به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ساعت ۰۲:۳۰
کد مطلب : ۱۸۷۰۶۰
ماجرای ناپدید شدن عضو مجلس خبرگان و سه همراهش چیست؟

اطلاعیه‌ خبرگان و دادسرای روحانیت در پی مفقودشدن صدرالساداتی‌ها

اطلاعیه‌ خبرگان و دادسرای روحانیت در پی مفقودشدن صدرالساداتی‌ها
گروه سیاسی: دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پی مفقود شدن «سیدروح‌الله صدرالساداتی» - نماینده مردم هرمزگان - اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است: «در پی نشر اخباری مبنی بر ناپدید شدن حجت‌الاسلام والمسلمین سید روح‌الله صدرالساداتی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، به اطلاع می‌رساند دبیرخانه این مجلس از لحظه انتشار این خبر، پیگیر موضوع بوده و همچنان در حال پیگیری می‌باشد.

اطلاعیه دادسرای روحانیت
روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت اعلام کرد: نظر به انتشار خبر بازداشت روح الله صدر الساداتی و برادرانش در فضای مجازی به اطلاع می رساند هیچگونه اقدام قضایی در خصوص بازداشت مشارالهیم ازسوی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت صورت نگرفته است. بدیهی است انتساب و انتشار خبر مزبور موجب تعقیب کیفری خواهد بود.

ماجرا چیست؟
صبح امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد که سیدروح الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان به همراه سید مهدی ‎صدرالساداتی و سید رضا صدرالساداتی فعال فرهنگی و مجتبی پرگر مفقود شده اند. 
وحید اشتری - فعال رسانه‌ای - در کانال تلگرامی خود نوشت: سید مهدی ‎صدرالساداتی ساعت ۲ و نیم بامداد چهارشنبه ۱۳ شهریور از قم خارج شده که از فرودگاه مهرآباد برود بندرعباس. تا الان نزدیک ۲۴ ساعت است که هم گوشی خودش خاموش است هم راننده و افرادی که با وی بوده‌اند. همه نگرانند. فرودگاه می‌گوید حتی دیشب بلیط هواپیما را هم از گیت نگرفته‌اند. سید مهدی مثل بقیه اخیرا چندین بار تلفنی و پیامکی تهدید شده بود. خوشبینانه‌ترین اتفاق اینست که ‎بازداشت شده باشد. دوستانش تا الآن به خانواده‌شان گفته بودند که به بندرعباس رسیده‌ و در جلسه و سخنرانی است و امکان تماس ندارد تا از نگرانی در بیایند. الآن چه کار باید کرد؟ سید روح الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان به همراه پسرش سید مهدی ‎صدرالساداتی و سید رضا صدرالساداتی فعال فرهنگی و مجتبی پرگر مفقود شده است. الان تماس گرفتم همسر روح‌الله صدالساداتی عضو خبرگان به پلیس مراجعه کرده تا مفقود شدن شوهرش را اعلام کند. پلیس گفته ماجراهای امنیتی به ما ربط ندارد. رفته خبرگان قم گفته‌اند پیگیری چنین مسائلی به خبرگان مربوط نیست. جلوی خبرگان دارند زنگ می‌زنند ۱۱۰ که گم شدن همسرش را ثبت کند.