به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۱۸۶۵۸۰

جای شجاع وعلیپور درلیست ویلموتس خالی است

گروه ورزشی: محسن خلیلی معتقد است یک مهاجم و یک مدافع دیگر از جمع پرسپولیسی ها می توانست در لیست جدید تیم ملی حضور داشته باشد.
جای شجاع وعلیپور درلیست ویلموتس خالی است
 پس از اعلام لیست جدید تیم ملی، انتقاداتی به سلیقه چشمان بینای تیم ملی آغاز شده است و طبیعتا به مانند هر کار سلیقه ای، این لیست هم مشمول اعتراض شد. یکی از این اعتراضات از سوی سرپرست پرسپولیسی ها و به صورت مجازی مطرح شده است.محسن خلیلی در حالی که شب قبل نفرات مورد نظر برای حضور در اردوی تیم ملی را دید، صبح امروز در صفحه اجتماعی خود به عدم حضور دو نام سرخ پوش در لیست جدید اعتراض کرد. سرپرست پرسپولیسی ها عقیده دارد شجاع خلیل زاده و علی علیپور بازیکنانی هستند که می توانند در اردوی جدید تیم ملی حضور داشته باشند که البته این اتفاق نیفتاد. خلیلی در مطلب خود آورده است:

"با عرض سلام به هواداران تیم محبوب پرسپولیس
یک روز بعد از بازی مقابل تراکتور در تبریز علاقه چندانی به حضور در صفحات مجازی نداشتم اما با انتشار لیست تیم ملی نکته ای به ذهنم رسید که گفتم با شما درمیان بگذارم.احترام به تصمیمات سرمربی تیم ملی همیشه سرلوحه همه ما در باشگاه پرسپولیس است و در این مورد هیچ تردیدی وجود ندارد اما صبح وقتی خبر فهرست جدید تیم ملی را شنیدم انتظار داشتم که وقتی اسامی را مرور می کنم به اسم یکی دو نفر دیگر از بازیکنان پرسپولیس هم بربخورم. با احترام همه بچه های دعوت شده به تیم ملی و دیگر بازیکنان تیم پرسپولیس که همگی شایستگی حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران را دارند از ندیدن نام شجاع خلیل زاده وعلی علیپور شگفت زده شدم.شجاع در یکی دوسال گذشته یکی از بهترین بازیکنان در پست خودش بوده و خیلی بیشتر از آنچه باید مورد بی مهری قرار گرفت. چه خوب بود آقای ویلموتس که رویه ای متفاوتی نسبت به گذشته اتخاذ کرده اند با دعوت از بازیکنی مثل شجاع خلیل زاده به زحمات و ریاضتی که او در این سال ها برای پیشرفت در فوتبال داشته پاداش می داد. همینطور باید درباره علی علیپور بگویم اگرچه ممکن است دوبازی اول لیگ را از دست داده باشد اما بهترین مهاجم ایرانی لیگ برتر فوتبال ما است و فکر می کنم از سطح حضور در تیم ملی به طور کامل برخوردار است.
به امید موفقیت تیم ملی و سربلندی نام ایران".
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: مارک ویلموتس