به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : ۱۸۶۸۹۰
رئیس فدراسیون فوتبال:

قانون ۹۰ به ۱۰ در دربیِ شهریور اعمال می‌شود

گروه ورزشی: رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به الکترونیکی شدن بلیت مسابقات لیگ برتر درباره دربی پایتخت یادآور شد: قطعا اینبار قانون ۹۰ به ۱۰ درصد برای تماشاگران در دربی و بازی پرسپولیس با استقلال اجرا می شود. الکترونیکی شدن بلیت این فرصت را می دهد که قانون ۹۰ به ۱۰ عملیاتی شود.
قانون ۹۰ به ۱۰ در دربیِ شهریور اعمال می‌شود
مهدی تاج در خصوص وضعیت بدهی های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و احتمال حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا گفت: بنده جلسه ای با آقای انصاریفرد مدیرعامل پرسپولیس داشتم. او گفت که بدهی های این باشگاه کم است و تلاش می کند آنها را پرداخت کند. وی ادامه داد: انصاریفرد اعلام کرد قصد دارد پول برانکو ایوانکوویچ را از مطالبات این باشگاه و معوقات پرسپولیس از فیفا بدهد که من هم با آن موافقت کردم. رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: وضعیت استقلال کمی پیچیده تر از پرسپولیس است. باید کمیته بدوی تشکیل شود. آنها دارند کارشان را انجام می دهند.
تاج با اشاره به الکترونیکی شدن بلیت مسابقات لیگ برتر درباره دربی پایتخت یادآور شد: قطعا اینبار قانون ۹۰ به ۱۰ درصد برای تماشاگران در دربی و بازی پرسپولیس با استقلال اجرا می شود. الکترونیکی شدن بلیت این فرصت را می دهد که قانون ۹۰ به ۱۰ عملیاتی شود. رئیس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت هایش با بخش خبری شبکه سه سیما، درباره وضعیت مارک ویلموتس و مطالبات این مربی گفت: مشکل پرداخت پول ویلموتس حل نشده است و علتش هم این است که نتوانستیم پولمان را از فیفا بگیریم. دارد به ما ظلم مضاعف می شود. اینکه از فیفا بخواهند ما را تحریم کند زشت است و مصداق ورود سیاست به ورزش است. البته فیفا زیر بار نرفت.
تاج ادامه داد: همین الان آقای ویلموتس می گوید بازیکنان تیم ملی چه ذخیره و چه اصلی باید با پرواز بیزینس به هنگ کنگ بروند که هزینه هر بازیکن در این سفر ۴۰ میلیون تومان خواهد شد. در واقع برای این بازی باید نزدیک به ۲.۵ تا ۳ میلیارد تومان هزینه کنیم. رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: تیم ملی مثل سابق از تمام «فیفا دی»ها استفاده می کند. پیراهن تیم هم تهیه شده است و کاری که زمین مانده باشد، نداریم.