کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اخبار افزایش نرخ سوخت قابل استناد نیست

خانه ملت , 3 شهريور 1398 ساعت 10:20

گروه اقتصادی: عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: خبرهای مرتبط با افزایش نرخ سوخت قابل استناد نیستند چراکه نمایندگان مجلس به شدت با این مسئله مخالف بوده و دولت بدون هماهنگی با نمایندگان ملت دست به چنین کاری نخواهند زد.


غلامرضا شرفی با اشاره به مخالفت مجلس با افزایش قیمت گازوئیل و هر نوع سوخت دیگر در سال جاری، گفت: خبرهای مرتبط با افزایش سوخت قابل استناد نیستند چراکه نمایندگان مجلس به شدت با این مسئله مخالف بوده و دولت بدون هماهنگی با نمایندگان ملت دست به چنین کاری نخواهند زد.

افزایش قیمت سوخت مساوی با تورم
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی 6 ماه مانده از سال جاری افزایش نرخ حامل‌های انرژی امکان‌پذیر نیست، ادامه داد: با افزایش قیمت سوخت، تورم و قیمت‌ها بیش از این افزایش خواهند یافت لذا در شرایط نامناسب اقتصادی کنونی چنین تصمیمی به صلاح کشور نیست.

افزایش قیمت حامل‌های انرژی اشتباهی بزرگ است
به گفته وی آمار تورم در کشور بی‌سابقه است بنابراین افزایش قیمت حامل‌های انرژی اشتباهی بزرگ است لذا دولت باید راهی دیگر برای کسب درآمد در 6 ماهه دوم سال پیدا کند.

قیمت بسیار پایین حامل‎های انرژی در ایران قابل کتمان نیست
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت بسیار پایین حامل‎های انرژی در ایران قابل کتمان نیست، اضافه کرد: این مسئله سبب ایجاد عدد بزرگ یارانه یا سوبسید در کشور شده اما اینکه دولت می‌خواهد ضعف خود را در حوزه تامین کالاهای اساسی با افزایش قیمت حامل‌های انرژی جبران کند قابل پذیرش نیست چراکه این دو مولفه از هم جدا هستند.


کد مطلب: 186002

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/186002/اخبار-افزایش-نرخ-سوخت-قابل-استناد-نیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir