به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۱۸۶۰۵۱

شهر یراق، خرید عمده انواع یراق آلات

گروه کسب و کار: یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که در یک ساختمان زیبایی، امینت و آسایش می‌آفریند امکانات ظاهری آن از جمله کابینت، درب و پنجره و یراق آلات مربوط به آنهاست. فروشگاه اینترنتی شهر یراق توانسته با ارائه انواع یراق آلات با انواع طرح‌ها و مدل‌های مختلف پاسخگوی نیاز‌های مشتریان بوده و بتواند روز به روز با محصولات مختلف ارمغان جدیدی در بازار یراق آلات کشور رقم بزند.
شهر یراق، خرید عمده انواع یراق آلات
با توجه به تغییر و تحولات در سال‌های اخیر در زمینه احداث ساختمان و بهره مندی از امکانات داخلی و تامین تجهیزات داخلی یک ساختمان موجب شده تا انواع مختلفی از تجهیزات، دستگاه‌ها و لوازم‌ها با انواع برند و طرح در بازار مطرح شود. یکی از مهم ترین بخش‌هایی که در یک ساختمان زیبایی، امینت و آسایش می‌آفریند امکانات ظاهری آن از جمله کابینت، درب و پنجره و یراق آلات مربوط به آنهاست. در این مطلب میخواهیم شما را با یک فروشگاه اینترنتی بزرگ تامین کننده انواع یراق آلات آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

فروشگاه اینترنتی شهر یراق
در کشور ما فروشنده‌های مختلفی در بازار وجود دارند که ابزار‌ها، دستگاه‌ها یا همین یراق آلات را به فروش میرسانند اما فروشندگان انگشت شماری در زمینه فروش انواع یراق آلات وجود دارند که بتوانند به خوبی به تمام نیازهای مشتریان پاسخگو باشند.
فروشگاه اینترنتی شهر یراق توانسته با ارائه انواع یراق آلات با انواع طرح‌ها و مدل‌های مختلف پاسخگوی نیاز‌های مشتریان بوده و بتواند روز به روز با محصولات مختلف ارمغان جدیدی در بازار یراق آلات کشور رقم بزند.
در فروشگاه اینترنتی شهر یراق دسته بندی‌های مختلفی از یراق آلات وجود دارند که هرکدام دارای تعداد زیادی از محصولات میباشد. ما در این مطلب میخواهیم شما را با یکی از دسته بندی‌های این فروشگاه آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید.

خرید عمده دستگیره درب
فروشگاه اینترنتی شهر یراق برای خرید عمده دستگیره انواع در‌ها با ایجاد دسته بندی مربوط به دستگیره درب مشتریان خود را به راحتی جهت خرید عمده دستگیره انواع درب هدایت نموده و بتواند اطلاعات مفید، آشنایی با انواع طرح و رنگ‌ها و نیز یک خرید بی نظیر در این فروشگاه بزرگ را رقم بزند.
 
دستگیره درب
با وجود طرح‌های مختلفی در درب‌های ضد سرقت یا معمولی دستگیره درب‌ها میتواند تاثیر بسزایی در بهره مندی از درب بوجود آورد چرا که اگر برای هر درب از دستگیره‌های مناسبی استفاده شود میتواند موجب امنیت، زیبایی و آسایش مصرف کنندگان شود. لذا بدین منظور میخواهیم شمارا با انواع مختلف دستگیره در و محصولاتی که در فروشگاه شهر یراق وجود دارند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه شوید.
 
انواع دستگیره درب
دستگیره درب‌ها هر کدام مخصوص به درب‌های به خود هستند. انواع درب‌ها از لحاظ کاربردی به چند دسته تقسیم میشوند :

1. دستگیره کلیدی: یکی از دستگیره‌های درب پرمصرف در داخل واحد دستگیره کلیدی است این دستگیره از لحاظ شکل ظاهری دارای انواع مختلف بوده و از لحاظ قیمت کاملا به صرفه و اقتصادی است.
 
2. دستگیره سوییچی: این نوع دستگیره‌ها بیشتر برای درب‌های واحد‌های اداری دفتری و یا مکان‌هایی که نیاز به تامین امنیت دارند مورد استفاده قرار میگیرند. تنها نکته ای که برای دستگیره‌های سوییچی وجود دارد این است که دستگیره‌ها نیاز به قفل‌های مخصوص به خود است که بایستی هنگام خرید این دستگیره‌ها قفل‌های مخصوص به خود دستگیره نیز خریداری شوند.

3. دستگیره سرویس: یکی دیگر از انواع دستگیره‌ها دستگیره درب‌های سرویس بهداشتی، حمام و رختکن است. این نوع دستگیره‌ها دارای قفل یکطرفه بوده به طوریکه فقط از یک طرف و آنهم بوسیله اهرم روی دستگیره بسته میشوند.
 
4. دستگیره در ورودی و آپارتمان – سرویس‌های بهداشتی : دستگیره درب ورودی همانطور که نامش معلومه مختص درب‌های ورودی است به طوریکه این نوع دستگیره‌ها از یک طرف ثابت بوده و از طرف دیگر دارای دستگیره و متصل به زبانه است. این نوع دستگیره‌ها از لحاظ کاربردی به دو دستگیره چپ گرد و راست گرد تقسیم میشوند.