به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۱۸۶۸۳۹

استراماچونی، نکونام، وریا و عالیشاه توبیخ شدند

گروه ورزشی: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدیدش راجع به تیم‌های لیگ برتری را اعلام کرد.
استراماچونی، نکونام، وریا و عالیشاه توبیخ شدند
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام جدیدی را درباره تیم‌های لیگ برتری اعلام کرد که به شرح زیر است:

* دیدار تیم‌های ماشین سازی  تبریز و استقلال تهران در هفته اول برگزار و از سوی حمیدرضا جودکی نژاد، مربی تیم ماشین سازی تبریز تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری که منجر به کارت زرد شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

 به دلیل فحاشی تماشاگران تیم ماشین سازی تبریز به تیم مقابل قبل از شروع بازی و پرتاب بطری آب طبق بند ب و ماده ۸۶ آیین نامه، تیم ماشین سازی به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است.)
باشگاه استقلال تهران به دلیل عدم توجه به دستورات مقامات به توبیخ کتبی محکوم شد.همچنین آندره‌آ استراماچونی به دلیل رفتار غیر ورزشی و اظهارات خلاف واقع به توبیخ کتبی محکوم شد.

* کمیته انضباطی  فدراسیون فوتبال به دلیل مصاحبه وریا غفوری، بازیکن تیم استقلال تهران بعد از دیدار برابر ماشین سازی تبریز نسبت به توپ‌های بازی، اعتراضاتی را مطرح کرده بود که با توجه به مصاحبه وی و عدم ارسال دفاعیه با توجه به مفاد ۷۱ مقررات انضباطی و اعمال ماده ۹۳، ضمن تایید تخلف ایشان، وی را به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم کرد.

* به دلیل مصاحبه امید عالیشاه، بازیکن تیم پرسپولیس تهران بعد از دیدار برابر  پارس جنوبی جم نسبت به توپ‌های بازی، اعتراضاتی را مطرح کرده بود که با توجه به مصاحبه وی و عدم ارسال دفاعیه  با توجه به مفاد ۷۱ مقررات انضباطی و اعمال ماده ۹۳، ضمن تایید تخلف ایشان، وی را به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.

* به دلیل مصاحبه جواد نکونام بعد از دیدار برابر صنعت نفت آبادان که نسبت به تصمیمات داوری اعتراضاتی را مطرح کرد با توجه به مصاحبه وی و عدم ارسال دفاعیه  با توجه به مفاد ۷۱ مقررات انضباطی و اعمال ماده ۹۳، ضمن تایید تخلف ایشان، وی را به توبیخ کتبی ودرج در پرونده محکوم کرد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: کمیته انضباطی