کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون قرارگاه خاتم الانبيا(ص) عنوان كرد:

مرگ‌برآمریکا‌به‌منزله اعوذبالله‌من‌الشیطان‌الرجیم

2 آبان 1392 ساعت 18:38

گروه سياسي: معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبيا(ص) گفت: شعار مرگ بر آمریکا به منزله اعوذ بالله من الشیطان الرجیم است و ملت ایران تا نفس دارد این شعار مرگ بر آمریکا را فریاد خواهند زد.


سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی در آیین چهارمین سالگرد شهادت شهدای وحدت در حسینیه شهیدان میرحسینی تیپ 110 سلمان در زاهدان افزود: امام خمینی(ره) به حق فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و ملت ایران تا نفس دارد این شعار مرگ بر آمریکا را فریاد خواهند زد. وی با تقدیر از همدلی ملت ایران در تمام صحنه ها اظهار داشت: وقتی جنگ تحمیلی در کشور آغاز شد چه در سیستان و بلوچستان یا دیگر نقاط کشور تمام اقوام و مذاهب از شیعه و سنی گرفته تا بلوچ و ترک به عشق اسلام زیر پرچم ولایت فقیه برای دفاع از آب و خاک این سرزمین به میدان رفتند.

وی گفت: ریخته شدن خون شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی یا در دفاع از مرزها و مقابله با اشرار و معاندان همواره باعث سرزنده تر شدن درخت انقلاب اسلامی و رشد و شکوفایی ملت ایران در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در عصر کنونی شده است. سردار اسدی افزود: دشمنان همواره در طول سالیان طولانی در صدد ایجاد تفرقه بین امت اسلام با هدف خدشه وارد کردن وحدت مسلمانان بوده و هستند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و نمونه آن شکل گیری حکومت جعلی رژیم غاصب صهیونیستی است که با تبلیغات دروغین بستر شکل گیری آن توسط دشمنان فراهم شد.

وی ادامه داد: تنها یک انسان ژرف نگر، دور اندیش و فهیم به نام امام خمینی(ره) یک تنه به میدان مقابله با این رژیم جعلی آمد و در برابر تمام توطئه های قدرت های استکباری و تلاش مستکبران و صهیونیستها برای رشد و گسترش رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کرد، بر همین اساس قدرت امروز مسلمانان در جهان را مرهون تلاش و همت تربیت یافتگان مکتب این بزرگوار هستیم.

رییس بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهدا به عنوان شاگردان مکتب امام خمینی(ره) برای رسیدن به رضای خدواند و نشان دادن صراط مستقیم به بشریت جان خود را تقدیم این نظام و انقلاب کردند. ملت ایران در صورت پیروی کامل از ولایت فقیه و حرکت در مسیر اهداف و ارزشهای انقلاب می تواند همه ابرقدرت های را به خاک ذلت کشاند.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ستاد کل نیروهای مسلح افزود: افرادی که تلاش می‌کنند تا شعار مرگ بر آمریکا حذف شود در واقع تلاش آنها برای ورود شیطان به دل‌ها است. اسدی بیان کرد: جاری شدن این شعار بر زبان مردم ایران به منزله « اعوذ بالله من‌الشیطان الرجیم» است همان طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمود« آمریکا شیطان بزرگ است».


کد مطلب: 18712

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/18712/مرگ-برآمریکا-به-منزله-اعوذبالله-من-الشیطان-الرجیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir