به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۱۸۷۳۸۶
در حالیکه سخنگوی دولت برای ورود زنان به استادیوم اعلام آمادگی کرد

واعظی:حضور زنان در ورزشگاه‌ها به مصلحت نیست!

گروه جامعه: در حالیکه سخنگوی دولت امروز از هموار شدن ورود زنان به ورزشگاه‌ها سخن گفت، اما رئیس دفتر رئیس‌جمهور مدعی شد: با فضای فعلی که طرفداران تیم‌ها علیه یکدیگر فحش می‌دهند و درگیری وجود دارد حضور زنان در ورزشگاه به مصلحت نیست!
واعظی:حضور زنان در ورزشگاه‌ها به مصلحت نیست!
محمود واعظی در حاشیه نشست هیئت دولت در پاسخ به سوالی پیرامون خودسوزی اخیر یک دختر گفت: خانم ابتکار گروهی را به بیمارستان برای عیادت این فرد فرستاد و با خانواده این فرد صحبت کردند، خانواده ایشان گفتند که وی مشکلاتی داشته است لذا ما از یک طرف با خانواده‌ وی ابراز همدردی می‌کنیم و از سوی دیگر به هیچ وجه اقدام به خودسوزی را تائید نکرده و نمی‌پسندیم.وی اظهار داشت: حقوق خانم‌ها باید اجرایی شود، آقای رئیس‌جمهور گفتند که انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بهترین فرصت است تا بتوانیم خواسته های خود را بیشتر مطرح کنیم.وی اظهار داشت: در دولت چند ماه قبل در این خصوص صحبت کردیم، اعتقاد ما این است که اگر فضای ورزشگاه‌ها مناسب حضور خانم‌ها باشد از نظر ما منعی ندارد، اما با فضای فعلی که طرفداران تیم‌ها علیه یکدیگر فحش می‌دهند و درگیری وجود دارد حضور زنان در ورزشگاه به مصلحت نیست.رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: وزیر ورزش مامور شد تا با لیدرهای تیم های ورزشی صحبت کند تا فضا از نظر اخلاقی برای حضور زنان فراهم و علاوه بر این جای مناسبی برای ورود خانم‌ها، دستشویی و نشستن آنها آماده شود. اگر فضا در ورزشگاه اخلاقی و درست باشد از نظر ما حضور زنان در ورزشگاه‌ها منعی ندارد.

دولت برای ورود زنان به استادیوم اعلام آمادگی کرد
این در حالیست که همزمان با واعظی، سخنگوی دولت گفت: دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت‌های لازم مثل معبر، مکان، سرویس های جداگانه در همه ورزشگاه‌ها آماده است. علی ربیعی در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سئوالی اعلام کرد: موضوع مرحومه سحر و حضور زنان در ورزشگاه‌ یکشنبه پیش در دولت مطرح شد. دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت های لازم مثل معبر، مکان، سرویس های جداگانه در همه ورزشگاه ها آماده است. ورزشگاهی نیست که این زیرساخت ها را نداشته باشد. وی افزود: خانم‌ها هم می‌توانند در همه بازی‌های ملی حضور یابند. شرایط دارد به سمتی پیش می رود که زنان در مسابقات لیگ حضور یابند. مردان هم باید ملاحظات اخلاقی را رعایت کنند تا برخی نگرانی ها رفع شود. سخنگوی دولت در مورد خودسوزی یکی از هواداران فوتبال، گفت: گزارش‌هایی تهیه می‌شود و ابعاد موضوع بررسی می شود.
مرجع : مهر