کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درباره‌ی لوازم اجاره تجهیزات نمایشگاهی و غرفه‌سازی بدانید

21 شهريور 1398 ساعت 9:57

گروه جامعه: دلایل بسیاری برای برگزاری یک نمایشگاه وجود دارد و به طور معمول برای تبادل تفکرات افراد، برقراری رابطه با گروه‌های مختلف کاری و ... می‌باشد. برخی از افراد برای بالا بردن فروش خود و آشنایی مشتریان با محصولاتشان اقدام به اجاره تجهیزات نمایشگاهی می‌کنند. اولین مرحله برای این کار غرفه سازی و آماده کردن تجهیزات نمایشگاهی است.


بی شک تاکنون نمایشگاه‌های مختلف را دیده اید. هنگام شرکت کردن در غرفه‌ها نحوه ی تبادل و ارتباط خریدار و فروشنده، ایده‌ها و تفکرهای گوناگون صاحبان کسب و کار کاملا واضح است. آن‌ها به منظور به نمایش گذاشتن و معرفی محصولات خود اقدام به اجاره تجهیزات نمایشگاهی و اجاره‌ی غرفه و برگزاری تجهیزات نمایشگاهی می‌کنند.



لوازم و تجهیزات نمایشگاهی
پیش تر به این موضوع پرداخته شد که صاحبان کسب و کار با هدف‌هایی مشترک مانند فروش محصولات، جذب سرمایه گذار و ... پا به این عرصه می‌گذارند. برای شروع و چیدمان یک غرفه به اجاره تجهیزات نمایشگاهی لازم است. این کار به صورت اجاره تجهیزات نمایشگاهی نیز میسر خواهد بود. لوازمی که در هر غرفه وجود دارد دارای انواع مختلفی است و بسته به نیاز صاحبان کسب و کار تجهیزات نمایشگاهی خریده یا اجاره تجهیزات نمایشگاهی می‌شوند.

انواع لوازم و تجهیزات نمایشگاهی 
یکی از عواملی که در جذب مشتریان در غرفه‌های نمایشگاهی تاثیر مثبت دارد، نحوه ی انتخاب تجهیزات نمایشگاهی می‌باشد. اجاره تجهیزات نمایشگاهی می‌تواند شامل موارد گوناگونی مانند پذیرایی، میز و صندلی، خوراکی و ... باشد. سرمایش و گرمایش یک غرفه ی نمایشگاهی نیز بسیار مهم است. زیرا مشتریان باید هنگام حضور در غرفه احساس راحتی داشته باشند. لوازمی که برای پذیرای کردن از مشتری‌ها و همچنین کارکنان غرفه می‌باشد نیز باید به درستی انتخاب شود.
اندازه‌ی غرفه‌ی نمایشگاهی بی‌شک در انتخاب تجهیزات نمایشگاهی تاثیر دارد. اگر دارای غرفه‌هایی بزرگ‌تر هستید از میز کنفرانس و صندلی برای تاثیر بیشتر کارتان و جلوه ی بهتر آن استفاده کنید. لوازمی که برای پذیرایی می‌باشند شامل آب سرد کن، یخچال نمایشگاهی، چای ساز و ... هستند.

موضوعی که در اجاره تجهیزات نمایشگاهی مهم است مربوط به تبلیغات می‌باشد. این محصولات قابل اجاره تجهیزات نمایشگاهی نیز هستند. برای مثال می‌توانید به اجاره تجهیزات نمایشگاهی مانند ال سی دی و هرآنچه برای تبلیغات شما موثر است، روی بیاورید. چاپ کاتالوگ‌های خود را هرگز پیش از حضور در نمایشگاه فراموش نکنید.
کاتالوگ‌هایی که در غرفه‌های نمایشگاهی افراد بر روی استندهایی مخصوص قرار می‌گیرند در جذب مشتری و کشیده شدن آن‌ها به سمت غرفه ی شما بسیار مهم است. در مرحله ی بعدی میز اطلاعات یا کانتر برای ارتباط و گفت و گو با مشتری در نتقاعد کردن آن‌ها بی تاثیر نیست.

تجهیزات اداری نیز جرء اجاره تجهیزات نمایشگاهی هستند که تقریبا برای تمام غرفه‌ها ضروری است.  به عنوان مثال رایانه، ماشین حساب، پرینتر و ... تلفن نیز جزء تجهیزات نمایشگاهی می‌باشد که برای ارتباط کارکنان با یکدیگر در بخش‌های گوناگون ضروری است.
یکی  از معتبر ترین و مرسوم ترین روش‌های تبلیغات و عرضه محصول خود در کشور ما ایجاد غرفه ای مناسب و زیبا در نمایشگاه‌ها است. افراد با بکار گیری اشکال خاص در غرفه سازی و ایجاد المان‌های مخصوص خود و پذیرایی مناسب از مراجعه کنندگان میتوانند محصولات یا خدمات خود را ارائه دهند.



این ملزومات که غرفه سازی یا غرفه آرایی نامیده میشود تاثیر زیادی در پیشترفت غرفه شرکت دارد.
این مسئله روشن است که نمای غرفه و کیفیت غرفه سازی و همچنین دکور زیبای غرفه می‌تواند نظر بازدید کنندگان را به خود جلب می‌کند، زیرا ممکن است غرفه‌های کناری محصولی مشابه با محصول شما ارائه دهند پس بایستی غرفه سازی شما نظر مشتری را بیشتر جلب کند. همچنین غرفه شما باید به درستی محصولی که ارائه می‌دهید را نمایان کند تا نتیجه مثبت از شرکت در نمایشگاه را بگیرید.

به غیر از بحث زیبایی غرفه سازی، اهمیت کاربرد آن نیز امری مهم است. بخاطر اینکه محیط کوچک است و همین طور برای هر متر مربع هزینه پرداخت شده است و همین طور شرکت‌ها می‌خواهند از تمام فضای غرفه استفاده کنند. د رصورتی که غرفه سازی مدرن نیز هزینه بر است.بنابراین بایستی خدمات مربوط به غرفه سازی با قیمت مناسب همچنین داشتن طراحان خوب برای ایجاد غرفه ای خاص برای ارائه محصول پیدا کرد. قبل از بستن قرارداد حتما نمونه کار‌های آنها را در وبسایتشان ببینید.
شرکت آرمان جزو بهترین‌های ایران در صنعت غرفه سازی می‌باشد و دارای امتیاز بالا در غرفه سازی است. این شرکت متاقبلا طرح‌های مدرن و خاص و غیر کپی را برای مشتریان ارائه می‌دهد و چون سابقه کار دارند برای شما غرفه متناسب طراحی می‌کنند.



اجاره تجهیزات نمایشگاهی و لوازم مربوط به آن
برخی از افراد توانایی هزینه ی خرید تجهیزات نمایشگاهی را ندارند. اصلا جای نگرانی نیست زیرا اجاره تجهیزات نمایشگاهی نیز در دسترس است. به این صورت که با صرف هزینه ای کمتر به احتیاجات خود در غرفه ی نمایشگاهی دست خواهید یافت.

لوازم و تجهیزات نمایشگاهی برای دکوراسیون داخلی غرفه
دکوراسیون داخلی از جمله مواردی است که نباید آن را در تاثیرگذاری نمایش محصولات خود بی تاثیر بشمارید. استفاده از کف پوش‌هایی نرم، قفسه‌های رنگارنگ، ویترین و لوازم دیگر که به طراحی داخلی غرفه ی شما مربوط است را نباید از قلم بیندازید. در صورت فضا داشتن غرفه می‌توانید از مبلمان چرم نیز استفاده کنید. اگر غرفه ی شما دارای بخش‌های گوناگونی می‌باشد، پارتیشن بندی به کمکتان خواهد آمد. بدین صورت که تجهیزات نمایشگاهی هر بخش را در جای مربوطه قرار دهید.
منبع: تجهیزات نمایشگاهی


کد مطلب: 187222

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/187222/درباره-ی-لوازم-اجاره-تجهیزات-نمایشگاهی-غرفه-سازی-بدانید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir