به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۱۸۶۰۱

بازار نفت در التهاب گزارش بازار کار آمریکا

گروه اقتصادي:​ بهای نفت خام بامداد امروز سه شنبه در بازار آسیا با نوسان همراه بود و نفت خام سبک شیرین آمریکا با توجه به افزایش قابل توجه ذخایر نفت خام این کشور در ازای کمتر از صد دلار در هر بشکه معامله شد.
بازار نفت در التهاب گزارش بازار کار آمریکا
به گزارش خبرگزاری فرانسه از سنگاپور، بهای هر بشکه نفت خام در بازار نیویورک برای تحویل در ماه نوامبر با 21 سنت کاهش به 99 دلار و یک سنت رسید و بهای هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه دسامبر با نه سنت افزایش به 109 دلار و هفتاد و سه سنت رسید.بهای نفت خام آمریکا دیروز به زیر صد دلار آمریکا تنزل یافت که از ماه ژوئیه تا کنون سابقه نداشته است و ناشی از اعلام خبر افزایش چهار میلیون بشکه ای ذخایر نفت خام آمریکا در هفته منتهی به 11 اکتبر بود.
وانسا تانVanessa Tan، تحلیلگر موسسه فیلیپ فیوچرز Phillip Futures در سنگاپور می گوید: بازار تنها انتظار افزایش سه میلیون بشکه ای نفت خام آمریکا را داشت و اعلام این خبر که نشانه کاهش تقاضاست بر بهای نفت خام آمریکا تاثیر منفی گذاشت.

بازار نفت امروز سه شنبه در انتظار انتشار آمارهای ماهانه وضعیت اشتغال در آمریکاست که عاملی کلیدی برای محک سلامت اقتصاد آمریکا به عنوان بزرگترین مصرف کننده طلای سیاه جهان به شمار می آید.انتشار گزارش ماهانه وضعیت اشتغال در آمریکا به علت تعطیلی اجباری نهادهای فدرال آمریکا با حدود سه هفته تاخیر منتشر می شود.
هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا برای تحویل در ماه نوامبر دیروز در بازار نیویورک با یک دلار و 59 سنت کاهش به 99 دلار و 22 سنت رسید که پایین ترین سطح در سه ماه و نیم گذشته به شمار می رفت.بهای هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه دسامبر نیز دیروز در لندن با سی سنت کاهش به 109 دلار و 64 سنت رسید.
مرجع : واحدمرکزی خبر