به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۱۸۶۰۶۸

بهترین‌های هفته اول لیگ برتر

گروه ورزشی: با اتمام اولین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، بهترین‌های این مسابقات مشخص شدند.
بهترین‌های هفته اول لیگ برتر
 نخستین هفته از رقابتهای لیگ برتر با صدرنشینی تیم سپاهان همراه بود و شاگردان قلعه نویی در آخرین دیدار هفته توانستند میزبان خود یعنی شاهین بوشهر را با سه گل شکست بدهند تا با این نتیجه بهترین تیم هفته شوند.

بهترین گلزن هفته
بهترین گلزن‌های لیگ برتر در هفته اول از سایپا و ماشین سازی هستند. محمدرضا سلیمانی مهاجم این تیم با ۲ گل زده در حالی بهترین گلزن مسابقات شد که تنها ۷۷ دقیقه برای تیمش بازی کرد.اتابک زارعی هافبک تیم ماشین سازی نیز که زننده تک گل پیروزی بخش تیمش برابر استقلال بود، در حالی در این بازی گلزنی کرد که تنها ۱۶ دقیقه برای تیمش بازی کرد تا با آمار یک گل زده به ازای ۱۶ دقیقه، بهترین گلزن نسبت به دقایق بازی باشد.

بهترین پاسور
امید نورافکن هافبک جدید تیم سایپا در حالی با ۲ پاس گل در اولین هفته بهترین پاسور این مسابقات شد که تنها یک نیمه برای تیمش بازی کرد تا وی به ازای هر ۲۲/۵ دقیقه یک پاس گل داده باشد و با این آمار بهترین پاسور هفته اول مسابقات شود.

تاثیرگذار ترین بازیکن
تاثیرگذار ترین بازیکن هفته اول نیز معین عباسیان، هافبک تیم سایپا بود. عباسیان تنها بازیکنی بود که در هفته اول هم گل زد و هم پاس گل داد تا به این ترتیب تاثیرگذار ترین بازیکن هفته اول باشد.وی در حالی به این آمار رسید که تنها ۲۴ دقیقه برای تیمش بازی کرد و در این دقایق کوتاه تاثیر گذارترین بازیکن هفته اول مسابقات شد.
مرجع : مهر
برچسب ها: لیگ برتر فوتبال