به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۱۸۶۹۱۳

بیرانوند: اهل جنجال و حاشیه نیستم

گروه ورزشی: علیرضا بیرانوند متهم است به اینکه در بازی با تراکتورسازی به هواداران این تیم بی احترامی کرده است.اتفاقی که خودش آن را قبول ندارد.
بیرانوند: اهل جنجال و حاشیه نیستم
 او با حرکات دست خود رفتاری را انجام داد که ویدیوی این حرکت در فضای مجازی دست به دست می‌شود و تراکتوری ها معتقدند که بیرو به آنها بی احترامی کرده است اما بیرانوند در مورد این موضوع در گفتگوی کوتاهی گفت:«هر کاری که می کنم باعث جنجال می شود. واقعا نمی دانم باید چطور مقابل این جنجال‌ها بایستم. متاسفانه یک سری هستند که دوست ندارند مرا در این جایگاه ببینند و به همین علت منتظر بهانه هستند تا مرا مورد حمله و حجمه خود قرار بدهند. نمی‌دانم با این شرایط باید چه کار کرد. من هرگز رفتار بدی مقابل هواداران تراکتور نداشتم اما ویدیویی پخش کردند و مدعی شدند که من کار بدی انجام دادم در حالی که اصلاً اینطور نبود.»

او اضافه کرد: «فصل قبل همراه با پرسپولیس به تبریز رفتیم و مقابل تراکتور بازی کردیم. پس از پایان دیدار، چند نفری که حساب شان را باید از هواداران واقعی تراکتور جدا کرد، علیه من شعارهایی سر دادند ولی هیچ توجهی نکردم و در پایان مسابقه نیز از همه طرفداران تراکتور تقدیر و تشکر کردم چون می دانم حساب کسانی که فحاشی می کنند با کسانی که هواداران واقعی تراکتور هستند، کاملاً جدا است. با همه این تفاسیر، مسائلی را مطرح می کنند و طوری معترض هستند که انگار کار بسیار بدی انجام دادم در حالی که اینطور نبود. خودم را همیشه خاک پای مردم می دانم و به خصوص برای هواداران تراکتور و تماشاگران این تیم احترام خاصی قائل هستم.»دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در پایان گفت: «امیدوارم کسانی که چنین کارهایی را انجام می دهند پی به زشتی کار خود ببرند و بدانند من با این حواشی، بیگانه هستم. آدمی نیستم که اهل جنجال و حاشیه باشد. می خواهم فوتبالم را بازی کنم بدون این که خدای نکرده به تماشاگران توهینی کنم. امیدوارم که این اتفاق در ادامه فصل را بدهد و دیگر شاهد چنین جوی علیه هیچ فوتبالیستی نباشیم.»
مرجع : خبرآنلاین
برچسب ها: بیرانوند