به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۱۸۶۶۴۶

شرکت ایران پمپ، تحولی در صنعت کمپرسور ایران

گروه اقتصادی:شرکت ایران پمپ تولید کننده انواع کمپرسور باد، ساکشن های صنعتی می باشد و طی دوره فعالیت خود توانسته نظر بسیاری را نسبت به محصولات خود جلب نماید. شرکت ایران پمپ علاوه بر اینکه از خارج شدن ارز جلوگیری کرده سبب ورود ارز به کشور نیز شده است. کیفیت مطلوب محصولات تولیدی این شرکت نیز از جمله ویژگی های آن به شمار می رود.
شرکت ایران پمپ
شرکت ایران پمپ
شرکت ایران پمپ
شرکت ایران پمپ تولید کننده انواع کمپرسور باد، ساکشن های صنعتی می باشد و طی دوره فعالیت خود توانسته نظر بسیاری را نسبت به محصولات خود جلب نماید. شرکت ایران پمپ علاوه بر اینکه از خارج شدن ارز جلوگیری کرده سبب ورود ارز به کشور نیز شده است. تمامی محصولاتی که این شرکت تولید می نماید دارای نشان استاندارد بوده و به همین دلیل می توانید به مدت طولانی از آنها استفاده نمایید. ایران پمپ همانطور که از نام آن پیداست یک برند کاملا ایرانی بوده و با خرید آن این افتخار را خواهید داشت که محصولی کاملا تولید شده در ایران استفاده نمایید. محصولات این شرکت دید تازه ای نسبت به محصولات ایرانی در میان مردم ایجاد کرده و تمامی محصولاتی که توسط این شرکت تولید شده اند دارای گارانتی پس از فروش بوده و همین امر سبب دلگرمی هرچه بیشتر خواهد شد. شرکت ایران پمپ با کمک بهترین و حرفه ای ترین کادر کار خود روزانه بیشترین بازدهی را داشته و می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت عمده و خرده از این شرکت خریداری نمایید. علاوه بر این موارد باید گفت: محصولاتی که این شرکت تولید می نماید قابل استفاده برای تمامی اصناف و مشاغل خواهد بود و می توانید متناسب با کار خود نسبت به خرید کمپرسور مورد نظر اقدام نمایید.

کیفیت محصولات شرکت ایران پمپ
کیفیت محصولات شرکت ایران پمپ
کیفیت حرف اول را در صنایع می زند و در هنگام خرید حتما باید به آن دقت کامل داشته باشید و در رابطه با محصولات ایران پمپ باید گفت: محصولاتی که این شرکت به بازار عرضه می نماید درجه یک و ممتاز هستند . هیچگونه ایرادی در تولید آنها شاهد نخواهید بود. یکی از مهمترین مزیت های این محصول نسبت به نمونه های خارجی را می توان به عدم لرزش دار بودن آن نسبت داد که این امر سبب کاهش میزان صدا شده و به صورت ثابت می توانید آن را در محلی قرار دهید. تمامی مواد اولیه ای که برای ساخت کمپرسور ها مورد استفاده قرار گرفته مرغوب بوده و به همین دلیل میزان دوام و استحکام کمپرسور های باد بالا خواهد بود. یکی از معضلاتی که بسیاری از کمپرسور ها دارند روغن ریزی می باشد که شرکت ایران پمپ به منظور جلوگیری از این امر از به روز ترین تکنولوژی ها استفاده کرده و محصولات تولیدی آن به هیچ وجه روغن ریزی نخواهد داشت. تمامی بخش های شرکت کارشناسی شده بوده و بر کلیه اعمال تولیدی نظارت به عمل می آید و به همین دلیل هر یک از محصولات دارای گارانتی خواهند بود و این امر نشان دهنده کیفیت مطلوب محصولات شرکت خواهد بود.

انواع محصولات شرکت ایران پمپ
شرکت ایران پمپ به دلیل اینکه یک شرکت تولیدی است می تواند هر محصولی را به صورت اختصاصی تولید نماید و به همین دلیل می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت سفارشی نیز از این مرکز خریداری نمایید. محصولاتی که شرکت ایران پمپ به بازار عرضه نموده در انواع اقسام مدل ها و اندازه های مختلف هستند به گونه ای که حجم کمپرسور های باد از 20 الی 250 لیتر متفاوت خواهد بود و به همین دلیل امکان استفاده از آنها برای همگان و انواع صنایع وجود خواهد داشت. قدرت کمپرسور های باد شرکت ایران پمپ بسیار بالا بوده و به هیچ وجه داغ نخواهند کرد و گردش درست و بجا روغن در داخل آن سبب جلوگیری از ایجاد هرگونه اصطکاک خواهد شد.

قیمت محصولات شرکت ایران پمپ
قیمت محصولات شرکت ایران پمپ

همانطور که ذکر شد شرکت ایران پمپ یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید کمپرسور باد می باشد و توانسته فعالیت ارزنده ای برای کشور ارائه نماید. قیمت یکی از مهمترین مواردی است که همگان به آن توجه ویژه ای دارند و در این رابطه می توان گفت: قیمت کمپرسور باد تولید شده در شرکت ایران پمپ در مقایسه با محصولات مشابه خارجی بسیار پایین خواهد بود و این امر سبب کاهش میزان کیفیت پمپ نشده و بهترین کیفیت را از این پمپ ها شاهد هستیم. به دلیل اینکه محصولات شرکت ایران پمپ در انواع اقسام مختلف عرضه شده اند قیمت متفاوتی نیز نسبت به هم خواهند داشت و جهت مشاهده قیمت دقیق محصول مورد نظر خود می توانید به وب سایت اینترنتی iranpump.com مراجعه نمایید. در حالت کلی قیمت تمامی محصولات این شرکت مناسب بوده و مسئولین به جهت جلب رضایت مشتریان تمامی محصولات را به صورت از تولید به مصرف عرضه نموده‌اند.