به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۱۸۷۵۴۰

جدید‌ترین شرایط فروش سایپا اعلام شد

گروه اقتصادی: قرار بود با صدور مجوز افرایش قیمت و عرضه خودرو توسط خودروسازان با قیمت کمتر از 5 درصد قیمت بازار نه تنها قیمت‌ها در بازار کنترل شود، بلکه سودی که به جیب دلالان و مافیای خودرو می‌رود نیز به جیب خودروساز و مردم عادی بازگردد، اما همه این موارد و قولی که وزیر صنعت داد، عملی نشده و حتی قیمت خودرو ها دوباره افزایش شدیدی یافت و فاصله قیمت کارخانه و بازار مجددا زیاد شد.
جدید‌ترین شرایط فروش سایپا اعلام شد
خودروسازان نیز در طی چند ماه گذشته با توقف عرضه خودرو به بازار، به رشد قیمت ها دامن زدند. آیا در چنین وضعیتی شرایط فروش سایپا می تواند آبی بر آتش بازار خودرو باشد؟

پیش فروش سایپا
پیرو اطلاعیه منتشر شده توسط گروه سایپا، دکتر عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش اعلام کرده است:برای کنترل قیمت ها در بازار و حمایت از مشتریان واقعی بازار شب عید، پیش فروش های جدیدی از سوی سایپا از پس فردا آغاز خواهد شد. گروه خودروسازی سایپا با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت 20 درصد از ظرفیت تولید خود را با قیمت اعلامی سازمان حمایت در این طرح پیش فروش خواهد کرد.به گفته بابایی هر مشتری می تواند با کد ملی و کد پستی در این پیش فروش سایپا یک خودرو خریداری کند.

شرایط فروش سایپا ویژه 11 و 12 شهریور [به روز رسانی]
در این طرح اقساطی مبلغ پیش پرداخت برای خودرو ساینا دنده ای رینگ آلومینیومی 50 میلیون و 274 هزار 607 تومان، تعیین شده است. همچنین برای خرید این خودرو تسهیلات 10 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که در سه فقره چک با فواصل 4 ماه از خریداران گرفته خواهد شد.همچنین خودروهای تیبا SX با رینگ فولادی، تیبا SX با رینگ آلومینیومی و ساینا دنده ای با رینگ فولادی نیز به ترتیب با مبلغ پیش پرداخت 39 میلیون و 428 هزار و 117 تومان، 42 میلیون و 428 هزار و117تومان و 51 میلیون و 928 هزار و 117 تومان فروخته می شود. برای خودروها 5 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است که طی 3 فقره چک به فواصل 4 ماه از خریداران گرفته می شود.گفتنی است مبلغ پیش پرداخت برای خودرو سایپا 151 نیز 36 میلیون و 572 هزار و 190 تومان تعیین شده است. برای این خودرو نیز 4 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است که طی 3 فقره چک به فواصل 4 ماه از خریداران گرفته خواهد شد.

شرایط فروش سایپا
در طرح شرایط فروش نقدی، خودرو سراتو آپشنال به قیمت 295 میلیون تومان عرضه می شود. قیمت خودرو تیبا صندوق دار رینگ فولادی 43 میلیون و 443 هزار تومان، تیبا صندوق دار رینگ آلومینیومی 46 میلیون و 443 هزار تومان تعیین شده است. همچنین برای خودرو ساینا دنده ای رینگ فولادی قیمت 55 میلیون و 943 هزار تومان و خودرو ساینا دنده ای رینگ آلومینیومی 58 میلیون و 943 هزار تومان در نظر گرفته شده است. زمان تحویل خودرو ها در طرح نقدی 30 روز پس از پذیرش است.در طرح اعتباری، قیمت خودرو ساینا دنده ای رینگ آلومینیومی 58 میلیون و 943 هزار تومان، تعیین شده است. همچنین برای خرید این خودرو تسهیلات 10 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که در سه فقره چک با فواصل 4 ماه از خریداران گرفته خواهد شد.

همچنین خودروهای تیبا صندوق دار رینگ فولادی با قیمت 43 میلیون و 443 هزار تومان و تیبا صندوق دار با رینگ آلومینیومی 46 میلیون و 443 هزار تومان و ساینا دنده ای با رینگ فولادی نیز 55 میلیون و 943 هزار تومان فروخته می شوند. برای این خودروها 5 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است که طی 3 فقره چک به فواصل 4 ماه از خریداران گرفته می شود.گفتنی است قیمت خودرو سایپا 151 نیز 40 میلیون و 313 هزار تومان تعیین شده است. برای این خودرو نیز 4 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است که طی 3 فقره چک به فواصل 4 ماه از خریداران گرفته خواهد شد.لازم به ذکر است زمان تحویل خودروها در طرح اعتباری 30 روز پس از پذیرش است.به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند، شرایط فروش سایپا به صورت نقد و اقساط روز چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 20 و 21 شهریورماه ساعت 10 صبح روزانه و صرفا به صورت اینترنتی جاری است.

توضیحات این شرایط فروش به شرح زیر است:
زمان تحویل 30 روز پس از پذیرش است.
محدودیت کد ملی برای ثبت نام وجود دارد (هر کد ملی یک دستگاه)
لازم به ذکر است متقاضیان محترم خرید خودرو که از ابتدای سال 97 نسبت به ثبت نام یک دستگاه خودرو از محصولات گروه سایپا اقدام نموده اند، امکان ثبت نام در این شرایط فراهم نیست.با توجه به اعمال محدودیت کد ملی، در ثبت اطلاعات مشتری دقت لازم صورت پذیرد بدیهی است در صورت بروز هر گونه اشتباه در ثبت نام، ضمن ابطال درخواست خرید، مبلغ دریافتی عودت خواهد گردید.ثبت نام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نیست.امکان صلح (خرید انصرافی) وجود ندارد.بر اساس استقبال مشتریان نوع خودرو، تعداد فروش و ظرفیت ثبت نام هر خودرو بصورت روزانه در سیستم فروش بارگذاری می گردد.مبالغ به تومان است.به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند، شرایط فروش سایپا به صورت اقساطی و نقدی روز شنبه و یکشنبه مورخ 23 و 24 شهریورماه ساعت 10 صبح روزانه و صرفا به صورت اینترنتی جاری است.

توضیحات این شرایط فروش به شرح زیر است:
زمان تحویل 30 روز پس از پذیرش است.محدودیت کد ملی برای ثبت نام وجود دارد (هر کد ملی یک دستگاه)
لازم به ذکر است متقاضیان محترم خرید خودرو که از ابتدای سال 97 نسبت به ثبت نام یک دستگاه خودرو از محصولات گروه سایپا اقدام نموده اند، امکان ثبت نام در این شرایط فراهم نیست.با توجه به اعمال محدودیت کد ملی، در ثبت اطلاعات مشتری دقت لازم صورت پذیرد بدیهی است در صورت بروز هر گونه اشتباه در ثبت نام، ضمن ابطال درخواست خرید، مبلغ دریافتی عودت خواهد گردید.ثبت نام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نیست.امکان صلح (خرید انصرافی) وجود ندارد.بر اساس استقبال مشتریان نوع خودرو، تعداد فروش و ظرفیت ثبت نام هر خودرو بصورت روزانه در سیستم فروش بارگذاری می گردد.
مرجع : دیجیاتو
برچسب ها: بازار خودرو