به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۱۸۶۶۵۷

دوباره پای جادوگر‌ها به لیگ برتر باز شد!

گروه ورزشی: چند سالی بود که جسته و گریخته بحث‌هایی درباره جادو و جنبل شنیده می‌شد. بعضی از مربیان معترض بودند. بعضی بازیکنان هم روایت‌های باورنکردنی درباره حضور آقای جادوگر در رختکن تیم‌شان تعریف می‌کنند.
دوباره پای جادوگر‌ها به لیگ برتر باز شد!
حدود سال ۸۲ بود بحث جادو به صورت جدی در فوتبال ایران مطرح شد. بعضی مربیان حتی اعتراف کرده‌اند افرادی که با آن‌ها کار می‌کردند نه جادوگر که افرادی باانرژی مثبت بوده‌اند.در یکی دو سال گذشته دلمان خوش بود که بساط این چیز‌ها از لیگ برتر برچیده شده، اما امسال دوباره بحث جادو و جنبل به راه افتاده. در هفته دوم لیگ برتر در یکی از مسابقات، اعضای کادر فنی یکی از تیم‌ها دست به اقدامی زد که باعث شد کادر فنی تیم حریف به تکاپو بیفتند. این فرد گویا پیش از شروع بازی به سمت تور دروازه می‌رود و چیزی را روی آن می‌مالد. در چشم به‌هم زدنی در رختکن تیم حریف این خبر می‌پیچد که دروازه را جادو کرده‌اند و قرار نیست توپ‌هایشان وارد دروازه شود.یکی از اعضای کادر فنی برای آنکه جادو را خنثی کند دعایی می‌خواند ولی با این حال می‌گوید شاید اثر نکند. زمان کم است و آن‌ها نمی‌توانند اقدام جدی‌تری کنند. در نیمه اول اتفاقاتی می‌افتد که برای نیمه دوم یکی، دو نفر را مأمور می‌کنند تا اجازه ندهند کسی به تور دروازه چیزی بمالد. یکی از مسئولان آن تیم ادعا می‌کند: «نیمه اول واقعاً دروازه طلسم شده بود. هرچه می‌زدیم به دیوار می‌خورد. یک ضربه زدیم که به گلرشان خورد، به تیر دروازه برخورد کرد و به شکل عجیبی روی خط ایستاد. همان جا گفتیم نه، انگار واقعاً خبری هست.»

در بین دو نیمه بازیکنان تیم هم می‌گفتند دروازه انگار طلسم شده است. در نیمه دوم، اما ورق برگشت. آن‌ها به قول خودشان اجازه ندادند کسی به دروازه نزدیک شود تا چیزی روی آن بمالد و برنده بازی شدند. قطعاً چنین اتفاقی در لیگ برتر تأسف‌بار است. هنوز مربیانی هستند که فکر می‌کنند جادو و جنبل در نتایج بازی‌ها اثر دارد و به چنین راه‌هایی متوسل می‌شوند. شنیده می‌شود اتفاقاتی که در آن بازی لیگ برتر افتاد باعث شد خبرش به گوش دیگر تیم‌ها برسد. حتی اعضای کادر فنی آن تیم با چند مربی دیگر تماس گرفتند و گفتند حواسشان باشد، چون یکی از تیم‌ها جادو و جنبل می‌کند.
مرجع : خبر ورزشی
برچسب ها: لیگ برتر