به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۱۸۷۵۰۲
کالدرون یک ریال هم دریافتی نداشته است

انصاری‌فرد: ۹۰-۱۰ داربی از بازی برگشت

گروه ورزشی: مدیرعامل پرسپولیس گفت: ما اطمینان داریم که بلیت فروشی به صورت ۹۰ – ۱۰ در داربی انجام نمی‌شود اما برای بازی برگشت به دنبال ایجاد این موضوع هستیم. از کجا می‌توان شناسایی کرد که طرفداران متعلق به کدام تیم هستند؟ برای بازی برگشت این کار را انجام می‌دهیم تا کسانی که کارت هواداری پرسپولیس را دارند، بلیت تهیه کنند.
انصاری‌فرد: ۹۰-۱۰ داربی از بازی برگشت
محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه ورزش و مردم درباره قبول مدیریت پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس با سال ۸۴ که مدیرعال این تیم بودم، متفاوت است. هزینه‌ها بالا رفته و فضای مجازی وجود دارد. علاقه‌مندان به پرسپویس تحت تاثیر فضای مجازی هستند. مخالفان هم برنامه‌هایی دارند. با وضعیت بد اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه، شرایط سخت شده است اما اعتقادم این است که برند پرسپولیس چاره‌ساز است.مدیرعامل پرسپولیس یادآور شد: فضاهای خوبی را از نظر اقتصادی می‌توانیم برای پرسپولیس ترسیم کنیم. با استفاده از ظرفیت‌های خالی می‌توانیم کار اقتصادی انجام دهیم.او ابراز امیدواری کرد که با برگزاری جلسات متعدد با اسپانسرهای کوچک و بزرگ در یک ماه آینده یک محل درآمدزایی مستمر برای این باشگاه تامین کند.انصاری‌فرد گفت: به دنبال مذاکره با اپراتورهای تلفن همراه هستیم تا تمام سامانه‌های هواداری را تجمیع کنیم. مجوز حرفه‌ای‌گری ما هم از طریق یکی از اساپنسرها انجام شد. خدا را شکر با همکاری طلب‌کارها و یک شرکت تلفن همراه، کلیه بدهی‌های ما در ارتباط با AFC انجام شد. فقط نیلسون باقی مانده است.

او تاکید کرد: ما طلب کاران زیادی داریم. مثلا طلب برانکو سال آینده می‌آید. با وکیل نیلسون مذاکره کردیم تا یک نفر معرفی شود تا پول را به حساب او منتقل کنیم. به علت محدودیت‌های بانکی فعلا پول در حساب ما است. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در این مدت با ما همکاری کردند. ما هیچ مشکلی برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا نداریم.مدیرعامل پرسپولیس با بیان این که بلیت فروشی یک مسئله کلیدی برای این باشگاه است، اظهار کرد: ما از نظر سخت افزاری مشکلی نداریم اما از حیث نرم افزاری مسائلی وجود دارد. می‌خواهیم بلیت فروشی را به سامانه هواداری متصل کنیم.وی تاکید کرد: ما اطمینان داریم که بلیت فروشی به صورت ۹۰ – ۱۰ در داربی انجام نمی‌شود اما برای بازی برگشت به دنبال ایجاد این موضوع هستیم. هیج منبعی برای اجرای این موضوع وجود ندارد. از کجا می‌توان شناسایی کرد که طرفداران متعلق به کدام تیم هستند؟ برای بازی برگشت این کار را انجام می‌دهیم تا کسانی که کارت هواداری پرسپولیس را دارند، بلیت تهیه کنند.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: ما نه تنها از هواداران درخواست کمک می‌کنیم بلکه می‌خواهیم به آن‌ها خدمات ارائه دهیم. با یکی از بانک‌ها صحبت کردیم که هواداری که تراکنش‌های بانکی که برای خرید بلیت انجام می‌شود، سهمی هم از آن پول به حسابش برگردد. حتی خریدهای شخصی هم تخفیفی برای هوادار ما در نظر گرفته می‌شود که یک مقدار از مبلغ خریدش را دریافت کند. زمان این که به طور مستقیم از هوادار پول بگیریم گذشته است. همان‌طور که هوادار ما را پشتیبای می‌کند، ما هم باید هوادار را حمایت کنیم. به دنبال ایجاد موزه پرسپولیس هستیم تا هواداران از این موزه بازدید کنند.انصاری‌فرد در پاسخ به این سوال که آیا موافق خصوصی‌سازی این باشگاه است، گفت: روز نخستی که با سلطانی‌فر صحبت کردیم، او اصرار کرد که تا پایان سال این اتفاق رخ دهد. تنها راه نجات استقلال و پرسپولیس خصوصی‌سازی است. چون این باشگاه‌ها ردیف بودجه‌ای ندارند، میزان فعالیت و در آمدزایی مشخص نیست. بنابراین مدیرعامل مجبور است از راه‌های مختلف دنبال در آمدزایی باشد.

او خاطرنشان کرد: خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس تبعات خاص خود را هم دارد و موارد سیاسی، اجتماعی و امنیتی هم مطرح است. وزیر ورزش اصرار داشت تا پایان سال خصوصی‌سازی انجام شود.مدیرعامل پرسپولیس درباره حل مشکلات مالی این تیم برای اخذ مجوز حرفه‌ای گفت: شکایت‌ها زیاد است و باید با افراد برای مجوز سال آیند به تفاهم برسیم. AFC شکایت‌های بعدی امثال آقای برانکو را برای ما می‌فرستد. ما به مدیر برنامه وی گفتیم که آماده مذاکره هستیم. جای ما و برانکو در فیفا نیست. او زحمات زیادی برای باشگاه کشیده است. دنبال مذاکره و پرداخت تعهدات‌مان هستیم تا درکشور ثالث یا در ایران این کار را انجام دهیم.انصاری‌فرد درباره پرداخت تعهدات بازیکنان و مربیان کنونی این باشگاه گفت: ما باید وضعیت فعلی تیم را حفظ کنیم. متاسفانه هیچ پولی به آن‌ها پرداخت نکردیم. باید پیش پرداخت آن‌ها را بدهیم. به کالدرون و کادرفنی گفتیم هر تاریخی را که بگویند آماده پرداخت مطالبات آن‌ها هستیم. پولی را از اسپانسرها دریافت خواهیم کرد و پیش پرداخت بازیکنان را می‌دهیم. بعد از این آماده قسط بعدی می‌شویم. خیلی امیدواریم که اپراتورهای تلفن همراه را در سامانه هواداری فعال کنیم. در این صورت مشکلی برای عمل به وضعیت مالی تیم نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: ما بعد از مدتی از تیم خواهیم رفت اما امیدواریم مدیران بعدی این وضعیت را بهم نریزند و تیم کماکان روی روند خود پیش برود. من دوره قبلی هم این کارها را انجام دادم و بعد از این که از باشگاه بیرون رفتم، این وضعیت برچیده شد.مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: اگر مجوز حرفه‌ای را اخذ نمی‌کردیم، نمی‌توانستیم بگوییم آقای عرب مقصر است. من به عنوان مدیرعامل این باشگاه باید درباره هر چیزی پاسخگو باشم. مشکلات قبلی هم بر عهده من است تا آن ها را حل کنم. ما گزارش مجوز حرفه‌ای را ارسال کردیم.انصاری‌فرد هم‌چنین در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند او در بستن تیم و عقد قراردادها دخیل نبوده اما با قبول مسوولیت جسارت به خرج داده است؟ گفت: باعث افتخار است که برای دومین بار مدیرعامل پرسپولیس شدم. من قبل از مدیریت، هوادار و بازیکن این تیم بودم. من مشکلات را می‌دانستم. باید به دنبال راهکار می‌رفتیم. کار بسیار سنگین است. بعضا وقت کم می‌آوریم. خدا را شکر می‌کنم که مدیر مجموعه‌ای هستم که میلیون‌ها هوادار صادق و ودلسوز دارد. به هواداران خودمان می‌گویم که از صمیم قلب برای آن‌ها کار می‌کنم. من به حقوقم بسنده می‌کنم و بحث مالی ندارم.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان این که کالدرون مربی فوق‌العاده دلسوز و متعهدی است، گفت: او یک ریال هم دریافتی نداشته اما یک بار هم درباره مسائل مالی حرف نزده است. جا دارد از کادرفنی و بازیکنان تشکر کنم که با وجود محدودیت‌ها با پشتکار زیاد فعالیت می‌کنند. ما در تمام پست‌ها بازیکنان خوبی داریم. باید با همین تیم جلو برویم و با تلاش همه تیم دل هواداران را شاد کنیم.او درباره شائبه قراردادهای هنگفت بازیکنان با این باشگاه گفت: مبالغ بالا است اما مشکلی نداریم و قول می‌دهیم به بهترین نحو ممکن به این تعهدات عمل کنیم. به هر حال مبالغ زیاد است و کاری هم نمی‌توان کرد چون حق بازیکنان است که در قبال زحمتی که می‌شکند، پول دریافت کنند.انصاری‌فرد درباره رای دادگاه حکمیت ورزش درباره سوپرجام گفت: ما دو سوپرجام از فدراسیون فوتبال طلب کار هستم. گفته‌اند که قرار است رای سوپرجام ۲۹ شهریور اعلام شود. یک سوپرجام هم بدون شائبه است. ما قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شدیم که در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مصوب شده که باید به ما بدهند. من دیروز با تاج صحبت کردم و گفتم که اگر ممکن است جام را بدهید. او الان در فیفا است اما برای دوشنبه و قبل از بازی صنعت نفت می‌خواهیم جام را بگیریم. او شنبه می‌آید و من خدمت ایشان می‌روم تا سوپرجام را بگیریم و یک دور در ورزشگاه آزادی بزنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره جدایی از فدراسیون فوتبال و رابطه با این مجموعه گفت: من مشکلی با فدراسیون فوتبال ندارم. روابطم با تاج، شکوری و بهاروند خوب است. وقتی به سمت مدیرعاملی پرسپولیس منصوب شدم، به دفتر تاج رفتم و به عنوان کوچک‌تر کسب تکلیف کردم. الان مشکلی ندارم. وزیر ورزش هم چهار توصیه به من کردند که من برای جلسه پیش آقای تاج بروم. دو روز بعد از کسب حکم مدیرعامل به دفترشان رفتم.انصاری فرد درباره برگزاری داربی تهران در هفته چهارم گفت: به نظرم ۹۰-۱۰ اجرا نمی‌شود. اولا بلیت فروشی باید در کمال آرامش انجام شود.  قبل از بازی با صنعت نفت خودم در کیوسک‌ها خواهم بود. من جلساتی با مسوولان شرکت توسعه و تجهیز داشتم. از ۸ صبح امروز تا ۸ صبح فردا بلیت فروشی انجام می‌شود تا هواداران به راحتی وارد ورزشگاه شوند. در ابتدای کار اشکالات طبیعی است اما امیدوارم در بازی با استقلال مشکلی وجود نداشته باشد. فرمول‌هایی برای بلیت فروشی‌ پیشنهاد دادیم که عملی کنیم و اشکالات برطرف شود.وی خاطرنشان کرد: دنبال فعال کردن آکادمی پرسپولیس هستیم. قرار شد اساتید دانشگاهی بازدیدی از کمپ درفشی‌فر داشته باشند تا به طور علمی کار را پیش ببریم.مدیرعامل پرسپولیس گفت: به نظرم هیات مدیره تغییراتی خواهد داشت. البته ما رابطه خوبی داریم و طی جلسه‌ای که هفته پیش رو رخ می‌دهد، وظایف من مشخص خواهد شد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: پرسپولیس