به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۱۸۶۳۵

ترکی، قضاوت استقلال-فولاد را قبول نکرد

گروه ورزشی: ترکی به سازمان لیگ اعلام کرده که این بازی را قضاوت نخواهد کرد و باید منتظر واکنش فدراسیون نسبت به این اقدام ترکی باشیم.
در حالی که سازمان لیگ از محسن ترکی به عنوان داور دیدار استقلال و فولاد نام برده بود اما گویا محسن ترکی هنوز قصد ندارد تا به صحنه قضاوت برگردد و به سازمان لیگ اعلام کرده که این بازی را قضاوت نخواهد کرد. باید منتظر واکنش فدراسیون نسبت به این اقدام ترکی باشیم. شنیده ها حاکی از آن است که قرار است با این داور برخورد شود چرا که کمیته داوران معتقد است ترکی با این اقدامات خود برای فدراسیون تععین تکلیف کند. در حالی که گفته می‌شد قرار است قضاوت دیدار حساس فولاد و استقلال را به سعید مظفری زاده بدهند ناگهان سید حسن زرگر به عنوان داور این دیدار انتخاب شد تا دست خالی کمیته داوران این روزها تا حدودی بیشتر به چشم بیاید. سید حسین زرگر – سعید علی نژادیان – سعید زارع – بیژن حیدری تیم داوری بازی استقلال را تشکیل می‌دهند.

۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۰۹:۲۸
احتمالا نگران اتفاقات بعدش و رو شدن خیلی از موضوعات است (152364)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۰۹:۴۳
بابا داوری را مثل کشتی کنید که در صورت اعتراض تلویزیونی رای را میتوان عوض کرد.شاید این مشکل در ایران سبب خیر برای تمام جهان باشد که داوری را ماشینی کرد! (152369)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۰:۲۷
ولی واقعا" این بنده خداها با چه استرسی باید بازیهارو سوت بزنن. کافیه فقط یه اشتباه داشته باشن! (152390)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۱:۵۵
يني اصن تابلو نيس ترسيده ترکي. (152467)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۱:۵۶
از زمان وداع قهرماني و ترکي استقلال 4 بازي دو امتياز (152468)
استوکولو
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۴:۲۱
بایدم رد کنه (152579)
ایرانیو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۴:۲۶
آخی ! چرا قبول نکرد ترسید سرنخی بیرون بده ؟ امروز استقلال شدیدا به تو نیاز داشت . چرا تنهاش گذاشتی ؟ این رسم رفاقت بود ؟ (152584)
احمد
Australia
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۶:۱۳
خدایی سخت ترین کار قضاوته؛ و این واقعا نا سپاسیه با این امکانات و دستمزد بسیار پایین به جامع داوری اینجور حمله میشه (152641)