کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قلعه‌نویی:خوشحالم کمیته استیناف رای رابرگرداند

فارس , 9 شهريور 1398 ساعت 11:06

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هیچ مربی دوست ندارد برای خودش تنش درست کند اما وقتی حق تیمش خورده می‌شود و زحماتش بر باد می‌رود نمی‌تواند ساکت بنشیند.


امیر قلعه‌نویی درباره شرایط سپاهان در فصل جدید لیگ برتر، گفت: از سال گذشته که کار را شروع کردیم سختی‌های زیادی را متحمل شدیم. سپاهان تیم ریشه‌داری است و باشگاهی فرهنگی، اخلاقی و معرفتی است. هیچ باشگاهی را پیدا نمی‌کنید که در رشته‌های مختلف در رده قهرمانی تیم‌داری کند که این با مدیریت خوب تابش و تلاش کارگران عزیز کارخانه میسر شده است.وی ادامه داد:‌سال گذشته که کار را شروع کردیم تیم شرایط خوبی نداشت و کاری که باید در 3-4 سال انجام می‌دادیم پارسال انجام دادیم. حتی می‌توانستیم یک جام هم بگیریم. امسال شرایط بسیار مهم است و باید بیشتر تلاش کنیم.سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: اعتماد به نفس خوبی در سپاهان به وجود آمده و بچه‌ها به خودباوری رسیده‌اند که پیراهن زرد سپاهان چقدر ارزشمند است. سپاهان تنها باشگاهی است که در جام باشگاه‌های جهان حضور داشته است.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا موافق اعتراض به عملکرد داوران است یا نه، گفت: داوران ما قشر مظلوم فوتبال هستند. وقتی بازیکن و مربی قرارداد میلیاردی می‌بندند دستمزد داوران هم باید درست شود تا اشتباهات به حداقل برسد. باید ویدیو چک زودتر اجرایی شود تا عدالت اجرا شود. سال گذشته شرایط ما همینطور بود و حتی به خاطر اشتباهات در چند بازی سرنوشت قهرمانی عوض شد.وی افزود: هیچ مربی دوست ندارد برای خودش تنش درست کند اما وقتی حق تیمش خورده می‌شود و صد هزار نفر به صورت زننده‌ای به خود و خانواده‌اش توهین می‌کنند و می‌بیند زحمات یک ساله‌اش بر باد رفته است، چه کاری از دستش برمی‌آید.سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره مصاحبه علیه حسن‌زاده و دعوتش به کمیته انضباطی عنوان کرد: 40 سال است در ورزش هستم و جام‌های زیادی آورده‌ام. من و قاسم‌پور تنها لژیونرهای فوتبال ایران هستیم که دوگانه داریم. من در خارج از ایران هم کار کرده‌ام و در این سال‌ها جام‌های زیادی آورده‌ام.رایی که ناحق بود توسط کمیته استیناف اصلاح شد و در دیدار مقابل شاهین شهرداری بوشهر می‌توانستم روی نیمکت بنشینم اما به احترام مردم بوشهر و عدالت این کار را نکردم. هر چند خوشحالم که کمیته استیناف رای را برگرداند.

قلعه‌نویی افزود: کمیته استیناف از جایگاهش نترسید و عدالت را اجرا کرد. در این سال‌ها آقایان هر طور خواستند رای دادند.وی درباره شرایط برانکو در الاهلی عربستان و اینکه آیا می‌تواند موفقیت‌هایی که همراه پرسپولیس در ایران آورد در عربستان هم تکرار کند یا نه، گفت: این قانون و خاصیت فوتبال است. نمی‌توان گفت که مورینیو مربی کوچکی است اما در منچستر موفق نمی‌شود وچندین سال است که تیم ندارد. برانکو هم در پرسپولیس موفق بود و ممکن است جای دیگر موفق نباشد.سرمربی تیم فوتبال سپاهان در باره احتمال بازگشت امید ابراهیمی به سپاهان گفت: خود من به پیشنهاد قاسم سیانکی امید را از شهرداری بندرعباس آوردم. بعد از 5 دقیقه که با ما تمرین کرد با او قرارداد بستیم. خاطرات خوبی برخلاف بعضی‌ها از ابراهیمی دارم. هر کجا باشد برای او آرزوی موفقیت می‌کنم چون لیاقتش بیشتر از این حرف‌ها است.


کد مطلب: 186530

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/186530/قلعه-نویی-خوشحالم-کمیته-استیناف-رای-رابرگرداند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir