به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۱۸۵۹۱۶

تارتار: حرفی نزدم که بخواهند محرومم کنند

گروه ورزشی: سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: همانطور که من به خاطر یک انتقاد به کمیته انضباطی احضار شدم، از کمیته داوران هم انتظاردارم با داورانی که به خاطر یک سوت سرنوشت تیم‌ها را عوض می‌کنند، برخورد کنند.
تارتار: حرفی نزدم که بخواهند محرومم کنند
مهدی تارتار در خصوص احضارش به کمیته انضباطی به خاطر مصاحبه بعد از بازی با تراکتور تبریز گفت: مصاحبه من کاملاً مشخص است و من در کمال احترام از وضعیت داوری انتقاد کردم. زمانی هم که انتقاد نباشد چیزی درست نمی‌شود. در همه جای دنیا رسم بر این است که خبرنگاران بعد از بازی از مربیان در خصوص وضعیت داوری سؤال می‌پرسند و من هم در کمال احترام انتقادهایی را درباره داور بازی مطرح کردم، اما به راحتی احضار شدم.امروز به کمیته انضباطی خواهم رفت و در این باره صحبت‌هایم را انجام خواهم داد. فکر می‌کنم بحث احضار ما به کمیته انضباطی به این خاطر بود که بقیه بازیکنان و مربیان تا پایان فصل حواسشان به خودشان باشد و صحبتی مطرح نکنند. گویا در این باره دستورالعملی بوده که من از آن بی‌خبر هستم. من حرف بدی نزدم، فقط گفتم که آقای فغانی از بهترین داوران دنیاست و انتظار داشتم که حق تیم ما را بدهد و هیچ بی‌احترامی نکردم. من همواره به داوران احترام گذاشتم و در کمال احترام حرفم را مطرح کردم.وی در پاسخ به این سؤال که نگران محرومیت احتمالی از سوی کمیته انضباطی بابت این احضار نیستید، افزود: باید اتفاقی افتاده باشد که محروم شوم، اما من نه بی‌احترامی کردم و نه به کسی تهمت زدم. فکر می‌کنم از همین ابتدای فصل می‌خواهند قوانین را خیلی سفت و محکم بگیرند که تا پایان فصل، بقیه بازیکنان و مربیان حساب کار دست‌شان بیاید. من حرف بدی نزدم، اما فکر می‌کنم که من و امید عالیشاه قربانی این دستورالعمل شدیم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره اینکه با تراکتور مساوی کردید و هفته بعد باید دربی خوزستانی‌ها را با نفت آبادان برگزار کنید، گفت: در بازی با تراکتور بعد از 25 دقیقه اول بازی خیلی پایاپای با تراکتور مبارزه کردیم که این تیم یکی از بهترین تیم‌های ایران است که پنج ملی‌پوش و چند بازیکن خارجی در سطح بالا دارد و به نوعی با تیم ملی بازی کردیم. من برای این تیم احترام زیادی قائل هستم و صادقانه می‌گویم که تیم تراکتور در خلق موقعیت از ما بهتر بود، هر چند که مدافعان و دروازه‌بانان ما خیلی خوب کار کردند.وی ادامه داد: درباره بازی با نفت آبادان هم باید بگویم که این تیم در هفته اول موفق شد تیم خوب فولاد را شکست دهد، آن هم فولادی که امسال جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر است. تیم نفت آبادان با اسکوچیچ عملکرد خیلی خوبی دارد و مطمئنا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود، هر چند که ما هم تیم منسجمی هستیم. پیش از این هم گفته بودم که نفت مسجد سلیمان با سالهای گذشته خیلی فرق دارد و ما به دنبال اهداف بزرگتری هستیم و می‌خواهیم نسبت به گذشته دست پرتر باشیم.

تارتار درباره وضعیت دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: زمان احمدی در تمرینات تیم ما حاضر شد اما وقتی شرایط را دید عذرخواهی کرد و رفت، اما سعی می‌کنیم با بررسی‌های خوب در چند روز آینده دروازه‌بان جدید خود را انتخاب کنیم. در این خصوص در حال بررسی گزینه‌ها هستیم و تا چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد انتقاد از داوری و اینکه نگران نیست که حضورش در کمیته انضباطی تبعاتی برای او داشته باشد، تصریح کرد: من همواره به داوران احترام گذاشتم و آنها را فردی زحمتکش می‌دانم که باید از نظر مالی تأمین شوند و همواره گفته‌ام که آنها نسبت به سایر اهالی فوتبال حقوق کمی می‌گیرند. امیدوارم که وضعیت مالی داوران به گونه‌ای باشد که آنها از نظر مالی تأمین باشند و مشکلی نداشته باشند.من یکی از افرادی بودم که همواره از پایین بودن دستمزد داوران گله کردم و معتقدم که کاری که آنها می‌کنند با این دستمزدی که می‌گیرند مطابقت ندارد، اما حالا که بابت صحبت در خصوص داوران احضار شدم، از کمیته داوران شخص آقای ممبینی انتظار دارم که علاوه بر بالا رفتن سطح داوری‌ها، با داورانی که حق تیم‌ها را با یک سوت حتی سهوی از بین می‌برند برخورد شود،. همانطور که من بدون هیچ کاری و فقط به خاطر یک انتقاد به کمیته انضباطی احضار شدم و انتظار دارم با داورانی که فقط با یک سوت سرنوشت تیم‌ها را عوض می‌کنند هم برخورد جدی صورت بگیرد.
مرجع : فارس