی . و هزینه و اصراف از بیت المال . نه خدا را نه بنده خدا راضی نیستند. (151742)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۰:۱۰
یواش یواش می فهمند کی درست کار می کرده!!! (151760)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۰:۱۶
یواش یواش میفهمند کی درست کار میکرده!!! (151762)
درياچه اروميه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۶:۰۷
دوست عزيز اين سفرها از دويست سال قبل هم بود اما بعضي براي مسخره كردن مردم و حركاتهاي پوپوليستي اين كارها رو ميكردن و از مردم نامه مي گرفتن كه كار نداريم يارو 200000 تومان وام با ضامن معتبر ميداد.بي خودي كاهاي غلط دولت قبلي رو سرپوش نذارين .اون دولت يا همون اون لولويه شما چيزي جز فلاكت و بدبختي به ارث نذاشت (152037)
شفيعي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۱:۵۹
ما از دولت گذشتته به والله به شدت متنفريم . اگر بناست سفر استاني صورت بگيرد اولا تعدادش كمتر از آن دولت باشد تا وقت دولت اينگونه ضايع نشود. ديگر اينكه كيفي تر باشد. سوم اينكه حرف هايي كيلويي زده نشود كه ديگر از آن حرف ها مردم خسته اند. (151844)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۲:۰۹
اقاي روحاني سفرهاي استاني به غير از ضرر مالي چه سودي داره حرف بس است بيا درهمين مركز بنشين وبه قولهايي كه به مردم دادي عمل كن واگرنمي تواني استعفاء بده كه بهترين راه ثواب است وخير دنيوي واخروي دارد (151850)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۳:۲۳
واقعا نظر جالبي بود (151900)
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۴:۰۷
واقعا باید روی سفر های استانی کار کارشناسی بشود که آیاچه فواید وچه معایبی دارد ثانیا آیا دولت تدبیر وامید میخواهد بداند که در توزیع اعتبار و کمک های مالی دولت بین استان ها وشهرستانها چقدر عدالت وانصاف رعایت میشود همه می دانند که توسعه مناطق مختلف کشور یکسان نبوده است پس چرا رعایت حق وانصاف نمی شود ایا مسئولین دولت قبلی می توانند از کارنامه شان در این مورد دفاع بکنند امید وارم که دولت تدبیر وامید گرفتار این روزمرگیها نشود وتوزیع اعتبار وثروت را بر اساس شاخص های توسعه نیافتگی برنامه ریزی کند (151937)
شهروند درجه چندم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۲:۳۴
هر سفر استاني بنا بر گفته كارشناسان حدود 5 تا 7 ميليارد تومان هزينه دارد.كساني كه نجري اين سفر ها بوده اند مي دانند چقدر براي انجام يك سفر استاني بايد برنامه ريزي كرد.
ولي رئيس جمهوري نيز بايد از نزديك با مشكلات مردم آشنا شود و در كلان براي رفع مشكلات برنامه ريزي كرده و دستور دهد.
اميد است با مشي اعتدالي دولت يازدهم آش نه شور شود نه بي نمك! (151867)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۳:۵۹
اگه رئیس جمهور مثل روسای جمهور قبلی برای سخنرانی میرود در یکی از شبکه ها برای مردم سخنرانی کند و برنامه را طوری تنظیم کنند که در یک دوره 4ساله به هر استان یکبار سفر کنند تا وقت دولت گرفته نشود ضمناً هم رئیس جمهور هم در شهرها مسئولین و امام جمعه ها یاد بگیرند یک کمی کمتر حرف بزنند سخنرانی زیاد اون موجب هدایت مردم نمیشود این مردم هدایت شدند و مشرک نیستند خطبه های نماز جمعه را اگه در20دقیقه تمام کنند قطعا دو برابر جمعیت فعلی در نماز جمعه شرکت میکنند ، آقای روحانی هم توجه داشته باشد (151930)