به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۱۸۶۱۱۸

سیدجلال: برای بازی سخت با تراکتور آماده‌ام

گروه ورزشی: سید جلال حسینی ضمن اشاره به حساسیت بالای دیدار پرسپولیس و تراکتور گفت: مصدوم نیستم و کاملا آماده بازی با حریف پرهوادار خودمان هستیم.
سیدجلال: برای بازی سخت با تراکتور آماده‌ام
 سید جلال حسینی پس از دریافت جایزه بهترین مدافع فصل گذشته فوتبال ایران گفت: خودم فکر می کنم شجاع خلیل زاده می توانست این عنوان را کسب کند. او در فصل گذشته خیلی برای پرسپولیس زحمت کشید و توانست نمایش فوق العاده ای داشته باشد. او از هر لحاظ آماده است و می توانست برترین مدافع فوتبال ایران شود.کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که جایزه برانکو ایوانکوویچ را به عنوان برترین مربی فوتبال ایران دریافت کرد درباره چگونگی تحویل این جایزه به وی اعلام کرد: دوست دارم خودم این جایزه را به آقای برانکو که خیلی برای پرسپولیس زحمت کشید بدهم اما فکر کنم مقدور نشود. جایزه برانکو را به باشگاه می دهم تا آنها هماهنگی کرده و به سرمربی قبلی تیم بدهند.وی درباره انتقادات از عملکرد برانکو در باشگاه الاهلی عربستان افزود: بازی کردن و مربیگری در امارات، قطر و عربستان خیلی سخت است. این موضوع را برانکو می دانست که کجا برای مربیگری می ود. امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند.

سید جلال حسینی با رد شایعه مصدومیتش در آستانه بازی با تراکتور تاکید کرد: کاملا آماده بازی با تراکتور هستم. با یک تیم خیلی خوب، پرهوادار و قوی بازی داریم. تراکتور یکی از مدعیان قهرمانی بوده و امسال هم در کنار بازیکنان خوب خود کادر فنی خیلی خوبی هم دارد. بازی خیلی سختی خواهیم داشت. آنها امسال هم مدعی هستند.مدافع پرسپولیس درباره عملکرد گابریل کالدرون خاطرنشان کرد: او مربی با تجربه ای است. من از هواداران تیم انتظار دارم ما را مثل سه سال گذشته که قهرمان شدیم حمایت کنند. کادر فنی جدید و بازیکنان تازه وارد داریم. با گذشت زمان شرایط بهتر هم می شود و مطمئن هستم به وضعیت ایده آل می رسیم.
مرجع : مهر
برچسب ها: سید جلال حسینی