به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۱۸۷۱۳۳

آرایشگاه زنانه در تهران

آرایشگاه زنانه در تهران
گروه سلامت و زیبایی: سایت عروس ایرانی بهترین آرایشگاه‌های زنانه در تهران را به شما معرفی می‌کند. اگر به دنبال یک آرایشگاه خوب و معتبر هستید، با مراجعه به سایت عروس ایرانی می‌توانید با توجه به خدمات مورد نیاز خود، بهترین آرایشگاه زنانه را انتخاب کنید. هدف اصلی سایت عروس ایرانی معرفی آرایشگاه‌های شناخته شده و معتبر به مشتریان است و با این کار مشتری می‌تواند در مدت زمان کوتاهی یک آرایشگاه مناسب و در صورت نیاز نزدیک ترین آرایشگاه را برای خود پیدا کند.

در آرایشگاه‌های زنانه خدمات مختلفی از جمله کوتاهی، رنگ و مش، ابرو، کاشت ناخن و مژه،‌هایلایت و بسیاری از کارهای دیگر برای مشتریان انجام می‌شود. این روزها آرایشگری تبدیل به یک شغل پردرآمد و پرسود شده است و افراد زیادی به کار آرایشگری روی آورده اند. افرادی که قصد دارند یک آرایشگاه زنانه باز کنند، باید مدرک آرایشگری خود را از فنی و حرفه ایی بگیرند تا بتوانند مجوز کار بگیرند. بیشتر آرایشگاه‌های زنانه در همه زمینه‌های آرایشی به مشتری خدمات می‌دهند ولی بعضی از آنها در یک زمینه خاص مثل کاشت ناخن تخصص دارند و بیشتر در آن زمینه فعالیت می‌کنند. برای انجام دادن کارهایی مثل کاشت مژه و ناخن، یک تخصص جداگانه لازم است و آرایشگر باید حتماً در این زمینه مدرک تخصصی داشته باشد.

این روزها بسیاری از آرایشگاه‌های زنانه کار تزریق ژل، بوتاکس، میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و لیزر را انجام می‌دهند. لازم به ذکر است که هیچ آرایشگاه زنانه ایی بدون داشتن تخصص و مدرک در این زمینه‌ها نمی تواند کار کند زیرا این کار غیر قانونی است و ممکن است در صورتی که آرایشگر در این زمینه‌ها تخصص کافی نداشته باشد، به مشتری آسیب برساند.

برای باز کردن آرایشگاه زنانه داشتن مجوز از طرف اتحادیه آرایشگرها الزامی است. ملکی که برای آرایشگاه انتخاب می‌شود باید تجاری یا اداری باشد. محیط آرایشگاه زنانه باید تمیز و بهداشتی باشد و از آن جایی که پوست و مو به طور مستقیم در معرض محیط آرایشگاه است، بهداشتی نبودن آن منجر به مشکلات زیادی برای مشتری می‌شود و این به هیچ عنوان برای وجه یک آرایشگاه خوب نیست. مدیر آرایشگاه زنانه باید برخورد خوبی با مشتریان داشته باشد تا بتواند همیشه مشتریان ثابتی برای خود داشته باشد.  خدمات مربوط به آرایشگاه زنانه روز به روز در حال تغییر و پیشرفت است و به عنوان یک آرایشگر باید تمام مهارت‌های جدید را یاد بگیرید تا بتوانید بهترین خدمات را به مشتری ارائه دهید.



آرایشگاه زنانه در سعادت آباد
سعادت آباد از منطقه‌هایی است که آرایشگاه‌های زنانه معروف و شناخته شده ایی دارد. افرادی که در آرایشگاه‌های زنانه سعادت آباد مشغول به کار هستند همگی از کادری مجرب بوده و دارای مدرک آرایشگری هستند و مجوز کار در آرایشگاه را دارند. این آرایشگاه‌ها داری محیطی تمیز و بهداشتی هستند و از مواد درجه یک و مرغوب برای مشتریان خود استفاده می‌کنند. آرایشگاه زنانه سعادت آباد مجهز به پیشرفته ترین امکانات آرایشی و بهداشتی است و همیشه مشتریان خود را راضی نگه می‌دارد. بسیاری از آرایشگاه‌های در زنانه سعادت آباد ارائه دهنده بهترین مش و‌های لایت است و از جدید ترین متدها و بهترین مواد برای رنگ کردن موی مشتری استفاده می‌کند. کارکنان آرایشگاه همگی دوره‌های تخصصی مش و‌های لایت را گذرانده اند و در این زمینه تخصص کافی دارند. موادی که برای دکلره و رنگ در این آرایشگاه استفاده می‌شود بدون آمونیاک است و به همین دلیل بعد از رنگ یا مش، موی مشتری آسیب نمی بیند. یک سالن مخصوص برای شستن مو وجود دارد که مشتری  بعد از تمام شدن کار رنگ یا مش به آن سالن می‌رود و فردی که مسئول شستن مو است، موهای او را دریک دستشویی تمیز که مخصوص شستشوی مو و مجهز به شیرهای آب بلند  است شستشو می‌دهد. آرایشگاه زنانه سعادت آباد از فرمالیسیون جدیدی برای ترمیم موهای آسیب دیده استفاده می‌کند و موهای خشک و بد حالت را به خوبی کراتینه می‌کند.  کادر بهداشتی آرایشگاه سعادت آباد خیلی قوی است و برای تمیز کردن آرایشگاه از مواد ضد عفونی کننده مرغوب استفاده می‌شود. تمامی پرسنل آرایشگاه برخود خوب و محترمانه ایی با مشتریان دارند و در حد امکان در همان وقت تعیین شده کار مشتری را انجام می‌دهند.

آرایشگاه زنانه در الهیه
 الهیه جز یکی از بهترین مناطق تهران بوده و کلیه آرایشگاه‌های این منطقه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. مهمترین ویژگی کار آرایشگاه‌های زنانه در الهیه تخصص داشتن و تجربه کافی در زمینه آرایش و گریم عروس است و در صورت درخواست مشتری، چند روز قبل از مراسم عروسی  آرایش را روی صورت عروس تست می‌کنند. این آرایش آزمایشی تاثیر خوبی دارد و آرایشگر با این روش می‌تواند اگر ایرادی در آرایش وجود داشته باشد آن را برطرف کند. آرایشگر قبل از شروع آرایش عروس، از ماسک‌های گیاهی متناسب با پوست برای عروس استفاده می‌کند و به همین دلیل پوست عروس در طول مراسم شاداب و براق است. کارکنان آرایشگاه الهیه در زمینه گریم عروس متخصص هستند و زیباترین عروس‌ها را دارند. پرسنل آرایشگاه الهیه معتمد بوده و برای آرایش عروس از مواد آرایشی مرغوب و با کیفیت و ماندگاری بالا استفاده می‌کنند و در طول مراسم آرایش تغییری نمی کند. در آرایشگاه الهیه کار مشتری بدون تاخیر و با کمال آرامش انجام می‌شود. آرایشگاه الهیه جدیدترین کااتالوگ‌ها را برای کوتاهی یا رنگ کردن مو در اختیار مشتری قرار می‌دهد و کار مشتری را دقیقاً طبق چیزی که خودش انتخاب کرده، انجام می‌دهد.
آرایشگاه ‌های زنانه الهیه عموما کادری مجرب و حرفه ایی دارند و تمام کارکنان آن دارای مدرک تخصصی هستند. مدیریت این آرایشگاه قبل از استخدام پرسنل، دوره‌های آموزشی جدیدی مطابق با مد روز برای کارمندان برگزار می‌کند تا همه کارکندان از نظر کاری در یک سطح باشند. آرایشگاه زنانه الهیه به خاطر داشتن کارکنان ماهر و با تجربه به عنوان یکی از بهترین آرایشگاه‌های تهران شناخته شده است.